da's waar, maar je werkt toch op een school, daar hebben ze toch sowieso best lang vakantie?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ach, ik mag niet klagen. Ik werk maar 4 dagen per week.
wat bits.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Nee wij zijn gewoon open op de administratie.
Same here...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb pas in oktober écht vakantie. En in augustus een weekje.
Dan hebben ze alleen Kuukske nodigquote:Op maandag 4 juni 2007 17:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat bits.
Maar dan hebben ze toch niet de volledige bezetting nodig?
Vrij weinag denk ik!quote:Op maandag 4 juni 2007 17:54 schreef shifto het volgende:
ben er weer, nog iets gemist?
Ik ben een half uur off-line geweest.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:45 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik ben een half uur off-line geweest.I-net problemen.
Mwah, ging wel ff hard vanmiddag...quote:Op maandag 4 juni 2007 18:51 schreef eer-ik het volgende:
't is wel bar druk geweest hier zo te zien.
Ik kom boven lopen, en hoor 'No woman, no cry....'
vanmiddag is het redelijk gegaa ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:57 schreef OA het volgende:
[..]
Mwah, ging wel ff hard vanmiddag...![]()
Ik ga zo maar eensch aan het eten beginnen. Een andijvie-tonijn salade...
Wat u zegtquote:Op maandag 4 juni 2007 19:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
En het is weer kneitertje rustig op de KSC![]()
![]()
Net te laat! Wat was er?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Koffie nieuws RTL 4!
Samenvatting voor de NIET-tv-kijkende medemens?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie nieuws RTL 4!
Ja, onze toppers schitteren door afwezigheidquote:Op maandag 4 juni 2007 19:53 schreef BrandX het volgende:
wat gaat het hier langzaam! Normaal als ik terugkom van training zijn we minstens halverwege een volgend topic [afbeelding]
Dan moeten we de trein maar weer eens op gang brengen zekerquote:Op maandag 4 juni 2007 19:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En ik heb nog wel zo'n leuke TT in gedachten voor het volgende deel
Dat wil ik ook wel eens wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |