Fysiek?quote:Op maandag 4 juni 2007 17:02 schreef eer-ik het volgende:
Valt an sich wel mee, 't betreft het zusje van een maat van me, die werkt daar.
Maar nieuw contact is wel in de maak ja
uhuh, en ik wil wel ruilen, mits je voor mij wat meeneemtquote:Op maandag 4 juni 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij gaat dus werken. En ik ga winkelen.
Ik heb enkelt en alleen koelkastmagneetjes in de aanbieding.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef eer-ik het volgende:
uhuh, en ik wil wel ruilen, mits je voor mij wat meeneemt
not yet, eerst mentaal.quote:
ja, die pas ik meestal niet, laat dan maar zittenquote:Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb enkelt en alleen koelkastmagneetjes in de aanbieding.
mja, irritantquote:Op maandag 4 juni 2007 17:05 schreef Kuukske het volgende:
Bijbaantjes zijn meestal na school en in het weekend. Dan krijg je dat.
hmmquote:Op maandag 4 juni 2007 17:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik voor Jan Lul op werk heb gezeten. Ik heb 5 dingetjes gekopieerd en een paar verhuisdozen gevouwen.
Ja, dat kan wel, maar dan heb ik iemand die werkt.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Zoek iemand die dat stadium al is gepasseerd.
ik heb vakantie.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:09 schreef vdvorst het volgende:
Ik moet zo werken
Maarja, wel heerlijk rustige middag gehad
Meestal dan.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo niet iemand die werkt? Die heeft tenminste een beetje een serieuze kijk op het leven danwel een relatie en op jou.
ja, ware het niet ook een fulltime baan vaak, en dus weinig tijd, en 's avonds ook lang niet de mogelijkheid om iets te gaan doen vanwege de verantwoordlijkheid van het werk en het vroege opstaan. En ik ben meer een avond, dan een ochtendmensquote:Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo niet iemand die werkt? Die heeft tenminste een beetje een serieuze kijk op het leven danwel een relatie en op jou.
Dat kan ik me ook wel weer voorstellen, maar dat weet jij dan weer.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Hm.. Als je beiden fulltime werkt is dat dan toch anders denk ik.
Niet gek ook! Het is net juni manquote:Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb vakantie.
't besef is er nog niet echt
ik ookquote:Op maandag 4 juni 2007 17:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb volgende week een week "vakantie"
Nee, maar ja, ik héb wel vakantie...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Niet gek ook! Het is net juni man
zo, dat duurt nog wel effe...quote:Op maandag 4 juni 2007 17:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb pas in oktober écht vakantie. En in augustus een weekje.
Mja ach, ik mag niet klagen. Ik werk maar 4 dagen per week.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:31 schreef eer-ik het volgende:
zo, dat duurt nog wel effe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |