Is dat "modern" of zo? Zijn we te lui om k.o.f.f.i.e. volledig in te tikken? Strax zijn we nog t lui om koffie volledig in te schenken of te drinkenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Fruts, maak jij even KSC van Koffie in de TT...![]()
Alstublieft!![]()
Ik vind KSC toffer.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Is dat "modern" of zo? Zijn we te lui om k.o.f.f.i.e. volledig in te tikken? Strax zijn we nog t lui om koffie volledig in te schenken of te drinken![]()
Als het goed is een uur, anders ga je toch geen uur sporten? Dan moet je een half uur gaan sporten of gaan sporten tot je dood neervalt.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens een uur sporten. Ik ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden met die hitte. Maar ik móet.
KSC staat al voor Kalsruhe SportClubquote:
quote:
Mja nouja. Je weet wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als het goed is een uur, anders ga je toch geen uur sporten? Dan moet je een half uur gaan sporten of gaan sporten tot je dood neervalt.![]()
Ja, maar ik moest er toch een bijdehandte opmerking over maken.quote:
As usual Papier!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest er toch een bijdehandte opmerking over maken.![]()
Subtiele wijziging van ondergetekende!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo, ik ben weer thuis van werkWat een heerlijk weer zeg
![]()
Waarom heet het topic in eens KSC???
Aha!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:42 schreef OA het volgende:
[..]
Subtiele wijziging van ondergetekende!![]()
Fruts gaat, Frits komt!!![]()
Constant dat KOFFIE SC tikken begint te vervelen...quote:
Ik deed gewoon copy/paste met de TT dus voor mij maakt het niet zoveel uitquote:Op maandag 4 juni 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Constant dat KOFFIE SC tikken begint te vervelen...![]()
En na 232 delen was verandering 'noodzakelijk'.![]()
En hoeveel muziek heb je geklikt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |