Ja, dat zei TS er niet bijquote:
Welkom in ONZquote:Op maandag 4 juni 2007 13:07 schreef iamthezenmaster het volgende:
rare mensen...
kom je er nu pas achterquote:Op maandag 4 juni 2007 13:07 schreef iamthezenmaster het volgende:
rare mensen...
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef Silven het volgende:
nee maat je moet gewoon zown 12 jarige slet op straat opzoeken en vrage of ze naar je huis komt en dan die strakke kale kut helemaal schraal neuke en volspuite als ze aan de pil zit! (en anders ook)
hahahahahahaquote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef Silven het volgende:
nee maat je moet gewoon zown 12 jarige slet op straat opzoeken en vrage of ze naar je huis komt en dan die strakke kale kut helemaal schraal neuke en volspuite als ze aan de pil zit! (en anders ook)
En wil je dan de hele dag de pil in de gaten houden tot ze eraan komt of hoe zie je dat?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:17 schreef Silven het volgende:
fles kapot slaanquote:Op maandag 4 juni 2007 14:17 schreef Schunckelstar het volgende:
ik ben bang dat de eikelrand achter de flessenopening klem blijft steken als ik hem er weer uit wil halen na een succesvolle ejaculatie![]()
quote:
Ik pwn gewoon roflzhardquote:Op maandag 4 juni 2007 14:45 schreef SeLang het volgende:
Ik snap al diesmileys niet.
Die jongen heeft gewoon de moeite genomen om een voorspelbaar maar toch wel uiterst tof plaatje te painten.
Ik moest best wel ff grijnzen
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:46 schreef SeLang het volgende:
Dus laat dieposters eerst maar eens een toffer plaatje painten en hier posten
Neequote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef Florian_ het volgende:
ben ik nou de enige die dit wel grappig vindt?
Elastiek is bij mij altijd te strak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |