Als ik er 1 tegenkom op straat krijgt hij altijd standaard een kopstoot.quote:
Altijd leuk voor de zondagmiddag.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef maok het volgende:
[..]
Maar nu heb je wel weer een voorbeeld tentamen erbij
Precies, als je afkick veschijnselen krijgt van school zo aan het einde van het weekend.quote:
Kan je zometeen wel weer bijslapenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik stond binnen een half uur alweer buiten
![]()
Als je lijf er om vraagt, gewoon gevenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben net dinges, maar ik heb dit bijna altijd. Zaterdag op m'n werk bijna omgevallen van de honger.. Maar goed, ik ga studeren. Doe ik ook eens iets nuttigs.
Zit ook aan de lunch, hongerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:28 schreef Tangarine het volgende:
ik ga maar vervroegd lunchen, honger!!
Nee, eindelijk weer eens op tijd op mijn werk vanmorgen en nu pauzequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:08 schreef Grulez het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kutdag?
Wat had je dan verwacht van mij?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij deed het beter dan ik verwacht had.
Toch een beetje teleurstellend dat mijn goede voorbeeld niet gevolgd werd.
Aan het einde werd het wat meer zwemmen, aan het begin vooral in het water dobberen en kletsen, ook een goede zaak natuurlijk
Wetende dat ik dat tentamen ws in de herkansing ga proberen, maken je verhalen het niet echt beterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:08 schreef Grulez het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kutdag?
Je weet gewoon welk tentamen ik bedoel hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:25 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Wetende dat ik dat tentamen ws in de herkansing ga proberen, maken je verhalen het niet echt beter
Ik zit te leren voor het laatste 1e jaars vak wat ik moet halen morgen, en de stof is saai en oninteressant...![]()
Och, dus m'n smsje heeft niet bepaald geholpen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik stond binnen een half uur alweer buiten
![]()
Tof dat het leuk was! Maarre... zelf appeltaart gemaakt, ik zie de connectie met je vak niet helemaal?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:26 schreef teigan het volgende:
Ik ben net thuis, het was leuk op de vmbo kader en praktijk!!
Ik heb een zak versgebakken bolletjes, en een appeltaartje mee.. Het appeltaartje heb ik zelf gemaakt..
Meekijken bij de horeca voedsel en nog iets kader...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:50 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Tof dat het leuk was! Maarre... zelf appeltaart gemaakt, ik zie de connectie met je vak niet helemaal?
Ja, dat kan dus niet altijd. Afgelopen zaterdag had ik pas om 12 uur koffiepauze op m'n werk ipv half 11, omdat het gewoon heel druk was. Dan moet ik dus zonder eten maar dan val ik bijna om. Het is gewoon vervelend dat je er voor moet zorgen dat je altijd eten bij je hebt om ongeveer om de 2 uur echt iets te eten. Ik heb nu m'n boterhammen ook al weer op, dus ik weet dat ik moet zorgen uiterlijk half 3 thuis te zijn omdat ik anders de trap van m'n huis niet meer op kom.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je lijf er om vraagt, gewoon geven
Kan nooit slecht zijn toch? Ik bedoel: het ergste wat ja kan gebeuren als je gewoon dooreet is dat je op een gegeven moment verzadigd bent
ik schrok ervanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Och, dus m'n smsje heeft niet bepaald geholpen..
Appeltaart.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:26 schreef teigan het volgende:
Ik ben net thuis, het was leuk op de vmbo kader en praktijk!!
Ik heb een zak versgebakken bolletjes, en een appeltaartje mee.. Het appeltaartje heb ik zelf gemaakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |