Dat kan niet, van Sonja mag je dat vast neit eten...quote:
suc-6quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:26 schreef Grulez het volgende:
Moi.
Net wakker en zo naar mn tentamen... 2 uur geslapen schat ik zo.
dat komt door al die zwemmerds hierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:10 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, wat een drukte op het forum zo in de vroege morgen, normaal is er niemand
ze moesten zeker even laten weten hoe vroeg ze al op warenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat komt door al die zwemmerds hier.
Wie zijn er nou uiteindelijk allemaal komen opdagen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:34 schreef freecell het volgende:
Uitgezwommuh!
Was lekker
Ik was alleen een beetje lui, meer van het spartelen, minder van de baantjes
Kunnen wij vanavond met jou mee rijden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:44 schreef maok het volgende:
[..]
Wie zijn er nou uiteindelijk allemaal komen opdagen?
Ik schreef het alleen zo omdat ik dat zo mooi ouderwets bij het liedje vond passen, hehe. Maar ik ben wel hervormd opgevoed ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 06:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Met dubbel e?
Dat is gereformeerd of hervormd
Evangelischen en baptisten schrijven het als Heer, of desnoods Here.
Gereformeerde gemeente en dergelijke als HEERE.
En ik ga zo zwemmen![]()
Is goed, ik haal jullie wel op. Heb ik ook gelijk een maarten-maartenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Kunnen wij vanavond met jou mee rijden?
Maarten is om kwart over 6 ongeveer thuis, is een beetje laat dus, maar ik heb geen idee hoe ik er anders zou moeten komen
lekker toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:54 schreef Tangarine het volgende:
owja, en m'n haar ruikt nu naar de kokosshampoo van freecell
Zo goed kende je het?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:06 schreef Grulez het volgende:
Dat tentamen van morgen wordt lichtelijk lachwekkend ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |