In mijn ogen ook, maar zal natuurlijk niet gebeuren, want hij was zo sterk na al het onrecht dat hem (niet) was aangedaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:41 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, Brian was gisteravond twee keer schuldig aan dat het uit de hand liep, dus zou die exit moeten.
JA doei!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat wel leuk zou zijn:
Vanavond moeten alle bewoners op de bank gaan zitten en krijgen ze een toespraak van "de grote baas" dat waarschuwingen toch niets meer uithalen bij deze bewoners, en dat er dus drastische maatregelen genomen gaan worden. Bewoners moeten nu op "niveau" gestraft gaan worden, waarop vervolgens Amanda, Brian en Huub de mededeling krijgen om een half uurtje in de hoek te gaan staan! Dat zal ze leren!!!!!
Idem hier.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef pullup het volgende:
Is er iemand die nog wel iets anders ziet dan het huis op stream 1 ?
Wie heeft JFK vermoord? #2quote:Op maandag 4 juni 2007 12:40 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is één groot complot.
Had ik al gezegd dat Lee Harvey Oswald niet alleen was?
Ik heb ook enkel een ansichtkaart van het huis op stream 1.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:42 schreef pullup het volgende:
Is er iemand die nog wel iets anders ziet dan het huis op stream 1 ?
Nee, het geluid is nog wel te volgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:45 schreef Lobasca het volgende:
Worden de bewoners stevig toegesproken op dit moment?
O, welke stream is dat?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, het geluid is nog wel te volgen.
Ik hoor nu amanda tegen haar model over fries en Huub hoor ik ook.
Zo voelen de bewoners het volgens mij ook hoor.. Ze doen ook gewoon alles, ze worden toch niet gestraftquote:Op maandag 4 juni 2007 12:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Wat wel leuk zou zijn:
Vanavond moeten alle bewoners op de bank gaan zitten en krijgen ze een toespraak van "de grote baas" dat waarschuwingen toch niets meer uithalen bij deze bewoners, en dat er dus drastische maatregelen genomen gaan worden. Bewoners moeten nu op "niveau" gestraft gaan worden, waarop vervolgens Amanda, Brian en Huub de mededeling krijgen om een half uurtje in de hoek te gaan staan! Dat zal ze leren!!!!!
Tien is weer geweldig bezig.quote:
Je ziet het ook echt verschuiven ..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zo voelen de bewoners het volgens mij ook hoor.. Ze doen ook gewoon alles, ze worden toch niet gestraft
En dat vind in zo'n onzin. Een naaldhak in iemand planten is toch gewoon heel iets anders dan een steentje naar iemand gooien.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde Jaap en Huub er vannacht al over praten. Als er massaal vanalles gebeurt, dan krijgt niemand een waarschuwing of een exit (blijkbaar heeft de redactie ze dat duidelijk gemaakt). Dan is iedereen elkaar aan het opstoken en uitlokken en dan gaan ze niet één iemand de schuld geven.
Maar op deze manier moet het toch echt een keer fout gaan. Als je Brian zo tekeer ziet gaan, daar word ik helemaal eng van.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde Jaap en Huub er vannacht al over praten. Als er massaal vanalles gebeurt, dan krijgt niemand een waarschuwing of een exit (blijkbaar heeft de redactie ze dat duidelijk gemaakt). Dan is iedereen elkaar aan het opstoken en uitlokken en dan gaan ze niet één iemand de schuld geven.
En dat is oneerlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Storingquote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
Is er storing of is de maand gewoon voorbij?
Jaap begon er juist mee. Die gooide alcohol over Eric heen en raakte Amanda daarbij ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:51 schreef basicsaint het volgende:
Jaap, Natasia en Lieke waren vannacht trouwens wel de enigen die hun hoofd koel hielden.
Met name Jaap. Diep respect voor die jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |