quote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef BB-boy het volgende:
Nee, ze zien er veel spectaculairder uit.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:57 schreef RudyCarell het volgende:
HIJ WAS ZOOOOO VET!
Ik ga hem heus wel in de bios kijken hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
doe dat nou niet... gewoon naar de bios... wat een geweld!![]()
PS: er is nog geen rip...
Vond je het niets?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:21 schreef PinPine het volgende:
Wat een drama.......niet te geloven. Hoe kan ik hier naar kijken :S Ja ja en zeg dan niet van ja ga dan niet, maar waarom waaaaaaaaaarom hebben ze het veranderdmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bhoeeeeeeeee
Ja vind ik ook, ze zien er best wel verneukt allemaal. Maar toch, als ik die trailers zie word ik wel blij.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dit is geen Optimus Prime:
[afbeelding]
DIT is Optimus Prime:
[afbeelding]
Je zou nooit vanuit een truck geloofwaardig naar de onderste Optimus Prime kunnen transformeren.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:36 schreef jpg97 het volgende:
[afbeelding]
DIT is Optimus Prime:
[afbeelding]
Niet te kritisch worden, het is en blijft een Michael Bay productie hčquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:21 schreef RX-78-2 het volgende:
VETTE FILM ZEG! DE CG aldus, want het verhaal kon wel iets beter.
Nee maar wel naar die bovenstequote:Op dinsdag 26 juni 2007 03:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Je zou nooit vanuit een truck geloofwaardig naar de onderste Optimus Prime kunnen transformeren.
Het is een Tranny filmquote:
alsof de helft van de carosserie is opgelost bij die nieuwe transformers..quote:Op maandag 25 juni 2007 23:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[afbeelding]
DIT is Optimus Prime:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |