ik ga naar de kroegquote:Op maandag 4 juni 2007 10:50 schreef Echo99 het volgende:
Je bent sowieso een pauper omdat je naar de kermis gaat![]()
wil je m uitleggen??quote:Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef Schunckelstar het volgende:
hoewel de grap erg geslaagt was
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:55 schreef Telecaster het volgende:
De Fish Slapping Dance van Monty Python!
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb eergister op de kermis een kameraad van mij in zijn gezicht geslagen met een gestoomde makreel
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb eergister op de kermis een kameraad van mij in zijn gezicht geslagen met een gestoomde makreel ()
hoewel de grap erg geslaagt was wil hij wraak nemen...
ik heb inmiddels begrepen dat het een suikerspin in mijn haren moet worden.
en nu ben ik de hele tijd paranoide om mij heen aan het kijken![]()
plaatje van mijn slagwapen:
[afbeelding]
klacht: ik ben stom geweest om het niet op de laatste avond van de kermis te doen
Inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:42 schreef ImpulseNY het volgende:
Wel een foto plaatsen nadat hij zijn revenge heeft genomen he![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:42 schreef ImpulseNY het volgende:
Wel een foto plaatsen nadat hij zijn revenge heeft genomen he![]()
nee,die kun je gewoon kopenquote:Op maandag 4 juni 2007 15:33 schreef ukga het volgende:
Hoe je kom je aan een gestoomde makreel op de kermis? kun je die daar winnen ofzo?
lees één reactie boven mijn laatstequote:Op woensdag 6 juni 2007 02:30 schreef LudoSanders het volgende:
Die makreel had je gewonnen bij het eendjesvissen ofzo? Lijkt me heerlijk om eens te doen trouwens bij zo'n vissenfoob.
Hoezo? Hij kan alsnog met een wraakactie komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:28 schreef Schunckelstar het volgende:
update: :de kermis is inmiddels verleden tijd,het is hem niet gelukt....
ik ben een vrij man![]()
Ik ben benieuwd naar op welke keywords je zat te searchen toen je dit fossiel bumpte.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:28 schreef snorfiets het volgende:
Neen, men komt alleen buitens huis met de kermis
nee,een gestoomdequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:49 schreef gelly het volgende:
Da's een gerookte makreel.
Dat gebeurt alleen in pauperdrecht.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:10 schreef Biancavia het volgende:
Bijt zijn vingertopje eraf!
weet ik veel,het is niet zo dat ik het daarna van hem heb afgegeten hoorquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:45 schreef Frollo het volgende:
Zulks een grollen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |