Ja, dat helpt... van een goed potje ochtends...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zou dat helpen?![]()
JJ is ook geen ochtendmens
Thee? Dit is koffie topic!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen thee gehaald! What is wrong with me. Huuu.
*rent.
Ik heb vrijstelling van koffie.quote:
juistquote:
Niet altijd toch?quote:
Ik denk het wle jaquote:Op maandag 4 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, als je liposuctie laat uitvoeren zit er een schuimkraag op?
Neuh, 's morgens drink ik één kopje.quote:
Als ik het kreeg deed ik het wel hoor. Maar ik krijg het niet. Dus ga ik maar fitnessenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:35 schreef eer-ik het volgende:
Ik denk het wle ja
Maar dat soort ingrepen vind ik altijd wat tever gaan, kan best wat actiever worden
Ik zal het s n keer proberen, maar om 's ochtends om 6 uur....quote:Op maandag 4 juni 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat helpt... van een goed potje ochtends...![]()
![]()
word je ook wel mens ja
![]()
![]()
Gaat het over ochtendseks?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zal het s n keer proberen, maar om 's ochtends om 6 uur....![]()
8 uur is vroeg zatquote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zal het s n keer proberen, maar om 's ochtends om 6 uur....![]()
ochtendsechsquote:
quote:
geen id, ik kon eindelijk me koffie drinken en nu zijn er teveel postst bij gekomenquote:
neuh, 't zou wel bij mijn luiheid passen, maar ik zou 't niet doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ik het kreeg deed ik het wel hoor. Maar ik krijg het niet. Dus ga ik maar fitnessen.
Waarom alleen ochtend. Dat doe je toch zeker áltijd.quote:
Hm, ligt er aan wie er in m'n lichaam port.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
neuh, 't zou wel bij mijn luiheid passen, maar ik zou 't niet doen.
alleen al niet omdat ik er niet van hou dat mensen lopen te porren met dat soort apparaten ín m'n lichaam. Ik vind het niet zo erg om te sporten denk ik, dus ik ga dat ook maar eens doen. Maar niet vandaag, want vandaag ben ik te verrot
Loopt er niet een Fok!ster ergens rond die bij jou hoort dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:41 schreef shifto het volgende:
laatste keer ochtend sex is al tijdje geleden (denkt maand of anderhalf), zowiezo sex is al tijd geledeal zeker 2 weken, mja alles heeft zijn redenen, at least i have coffee and FOK!
Da's mooi klote B.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] bennikweer....
Mijn tuut is heel ziek! De garage man gaat nog kijken wat hij precies heeft voordat hij mij een prijsopgave kan geven voor wanneer tuut onder het mes sleutels gaat, maar na een rondje rijden zei hij: Mevrouw, dit is levensgevaarlijk! Hoe lang hoort u dit al!
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Loopt er niet een Fok!ster ergens rond die bij jou hoort dan?
Momenteel eigenlijk niet zo frequentquote:Op maandag 4 juni 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom alleen ochtend. Dat doe je toch zeker áltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |