Dus ... oké.quote:
Tuurlijk!quote:
Zonde, heb ik net nieuw gereedschap gekocht (zie fobo)quote:Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/110(...)burg_uitgebrand.html
Weer minder werk voor je Papier...![]()
je mag daar wel wat vrolijker kijken hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonde, heb ik net nieuw gereedschap gekocht (zie fobo)![]()
Tof Shift. Waarvoor?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef shifto het volgende:
Gaap.
Ik heb nog steeds niet geslapen vanacht, ik vergeet het steeds
Vroeg op bed, morgen wel al om 10:00 sollicitatie gesprek!!
Zie reactie!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zonde, heb ik net nieuw gereedschap gekocht (zie fobo)![]()
whehequote:
Die bierbuiken komen al onder de 30 hoor, geloof mijquote:Op maandag 4 juni 2007 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
whaaaaaaaa
de 30
bibber......
Grijze haren, kaal worden, bierbuik kweken, huuuuuuuuuu
als ze een pruik kunnen maken van wat ze er bij mij afknippen, is het echt een karige pruik.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens de kapper kan er na elke knipbeurt een pruik worden gemaakt van wat er af is gehaald...![]()
Dus ik heb lekker veel haar!![]()
Ik vrees het meest voor #3...![]()
![]()
d.w.z. als ik er niets aan zou doen...
![]()
wil je dan je haar zo doen als in dat topic?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef shifto het volgende:
Gaap.
Ik heb nog steeds niet geslapen vanacht, ik vergeet het steeds
Vroeg op bed, morgen wel al om 10:00 sollicitatie gesprek!!
ik denk dat ik dan (hele kleine kans) niet aangenomen wordquote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wil je dan je haar zo doen als in dat topic?
Whehe.... hier nog geen bierbuik aanwezig hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die bierbuiken komen al onder de 30 hoor, geloof mij
[..]
als ze een pruik kunnen maken van wat ze er bij mij afknippen, is het echt een karige pruik.
Puick. Fok!ken dus.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:20 schreef shifto het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan (hele kleine kans) niet aangenomen word
Ik ben geen ochtendmensquote:Op maandag 4 juni 2007 11:14 schreef shifto het volgende:
[..]
je mag daar wel wat vrolijker kijken hoor
En een speciale ochtend behandeling van JJ dan?????quote:Op maandag 4 juni 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmensPas na 10 uur en 2 bakken
word ik mens.
![]()
hier stiekem wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.... hier nog geen bierbuik aanwezig hoor
punten. irritant. iemand. zou. er. mee. proberen. te. stoppen.quote:
Ah, als je liposuctie laat uitvoeren zit er een schuimkraag op?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
hier stiekem wel.
Maar ik drink dan ook geregeld veel bier
't is (nog) niet extreem erg ofzo hoor, maar 't is wel een bierrandje wat zich vormt daar.
Beter te warm dan te koudquote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef shifto het volgende:
* shifto slurpt aan zijn koffie want hij is nog héél heet.
Ik heb nog helemaal geen thee gehaald! What is wrong with me. Huuu.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef shifto het volgende:
* shifto slurpt aan zijn koffie want hij is nog héél heet.
Zou dat helpen?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
En een speciale ochtend behandeling van JJ dan?????![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |