Wat was het? Ik moet nog ideeen voor vanavond.quote:
en die erwten dienen als gezonde variant voor de kers op het appelmoes ??quote:Op maandag 4 juni 2007 20:39 schreef NathaN het volgende:
Kip(karbonade), patat en appelmoes. En erwten.
die zit bij jouw gewoon in een kooi ?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef NathaN het volgende:
Nee, ik heb geen toekan boven de deur...
da's toch een pot mutsquote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef Sunjammer het volgende:
Toekan? Moet dat geen theekan zijn?
thee zet je toch in een theepot? en die bewaar je/houdt je warm in een theemuts ??quote:Op maandag 4 juni 2007 21:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Potmuts? Da's een lesbisch hoofddeksel?
een Hot-Water-Management-Device?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
thee zet je toch in een theepot? en die bewaar je/houdt je warm in een theemuts ??
of is dat nog van voor uw generatie![]()
Nee, davidov wilde toch liever bier of rosé...quote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef Sunjammer het volgende:
Toekan? Moet dat geen theekan zijn?
Wie heb je gezien dan ?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:14 schreef Ang3l het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck wat was het concert gaaf![]()
En valt dit dan onder onzin, of is het echt ernstig met je?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:31 schreef samjustme het volgende:
Heb weer contact met een hele lieve schat![]()
atje gaat me voortaan een bitschslap geven als ik weer wil daten![]()
Ik jaag de ene na de andere relatie na en ze zijn allemaal tot mislukken gedoemd. Ik probeer ergens een bevestiging te zoeken.
Wat ik nu meer aan heb is gewoon een leuke homo waarmee ik kan lachen en gewoon fun kan hebben.
Ik ga dit weekend overigens naar palace met atjewe gaan sletten op podium het kijkend publiek zitten op te geilen haha
Waar het op neerkomt, dat ik meer heb aan een maatje in spe nu dan aan een relatie. Dat komt vanzelf wel, ooit.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
En valt dit dan onder onzin, of is het echt ernstig met je?
homo's snappen het vrouw zijn en kunnen in tijden van nood de vrouw advies geven bij mannenproblemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat is het verschil tussen een relatie en een "leuk homo-maatje met wie je kan lachen en fun kan hebben"?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |