Ja ik moet die applicatie ook niet meer gebruiken na 0.00 uur anders gaat het toch misquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
je hebt je MSN weer aangelaten thuis
Maar jij hebt toch zo'n blauwe winkel veel dichterbij zitten ???quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:48 schreef Andyvie het volgende:
Amersfoort is best een leuke stad en de Ikea daar ook
Nah, Ikea is niet klein, maar om het nou een stad te noemen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:48 schreef Andyvie het volgende:
Amersfoort is best een leuke stad en de Ikea daar ook
Ik denk dat er tussen Ikea Amersfoort en Ikea Duiven qua reistijd weinig verschil zit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch zo'n blauwe winkel veel dichterbij zitten ???
Vergeet Utrecht niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:45 schreef Andyvie het volgende:
Ik denk dat er tussen Ikea Amersfoort en Ikea Duiven qua reistijd weinig verschil zit.
Maar ik moest sowieso in Amersfoort zijn omdat ik een intake bij Adecco had daar. Ze hebben misschien wat leuks voor me bij de Amersfoortse, Agis en Famed, maar ik krijg daar nog meer info over. Het zag er op papier allemaal erg leuk uit
Die linker valt nog wel mee, maar... die riemen en heupbroeken zijn wel in he??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:00 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding,link]
De meeste homo's zijn heel normaal hoor!.
Hoewel je op superdudes tegenwoordig dezelfde soort foto's vind geloof ik...
Waar zit je ergens?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:06 schreef NathaN het volgende:
Ok, wie kookt er voor me vanavond?
Uhm... Je bent een dag te laat...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef JamesBrowny het volgende:
Waar zit je ergens?
True. Maar aangezien ik vandaag de tweede helft van gister opgewarmd heb...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:19 schreef JamesBrowny het volgende:
Nou en, dat kan toch elke dag?
O, nou, morgen dan maar he, ik heb wel een heel lekker recept voor tagliatella met courgettesaus en gerookte zalm, is zo klaar!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
True. Maar aangezien ik vandaag de tweede helft van gister opgewarmd heb...
Zou Nathan wel van vis houden? Hij s homo tenslotte...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
O, nou, morgen dan maar he, ik heb wel een heel lekker recept voor tagliatella met courgettesaus en gerookte zalm, is zo klaar!![]()
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou Nathan wel van vis houden? Hij s homo tenslotte...
* Door foto's van PinkPassion klik *quote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:00 schreef DennisMoore het volgende:
[[url=http://www.gaymedia.nl/pinkpassion07/images/diversen_143.jpg]afbeelding][/url]
De meeste homo's zijn heel normaal hoor!.
Hoewel je op superdudes tegenwoordig dezelfde soort foto's vind geloof ik...
quote:
Hij had het zo over Sammie kunnen hebben.quote:You were in love with her until the following Wednesday.
Een dergelijke teleurstelling komt vaker voor in de homowereld...quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een dergelijke teleurstelling komt vaker voor in de homowereld...
Ik moet zeggen dat het op de foto's inderdaad een trieste bedoening is. Lelijke mensen, lelijke foto's ook, maar als bezoeker moet ik zeggen dat het echt reuze meeviel wat het lelijkheidsgehalte. Ik sta op geen enkele foto, en een goed aantal mensen die ik zelfs als aantrekklijk zou omschrijven zijn niet terug te vinden op de foto's.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef Vlarp het volgende:
Wow.. van de 211 foto's heb ik misschien 3 of 4 leuke jongens gezien. 't zijn vooral veel foto's van dezelfde mensen. Dacht dat Pinkpassion zo groot was enzo?
Jij zelfs?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het op de foto's inderdaad een trieste bedoening is. Lelijke mensen, lelijke foto's ook, maar als bezoeker moet ik zeggen dat het echt reuze meeviel wat het lelijkheidsgehalte. Ik sta op geen enkele foto, en een goed aantal mensen die ik zelfs als aantrekklijk zou omschrijven zijn niet terug te vinden op de foto's.
Daarbij komt een bepaald slag volk op een camera af, als een vlieg op stront. Het type graat-mager met strak t-shirtje en het waanidee dat het geil is om er als een wijf uit te zien. Of het volk van 30 plus dat zich nog jong en aantrekkelijk waant. Of de huppelkuthomootjes die tig keer op de foto staan, joost mag weten waarom.
Daarbij staan er zat foto's tussen van lazerus gezopen figuren, en die staan er ook niet bepaald fris en fruitig op, net als de "ik kom net van een stikhete dansvloer af met een bezwete kop".
Ik kan je nog wel een paar gay.nl profielen geven van bezoekers waar jij van je lang zal je leven geen nee tegen zou zeggen qua uiterlijk.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
30-plussers horen inderdaad niet thuis op foto's van openbare gelegenheden, laat ze maar een zak over hun kop trekken als er ergens wordt gefotografeerd..
IJdele mietjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef DennisMoore het volgende:
't Is sowieso erg moeilijk om met je bezwete feestkop er toonbaar uit te zien op zo'n foto met flitser. Zelf zou ik er helemaal uitzien als een oud lijk, slagschaduw van adamsappel etc, waarschijnlijk mond half open, een oog halfdicht, etc.
*camera's vermijd*
ij·del·heid (de ~ (v.))quote:
vind er genoeg leuks tussen staan, of zou dat komen omdat ik al maanden niet meer op stap ben geweest?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
* Door foto's van PinkPassion klik *
Staat er überhaupt wel iets leuks tussen?
Hm, formeel blijkbaar niet, qua spraakgebruik komt het er toch dicht bij in de buurt...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:37 schreef DennisMoore het volgende:
ij·del·heid (de ~ (v.))
1 ingenomendheid met zijn uiterlijk
2 (-heden) verwaandheid => arrogantie
3 [archa.] nietigheid, vergankelijkheid
Niet echt dus.
ei·gen·wijs (bn.)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:43 schreef NathaN het volgende:
Hm, formeel blijkbaar niet, qua spraakgebruik komt het er toch dicht bij in de buurt...
Staat m'n foto er nou al bij?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
ei·gen·wijs (bn.)
1 te zeer overtuigd van eigen kennis of beleid => eigengereid, eigenwillig, eigenzinnig, gelijkhebberig, neuswijs
2 (van zaken) op een eigen manier grappig
Voor ieder wat wils! Er zijn ergere dingen om zorgen over te maken. Als hun het leuk vinden en een ander vindt het leuk, why not. Niemand vraagt van je om met ze te daten ofzo. LEEF EN LAAT LEVEN!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het op de foto's inderdaad een trieste bedoening is. Lelijke mensen, lelijke foto's ook, maar als bezoeker moet ik zeggen dat het echt reuze meeviel wat het lelijkheidsgehalte. Ik sta op geen enkele foto, en een goed aantal mensen die ik zelfs als aantrekklijk zou omschrijven zijn niet terug te vinden op de foto's.
Daarbij komt een bepaald slag volk op een camera af, als een vlieg op stront. Het type graat-mager met strak t-shirtje en het waanidee dat het geil is om er als een wijf uit te zien. Of het volk van 30 plus dat zich nog jong en aantrekkelijk waant. Of de huppelkuthomootjes die tig keer op de foto staan, joost mag weten waarom.
Daarbij staan er zat foto's tussen van lazerus gezopen figuren, en die staan er ook niet bepaald fris en fruitig op, net als de "ik kom net van een stikhete dansvloer af met een bezwete kop".
Ik kan je nog wel een paar gay.nl profielen geven van bezoekers waar jij van je lang zal je leven geen nee tegen zou zeggen qua uiterlijk.
hehe k heb 1 foto waarop ik best trots ben, gezien het feestkopgehalte. hier sta ik op innercity, foto is om vijf uur 's ochtends genomen, na minstens 6 uur gedans. ik heb wel flinke wallen, maar goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef DennisMoore het volgende:
't Is sowieso erg moeilijk om met je bezwete feestkop er toonbaar uit te zien op zo'n foto met flitser. Zelf zou ik er helemaal uitzien als een oud lijk, slagschaduw van adamsappel etc, waarschijnlijk mond half open, een oog halfdicht, etc.
*camera's vermijd*
Maar leuk is ie zeker welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe k heb 1 foto waarop ik best trots ben, gezien het feestkopgehalte. hier sta ik op innercity, foto is om vijf uur 's ochtends genomen, na minstens 6 uur gedans. ik heb wel flinke wallen, maar goed.
[afbeelding]
Heheh, net een jonge Timothy Daltonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe k heb 1 foto waarop ik best trots ben, gezien het feestkopgehalte. hier sta ik op innercity, foto is om vijf uur 's ochtends genomen, na minstens 6 uur gedans. ik heb wel flinke wallen, maar goed.
[afbeelding]
En van mij ook. 1 witte sessie in een kapel (de goede angel kant, met vleugels), een 2e zwarte sessie in de studio (een slechte angel kant, met open wonden op mijn rug die afgesneden vleugels moeten voorstellen).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef samjustme het volgende:
Ik ben slecht in maken van foto's, dus atje heeft maar voorgesteld om te gaan poseren en dat ie dan foto's gaat maken![]()
dus binnenkort op gay.nl nieuwe pics![]()
Ik ook! Doet me herinneren aan de reclame (?) Waarbij een hele serie is gemaakt van mensen met messen in hun rug ofzo... iig iets met bloed...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:50 schreef Ang3l het volgende:
En van mij ook. 1 witte sessie in een kapel (de goede angel kant, met vleugels), een 2e zwarte sessie in de studio (een slechte angel kant, met open wonden op mijn rug die afgesneden vleugels moeten voorstellen).Ik ben zó benieuwd!
Erwin Olaf's Royal Blood?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ik ook! Doet me herinneren aan de reclame (?) Waarbij een hele serie is gemaakt van mensen met messen in hun rug ofzo... iig iets met bloed...
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En van mij ook. 1 witte sessie in een kapel (de goede angel kant, met vleugels), een 2e zwarte sessie in de studio (een slechte angel kant, met open wonden op mijn rug die afgesneden vleugels moeten voorstellen).Ik ben zó benieuwd!
Had ie 't aan z'n lever?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
Gert - Jan Dröge overleden op 64 jarige leeftijd
dus nooit meer Halllllllllooooooooooooooooooooooooooooooo, daar zijn we weer![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:06 schreef Cairon het volgende:
brighton is oud geworden! En kalend!
Hee, cool. Heb net die band ontdektquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
My Chemical Romance was best tof live, zeker als je kaartje gratis was
Ik zag het nummer "Famous last words" op tv en het ontroerde me nogal, eigenlijk. Toen heb ik alles ged... verkregen maar de eerste CDs weer weggemieterd. Het nieuwe is het enige dat ik de moeite waard vond.quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had nog nooit een nummer van ze gehoord voor ik naar binnen ging, kende de band wel bij naam.
Hadden ze ook die uniformen aan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 02:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Erg gaaf! Het is wel echt m'n ding. Ook redelijk afwisselend af en toe qua stijl enzo, ze blijven niet steken in 1 gitaarrifje...
En de zanger heeft stiekem toch wel wat
Aww. Gemiste kansquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alleen Gerard had een soortgelijk maar helemaal zwart jackie aan![]()
Ik weet nooit wie het allemaal zi9jnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erwin Olaf's Royal Blood?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ludwig volgens de omschrijving, maar of dat het dan om meneer Von Beethoven gaat, geen ideequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik weet nooit wie het allemaal zi9jn
Diana, Jacky, Sissi, Ceasar,???, Poppea en Marie Antoinette, maar wie is die 5de???
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:35 schreef samjustme het volgende:
Atje gaat me zaterdag helpen aan een gay![]()
maar ja ik verhoog me ontzettend op, alles zal uit de kast getrokken worden om te scoren![]()
Ik date op dit moment met niemand. En soms is het gewoon verstandiger om over iemand heen te komen en gewoon door te gaan, heeft geen zin op iemand te zitten wachten die je eigenlijk niet echt ziet zitten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:24 schreef Petre het volgende:
Heb je daar nog wel tijd voor?
Dacht dat je een tijdrovend ander project had lopen...
[..]
Semi!quote:
Schaarsgeklede gebruinde jongens?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat een fout weer is dit toch eigenlijk..
Dan moet je het ook gewoon in details vertellen hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat een fout weer is dit toch eigenlijk..
De een na de ander komt onder mijn huis door gefietst. Op weg naar de Albert Heijn, of juist op de weg terug. Of met een cello achterop.quote:
De omschrijving van Wonderer dekt de lading vrij goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan moet je het ook gewoon in details vertellen hoor.
Tja...buiten gaan staan met een bord waarop staat, "Free Hugs, but I'll pay for sex"quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De omschrijving van Wonderer dekt de lading vrij goed.. Geil weer.
.
Oh ja, je zit in het verre azie... bevalt het een beetje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:15 schreef Semisane het volgende:
Het is hier dus zo'n 45 graden.....maar echt geil wordt het niet....maar ja...indiers zijn niet mijn type.
EN je G_L is niet in de buurt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De een na de ander komt onder mijn huis door gefietst. Op weg naar de Albert Heijn, of juist op de weg terug. Of met een cello achterop..
.
jawel hoor, hotel is ok, weer ook...curcus niet te saaiquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, je zit in het verre azie... bevalt het een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |