Ja.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mooi, Do2.
Ik zit al in de bieb.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
He, moet jij niet naar school
@Do2. ja vind het wel mooi.., alleen ik vat hem niet helemaal.. (het laatste stukje)
Of moet ik daarvoor een bepaalde context weten?
Ja!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:20 schreef JAM het volgende:
...
Dat is zéker een held ja. Ik zie/hoor hem bijna dagelijks. En altijd moet ik even glimlachen. Hij ziet er de laatste tijd wel wat beter uit dan een poos terug.quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:03 schreef Marius_Dani het volgende:
O ja, de held in kwestie!![]()
[afbeelding]
't Is al goed...quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan wel weer gaan reageren M_D, maar m'n reacties worden eentonig..
Ik heb al twee keer de verkeerde CD van hem gekocht.quote:Op zondag 30 september 2007 01:09 schreef mane het volgende:
[..]
Dat is zéker een held ja. Ik zie/hoor hem bijna dagelijks. En altijd moet ik even glimlachen. Hij ziet er de laatste tijd wel wat beter uit dan een poos terug.
Je hebt gewoon een andere aanpak,quote:Op zaterdag 29 september 2007 18:01 schreef Marius_Dani het volgende:
Do2, knap, dat laatste gedicht! Voor zulk een wijsheden heb ik wat meer woorden nodig vrees ik.
Daar heb je de kern te pakken. Dat doe je weer erg goed Do2, overigensquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een andere aanpak,.
De een wil de kern aanwijzen,
de ander wil 'm omschrijven.
En dat omschrijven doe je heel goed, overigens.
Heel goed!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:25 schreef Marius_Dani het volgende:
[..]
Daar heb je de kern te pakken. Dat doe je weer erg goed Do2, overigens![]()
En guess what? Het gedicht komt - bij wijze van uitzondering - in het Haags Straatnieuws.![]()
Leuk toch?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi, dearest of all.
En je blijft m'n favoriete dichter lief.
Ben er zelf ook niet helemaal tevreden over. Wellicht verander ik 'm nog.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:43 schreef Marius_Dani het volgende:
Mooi gedicht Do2, al moet ik zeggen dat 'stuurautomaat' enigszins deromatiserend werkt.
Dat klinkt inderdaad als heel fout. Ik heb hier ook nog een cd van hem liggen, maar ik draai hem nooit. Je moet hem live horen hé?! Hij krijgt wel een steeds krommere rug, soms maak ik me een beetje zorgen.quote:Op zondag 30 september 2007 09:10 schreef Marius_Dani het volgende:
Maar goed, ik keek het stel aan op de enige juiste manier dus hun 'showtje' liep al snel in het honderd. Ik kocht een cd met krassen en kreeg een handtekening. Mijn dag was weer goed...
Later!
Voorstellen mag altijdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:57 schreef JAM het volgende:
Mag ik voorstellen;
maar in de wolken zijn er toch
zij die sigaretten roken
V.quote:Luctor et Ego
Ik worstel met mezelf
Maar we blijken even sterk
Onenig lig ik overhoop
Een goed begin is dubbel werk
Een stemmetje klinkt in mijn hoofd
'Toe zeg 's, wie begon d'r?'
Héél even ben ik afgeleid
Ik worstel en kom onder
Als ik niet beter wist zou ik bijna denken dat we uit elkaar zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wind
Neem haar mee
Als wolken en zee
Neem haar een hand
En doe het gedwee
Dit is geen spel
Van spoedig herstel
Je bent nu de kracht
Achter 'n zwak vaarwel
God, wist ik maar
Waar je nu waait met haar
Mijn horizon tekent
Nog slechts bezwaar
Nee, stop dit spel
Kom terug, en snel
Geef mij toch terug
Mijn metgezel
--
Die andere mag weg, Isa of AR.
Te laat, vanochtend met Do2 gepraat en we zijn nog steeds bij elkaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt de memo niet ontvangen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Te laat, vanochtend met Do2 gepraat en we zijn nog steeds bij elkaar.. Gut, wat zullen sommige mensen dat jammer vinden.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Te laat, vanochtend met Do2 gepraat en we zijn nog steeds bij elkaar.. Gut, wat zullen sommige mensen dat jammer vinden.
quote:Het leven is één groot feest
Waar de TL's net zijn aangegaan
En bijna niemand is geweest
quote:GVD
Tijdens mijn lezing
'God bestaat niet'
Stierf ik snel maar zonder pijn
Tóch houd ik vol
Dat die bliksemschicht niets
Dan toeval geweest kan zijn
V.quote:Tofu
Weet je wat het is...?
Elke dag weer vlees noch vis
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zit in de trein en verveelt je. Na een reis van ruim een uur komt er niet meer uit dan dit. Ik kreeg het gewoon niet gerekt. Nou ja, dan maar vier regels.
"Liever niet hier"
Leefgebied wordt afgebroken
Maar in de wolken zijn toch
Zij die sigaretten roken
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het gewoon over dat roken op steeds minder plekken mag, (het leefgebied wordt dus afgebroken), maar omdat ze roken staan ze altijd eigenlijk in de (rook)wolken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |