Ho ho, ik ben niet zo van het flamenquote:Op maandag 4 juni 2007 06:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leef je uit.
Tegenwoordig heb je geen reden nodig!![]()
Mallerd.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben niet zo van het flamen![]()
Maar ik ben ramptoerist, voor een goeie rel kom ik altijd mijn bed uit
In the red corner we have bsol, in the BLUE corner we have ian....
LETS GET READY TO RUMBLE......![]()
![]()
Ik ben wel scheidsrechter, heel neutraal, want ik mag jullie allebei niet![]()
Mooi zo.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben niet zo van het flamen![]()
Maar ik ben ramptoerist, voor een goeie rel kom ik altijd mijn bed uit
In the red corner we have bsol, in the BLUE corner we have ian....
LETS GET READY TO RUMBLE......![]()
![]()
Ik ben wel scheidsrechter, heel neutraal, want ik mag jullie allebei niet![]()
Ja hallo, als jullie elkaar de hemel in gaan prijzen komen we nergensquote:Op maandag 4 juni 2007 06:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi zo.
Dan is er toch nog iemand die BSOL niet mag![]()
Ik vind hem namelijk over het algemeen een van de beste COS posters met goeie CAPS.
BSOL schijnt nogal problemen te hebben met mijquote:Op maandag 4 juni 2007 06:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja hallo, als jullie elkaar de hemel in gaan prijzen komen we nergens![]()
![]()
Dus pas op voor een waarschuwing wegens passiviteit![]()
En jij bent zo meesterlijk in het maken van OP's. Jammer dat die 1000ste wat mis ging. Toch hoop ik echt dat je weer terug gaat komen met geweldige OP's.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi zo.
Dan is er toch nog iemand die BSOL niet mag![]()
Ik vind hem namelijk over het algemeen een van de beste COS posters met goeie CAPS.
Ik snap je probleem met mij nog steeds niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En jij bent zo meesterlijk in het maken van OP's. Jammer dat die 1000ste wat mis ging. Toch hoop ik echt dat je weer terug gaat komen met geweldige OP's.
Jij zit dacht ik in duitsland?quote:Op maandag 4 juni 2007 06:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap je probleem met mij nog steeds niet.
Als de streams weer op gratis gaan of ik zodanig aan de drugs raak dat ik ervoor ga betalen ga ik zeker weer meeposten in de COS.
Omdat ik nu geen streams heb post ik nog zeer af en toe misschien 3 keer in de COS.
Vandaar dus dat ik geen idee heb waarom ik in jouw ogen de COS verziek.
Waarom niet!?quote:Op maandag 4 juni 2007 06:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zit dacht ik in duitsland?
Kan je daar wel streams krijgen?
Anders? komt er nooit meer een OP?quote:
Jij hebt dus streams gehad in duitsland?quote:
Jammer dat je zo onder invloed staat van betaalde streams. En 3x in COS, wel dan zul je niet veel commentaar krijgen lijkt me....... Ik reken op je en na 30 posts in de vorige COS kunnen de COSsers weer een tijdje verder. Kom je daarne weer een keer terug met 3 posts ?quote:Op maandag 4 juni 2007 06:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap je probleem met mij nog steeds niet.
Als de streams weer op gratis gaan of ik zodanig aan de drugs raak dat ik ervoor ga betalen ga ik zeker weer meeposten in de COS.
Omdat ik nu geen streams heb post ik nog zeer af en toe misschien 3 keer in de COS.
Vandaar dus dat ik geen idee heb waarom ik in jouw ogen de COS verziek.
Tuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt dus streams gehad in duitsland?
Als we zo gaan doen kan ik aankomende 40 COSsen helemaal volspammen en nogsteeds op mijn gemiddelde zitten, vriend.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jammer dat je zo onder invloed staat van betaalde streams. En 3x in COS, wel dan zul je niet veel commentaar krijgen lijkt me....... Ik reken op je en na 30 posts in de vorige COS kunnen de COSsers weer een tijdje verder. Kom je daarne weer een keer terug met 3 posts ?
Iemand vertelde mij ook in het buitenland te zitten en geen streams kon krijgen omdat het alleen met nederlandse IP's kan, nou weet ik niet of diegene zat te liegen of jijquote:
.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt dus streams gehad in duitsland?
quote:
Heb ik wel, de licentie ophalen ging fout.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij ook in het buitenland te zitten en geen streams kon krijgen omdat het alleen met nederlandse IP's kan, nou weet ik niet of diegene zat te liegen of jij
En waarom heb je geen gratis streams van day gekregen
Streams gehad ja. Hij betaalt er niet voor, dus nu geen streams meer.quote:
Wat mij betreft OK. En ik hoop op een knal-goede OP in een van de volgende COSsenquote:Op maandag 4 juni 2007 06:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als we zo gaan doen kan ik aankomende 40 COSsen helemaal volspammen en nogsteeds op mijn gemiddelde zitten, vriend.
Zullen we erover ophouden?
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 06:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat mij betreft OK. En ik hoop op een knal-goede OP in een van de volgende COSsen![]()
Nou ik denk dat ik de oplossing hebquote:Op maandag 4 juni 2007 06:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat laatste zou best een leuk idee zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 06:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik de oplossing heb![]()
Volgens mij had jij het laatst over coke, dus als je een keer een flinke snuif neemt, dan betaal je in een gekke bui gewoon een keer die paar eurotjes, of anders richten we een comitee op 'help ian de zomer door' storten we allemaal een cent.![]()
Is dat zoquote:Op maandag 4 juni 2007 06:37 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dat laatste zou best een leuk idee zijn.
Aber dan wil ik ook streamsquote:Op maandag 4 juni 2007 06:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat zo![]()
Dan weiger ik ook te betalen![]()
Ja we zullen zien, als ze allemaal zo principieel zijn, word het binnekort een stuk rustiger hier, of juist drukker in de SCquote:
De wedstrijd was nog niet ten einde, handoek gegooit....quote:
Uh-oh...quote:Op maandag 4 juni 2007 06:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
De wedstrijd was nog niet ten einde, handoek gegooit....
De scheids roept bsol tot winnaar uit![]()
Ik vroeg nog of hij het zeker wistquote:
2 uurtjesquote:Op maandag 4 juni 2007 06:44 schreef TherAngelina het volgende:
Nou, ik duik er ook in; twee uurtjes.
Welterusten!!![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 06:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of hij het zeker wist
Als hij zich nog even meldt dan he, de scheids is er voor controle tegen valsspelen
Dan stel ik voor om samen met De Scheids en Ian een biertje te gaan drinkenquote:Op maandag 4 juni 2007 06:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Prima.quote:Op maandag 4 juni 2007 06:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij had je niet hoeven melden, er stond nog een reply open van jou waar bsol niet op gereageerd had, maar als hij voortijdig de benen had genomen zonder wat te zeggen dan had jij gewonnen, onpartijdig ben ik hequote:
Het is zondermeer geweldig en absolute topklasse dat we de vrijwillige steun en arbitrage van PC Eend mochten ervaren. Waar maak je tegenwoordig nog mee dat iemand zich zomaar voor een 'kutrel' als scheidrechter laat inzetten. Zonder enige twijfel zal bij enige volgende 'slappe wedstijd' het nog maar de vraag zijn of PC Eend bereid zal zij om zijn bed te verlaten.quote:Op maandag 4 juni 2007 07:07 schreef PC eend het volgende:
OK onbeslist, de volgende keer moeten jullie met wat beters komen, want het was een slappe wedstijd
Kom ik daar mijn bed voor uit, wat een kutrel![]()
Maar bierzuipen is dan wel weer OK![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |