maar bitter weinig van wat jij hier post, klopt wc eend, helaasquote:Op maandag 4 juni 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg klopt , dat is wat ik gezien heb en over die filmpjes heeft degene waarop ik reageerde het ook, dus waar bemoei jij je in godsnaam mee
Ik heb buiten dat het daar helemaal niet over ging dat filmpje ook helemaal niet gezien, heb je dat voor me?
OMG en Jaap dan waar het allemaal mee begon, daar hoor ik ook niemand overquote:Op maandag 4 juni 2007 04:04 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies ! Daar hoorde ik ook al niemand over
Natasia heeft paar dagen geleden ook thee over Jaap gegooid ( bevestigd door beiden) en ook niks gehoord...kindjes van god he....
intensiever dan ooit te voren, dat mogen we weten ookquote:Op maandag 4 juni 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanuit het Lieke/Huub bed komen 'bewerkstelligende' geluiden van Lieke ....... Het leven gaat door.
heb je jaap toen op enig moment een buiten-proportioneel agressieve vergeldingsactie zien maken?quote:Op maandag 4 juni 2007 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG en Jaap dan waar het allemaal mee begon, daar hoor ik ook niemand over![]()
Ja hoor jaap gooit doel bewust een glas drank richting eric en raakt daarbj amanda en hij zou niet weten wat er gebeurdquote:Op maandag 4 juni 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een hoop woorden, maar grotendeels onzin. zowel rat als snollie nemen niet eens een moment om af te vragen wat er gebeurde "hij gooit alcohol in m'n oog" that's it. op basis hiervan denkt de droeve kutrat dat het gerechtvaardigd is om jaap, die zelf niet nog amper door heeft wat er bij adel is gebeurt, zeer agressief met glysterine en fysiek contact aan te vallen.
buiten, wordt er over en weer gedist. huub likt de hand van jaap die vervolgens die hand wil afvegen aan adel. het lijkt erop alsof hij hier niet eens de kans toe krijgt, want adel krijst al direct dat hij haar niet aan moet raken en dan begint zij hem maar met haar armen te lijf te gaan. ze wordt hysterisch en dus rat ook.
rat komt ertussen en vind het nu gerechtvaardigd om jaap behoorlijk hardhandig op z'n kant te leggen. jawel, huub tart rat ook, dus ook hij moet eraan geloven, dit gaat nog iets hardhandiger dan hoe hij jaap omver "hielp".
gevolg, etterig steentjes werpen richting rat, etc. etc.
Ja, de microfoons liggen deze keer op een goede plaats. En Lieke kreeg een goede beurt, zo te horen. Maar ja, beter goed neuken dat de hele dag "Huub, Huub, Huub, Huub" roepen ....quote:Op maandag 4 juni 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
intensiever dan ooit te voren, dat mogen we weten ook![]()
Likewise my friendquote:Op maandag 4 juni 2007 04:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar bitter weinig van wat jij hier post, klopt wc eend, helaas![]()
Één van de grootste mongolen is Jaap, die noem jij bij naam.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een hoop woorden, maar grotendeels onzin. zowel rat als snollie nemen niet eens een moment om af te vragen wat er gebeurde "hij gooit alcohol in m'n oog" that's it. op basis hiervan denkt de droeve kutrat dat het gerechtvaardigd is om jaap, die zelf niet nog amper door heeft wat er bij adel is gebeurt, zeer agressief met glysterine en fysiek contact aan te vallen.
buiten, wordt er over en weer gedist. huub likt de hand van jaap die vervolgens die hand wil afvegen aan adel. het lijkt erop alsof hij hier niet eens de kans toe krijgt, want adel krijst al direct dat hij haar niet aan moet raken en dan begint zij hem maar met haar armen te lijf te gaan. ze wordt hysterisch en dus rat ook.
rat komt ertussen en vind het nu gerechtvaardigd om jaap behoorlijk hardhandig op z'n kant te leggen. jawel, huub tart rat ook, dus ook hij moet eraan geloven, dit gaat nog iets hardhandiger dan hoe hij jaap omver "hielp".
gevolg, etterig steentjes werpen richting rat, etc. etc.
Best lastig om je in te leven in Brian of Amanda, als normaal mens zijnde.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Één van de grootste mongolen is Jaap, die noem jij bij naam.
Voor de rest van de bewoners heb jij positieve bijnamen gegeven, is het niet tijd om het eens wat minder te kijken en je in te leven?
Als het buitenproportioneel is zal een exit volgen, we zullen zien wie er gelijk heeftquote:Op maandag 4 juni 2007 04:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
heb je jaap toen op enig moment een buiten-proportioneel agressieve vergeldingsactie zien maken?fokking domoor ben je
![]()
doelbewust op eric, onbewust op adel, blij dat je dat zelf zo zegtquote:Op maandag 4 juni 2007 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja hoor jaap gooit doel bewust een glas drank richting eric en raakt daarbj amanda en hij zou niet weten wat er gebeurd![]()
![]()
En brian was al aan het weglopen, pas nadat huub een steen gooide kieperde hij hem ook om, ik zou de filmpjes nog een keer bekijken als ik jou was![]()
Alsof Huub, Natasia en Jaap wel normaal zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 04:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Best lastig om je in te leven in Brian of Amanda, als normaal mens zijnde.![]()
pas maar op....maar heb me al gemeld bij je sc.....quote:Op maandag 4 juni 2007 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC # 115] 2 Fuck Up Or Not 2 Fuck Up.
Voor de volgende COS-opengooiert...
Shit, misschien verneuk ik hiermee dit hele topic!![]()
Ga nou weg, iedereen weet dat een glas waar huub in de buurt is, gevuld is met alcoholquote:Op maandag 4 juni 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
Jaap pakte een glas omdat Eric hem uitkafferde, misschien wist Jaap niet dat er drank in zat.
Witte martini ziet er uit als water. Brian ging doelbewust op zoek naar iets, om Jaap mee in zijn ogen te spuiten.
quote:Op maandag 4 juni 2007 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga nou weg, iedereen weet dat een glas waar huub in de buurt is, gevuld is met alcohol![]()
Huub was niet in de buurt!!!!quote:Op maandag 4 juni 2007 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga nou weg, iedereen weet dat een glas waar huub in de buurt is, gevuld is met alcohol![]()
In dit specifieke geval klopt het een keer niet wat je zegt. Huub was er niet en het glas stond naast het plasma-scherm. Japio pakte gewoon het eerste wat voor handen was.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zat ie nog bij live and cookingquote:
Nou niet voor lang hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
misschien heeft hij dat nodig om zn frustratie over het niet mogen aanpakken van bepaalde personen te kalmeren?quote:Op maandag 4 juni 2007 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
That's a factquote:Op maandag 4 juni 2007 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou hij was al een zuiplap toen hij erin kwam, zo te horen aan die verhalen die hij vertelt mag hij nog blij zijn dat hij nog leeftquote:Op maandag 4 juni 2007 04:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
misschien heeft hij dat nodig om zn frustratie over het niet mogen aanpakken van bepaalde personen te kalmeren?![]()
![]()
En je bent ook nat gegooid ?quote:Op maandag 4 juni 2007 04:32 schreef Inukshuk het volgende:
Maar ik heb zelf gezien dat Jaap eerst aan het glas rook, er een slok uitnam en dit toen doelbewust naar Amanda mieterde.. Ik was er zelf bij, sterker nog; Ik zat er naast !![]()
In principe maakt het geen hol uit volgens mij, als het water was en amanda deed er net zo moeilijk over had brian het ook gedaan, maar dan misschien met waterquote:Op maandag 4 juni 2007 04:32 schreef Inukshuk het volgende:
Maar ik heb zelf gezien dat Jaap eerst aan het glas rook, er een slok uitnam en dit toen doelbewust naar Amanda mieterde.. Ik was er zelf bij, sterker nog; Ik zat er naast !![]()
Ik kreeg het in mijn fokking oog!quote:Op maandag 4 juni 2007 04:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je bent ook nat gegooid ?
Heb je niet nodig schat, maar ik word soms wat territoriaal 's nachtsquote:
Nou moeilijk doen, Amanda had echt alle recht van spreken, dit leek verdacht veel op een aanval met een chemisch wapen! Ze wouden wilde haar vast blind makenquote:Op maandag 4 juni 2007 04:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
In principe maakt het geen hol uit volgens mij, als het water was en amanda deed er net zo moeilijk over had brian het ook gedaan, maar dan misschien met water
quote:Op maandag 4 juni 2007 04:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vind dat jullie ook maar naar de slowchat moeten![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 04:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je niet nodig schat, maar ik word soms wat territoriaal 's nachts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |