quote:Ik heb alleen maar seks zodat ik later wat heb om aan te denken tijdens het rukken.
Nice!quote:
Waren ze zo erg?quote:
Tsja, als de 1 in Sheffield gaat studeren en de ander in Praag gaat werken dan houdt het op he?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:41 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ha!
Het is niet voor niets een ex lijkt me...
Oooh.. dat is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tsja, als de 1 in Sheffield gaat studeren en de ander in Praag gaat werken dan houdt het op he?
Ik ga naar Praag. Zij woont nu nog in Bulgarije. Wat doe je in Praag?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:44 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Oooh.. dat is een ander verhaal natuurlijk.
Toevallig ben ik in Praha at this verry moment.... waar woont ze ergens?
Fuck.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik ga naar Praag. Zij woont nu nog in Bulgarije. Wat doe je in Praag?
Ik heb anders al een uitgebreid repertoire om over te fantaseren.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:50 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Fuck.
Nee, ik zit in Limburg....Maar als jij naar Praag gaat heb je binnekort iets heel anders om over te fantaseren lijkt me.
Kwestie van africhtenquote:Op maandag 4 juni 2007 03:05 schreef shifto het volgende:
Ik heb idd 1 ex waar ik nog over fantaseer maar dat is dan ook omdat zoals ts al zegt, we super sexpatible waren. Nieuwe partner ok, maar als ik kon kiezen voor de oude sex, ik zou neit twijfelen
Dat een relatie niet werkt wil niet zeggen dat je iemand sexueel niet meer aantrekkelijk vindt...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef karr-1 het volgende:
Er is toch een reden dat het een ex was?
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:48 schreef karr-1 het volgende:
Er is toch een reden dat het een ex was? Tijdens het masturberen denk ik echt niet aan mijn ex hoor, dan zou me accuut de zin vergaan.
Dat kan, maar meestal gaat dat mij samenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat een relatie niet werkt wil niet zeggen dat je iemand sexueel niet meer aantrekkelijk vindt...
ik heb 2 ubergeile exen, dat was tot een tijd terug idd rukmateriaal in mijn gedachten.quote:
Misschien zit daar een beetje de crux. Als je ex-en hebt die alleen opwindend zijn omdat ze "voorhanden" zijn, dan... tsja.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef Vistel het volgende:
ik heb 2 ubergeile exen, dat was tot een tijd terug idd rukmateriaal in mijn gedachten.
Ik ben vrijgezel. En als ik al een vriendin heb, dan is het een lekkere. En dan heb ik geen behoefte aan fantaseren over m'n ex nee. Maar kom zeg, wat is iedereen hier ineens narrow-minded.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef sanni het volgende:
Op je ex fantaseren... Hoe erger kun je het hebben? Is je nieuwe dan sow een draak? [afbeelding]
Was je ex zo foeilelijk dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:16 schreef Darkwolf het volgende:
Gatverdamme!
Ik fantaseer liever over veel leukere en geilere dingen dan mijn ex, thank you!
En tijdens de sex is not done maar tijdens mastrubatie wel?
Vind ik van niet.
No F*CKING way dat ik aan mijn ex denk tijdens zoiets. Er zijn leukere dingen om aan te denken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:42 schreef markiemark het volgende:
Blijven ontkennen, maar iedereen doet het..
tijdens het masturberen. niet als je iemand anders ligt te krikken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:41 schreef quincy het volgende:
Ik heb niks tegen mijn ex hoor, aardig persoon, maar tijdens sex over hem fantaseren![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
tijdens het masturberen. niet als je iemand anders ligt te krikken.
Nee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Was je ex zo foeilelijk dan?
Kan je um er dan niet beter gewoon nog inhangen???quote:Op maandag 4 juni 2007 02:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Mijn ex krijgt er altijd rooie oortjes van als ik het vertel. We waren ook zeer sexpatible en het wind haar ook nog steeds op.
ik heb de reden dat we uit elkaar zijn gegaan hierboven neergezet en waarom moet iedereen hier per se een vriendin hebben? ik blijf nog even lekker vrijgezel hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:22 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee.
Er klopt gewoon geen fuck van.
Ik bedoel je ex come on!
Je bent niet voor niets uit elkaar.
Get on with your life als je weer een nieuwe vriendin hebt!![]()
zal ik niet doen hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:29 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb liever niet datje aan mijn ex denkt als je masturbeert
dat is een exenrecht hoor. net als dat Ross van Friends nog Rachel naakt kon zien iedere keer dat hij z'n ogen dicht deed. Was z'n goed recht!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:27 schreef CocoJen het volgende:
Ik zou het echt te nasty vinden als mijn ex nog aan mij dacht tijdens dat hoor...
uitleg staat hierboven waarom dat een beetje moeilijk gaat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef thaduck het volgende:
[..]
Kan je um er dan niet beter gewoon nog inhangen???
Oh sorry, ik gebruik Friends niet als een bijbel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
dat is een exenrecht hoor. net als dat Ross van Friends nog Rachel naakt kon zien iedere keer dat hij z'n ogen dicht deed. Was z'n goed recht!
Jeuzus, heeft een ex een keer je lollie afgepakt ofzo ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef CocoJen het volgende:
[..]
Oh sorry, ik gebruik Friends niet als een bijbel.
Ik vind dat echt geen exenrecht.
het enige recht dat exen hebben is dat ze elkaar maar beter nooit meer kunnen zien.
Er is dan gewoon teveel kapot,
want wat voor reden dan ook: je maakt het uit dus je vindt het de moeite niet meer.
Waar heb jij mij horen zeggen dat iedereen een vriendin moet hebben!?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:45 schreef Aanvoerder het volgende:
ik heb de reden dat we uit elkaar zijn gegaan hierboven neergezet en waarom moet iedereen hier per se een vriendin hebben? ik blijf nog even lekker vrijgezel hoor.
Als je een nieuwe partner hebt lijkt 't me odd om over je ex te fantaseren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:16 schreef EdPowers het volgende:
TS had het helemaal niet over fantaseren terwijl je sex hebt met je huidige partner!
Hij heeft het over zelfbevrediging, staat er echt duidelijk.
Uhm ja, het is goed met je.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef Webdesign21 het volgende:
Heel erg pervers om aan je ex te denken.Is echt zo not done. Ga je ook over je moeder fantaseren omdat ze van je houdt?
don't think so! Dus dan doe je dat toch ook zeker niet bij je ex waar de liefde voorbij is terwijl je moeder je zelfs onvoorwaardelijke liefde geeft.
Wat een zieke mensen hier, fantaseren over sex met je ex.
neen dank u,ben pas ziek geweest !quote:Fantaseren over je ex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |