Dat zeg ik. Al vliegt Huub eruit, I don't care. Nu is het gewoon saai geworden om naar te kijken. Geen spanningen of iemand wel of niet de villa moet verlaten, kans op nieuwe miljonairs. Gewoon lekker doorkwakkelen en de tijd uitzittenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zeg maar rustig....er is geen klote meer aan!![]()
Ja, daar komt het wel op neer. Op exits via geweld hoeven we niet meer te rekenen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus als je iemand een blauw oog slaat en ze grijpen daarna meteen in dan is er niets aan de hand?![]()
Heb je ze ook van Huub? Voor in de OP?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog meer foto's van de gapende wonden
[afbeelding]
Brian heeft een electronisch stemapparaatje, tot afschuw van de gitaar leraarquote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoort hij niet eens dat het kreng ontstemd is
Ik word zo moe van de eendimensionaliteit, je hoeft toch niet maandenlang 'fan' te zijn van dezelfde bewoner.quote:
Kijkquote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef demins het volgende:
[..]
Goed plan!!!![]()
"Laat de marteling ophouden" bv zou best wat agitatie kunnen oproepen!
En van mij mag hij naar Jaapquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de eendimensionaliteit, je hoeft toch niet maandenlang 'fan' te zijn van dezelfde bewoner.
Wat mij betreft wint Eric de villa.![]()
Altijd maar weer die camera bij de hand. Eng, eng mannetje.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian maakt een foto van de gapende wonden en scheuren in z'n arm
[afbeelding]
Whehehehehquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de eendimensionaliteit, je hoeft toch niet maandenlang 'fan' te zijn van dezelfde bewoner.
precies,wie er uit vliegt boeid me al lange tijd geen moer meer....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Al vliegt Huub eruit, I don't care. Nu is het gewoon saai geworden om naar te kijken. Geen spanningen of iemand wel of niet de villa moet verlaten, kans op nieuwe miljonairs. Gewoon lekker doorkwakkelen en de tijd uitzitten![]()
Nee, dan begrijp ik dat goed... maar ik neem aan dat de politie toch nog wel mag ingrijpen als er een dode is gevallen...quote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel op neer. Op exits via geweld hoeven we niet meer te rekenen.
Misschien automutileert "ie wel, en schuift 'ie het in andermans schoenen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog meer foto's van de gapende wonden
[afbeelding]
Die heb ik ookquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian heeft een electronisch stemapparaatje, tot afschuw van de gitaar leraar
Nee, je vroeg het al een paar keer. Als ik ze had, zou ik ze zeker plaatsen.quote:
Je hebt ook gelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard gelijk... medeklinkers, zal wel een blonde bui zijn ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kleine correctie, ze schrijven vanuit medeklinkers, heb een jaartje zonder klinkers in Israel gewoond![]()
Zolang de streamlocks maar werken, jaquote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, dan begrijp ik dat goed... maar ik neem aan dat de politie toch nog wel mag ingrijpen als er een dode is gevallen...
Zou ook grappig zijn idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijkBrian krijgt het, wat mij betreft
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |