Dat zeg ik. Al vliegt Huub eruit, I don't care. Nu is het gewoon saai geworden om naar te kijken. Geen spanningen of iemand wel of niet de villa moet verlaten, kans op nieuwe miljonairs. Gewoon lekker doorkwakkelen en de tijd uitzittenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zeg maar rustig....er is geen klote meer aan!![]()
Ja, daar komt het wel op neer. Op exits via geweld hoeven we niet meer te rekenen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus als je iemand een blauw oog slaat en ze grijpen daarna meteen in dan is er niets aan de hand?![]()
Heb je ze ook van Huub? Voor in de OP?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog meer foto's van de gapende wonden
[afbeelding]
Brian heeft een electronisch stemapparaatje, tot afschuw van de gitaar leraarquote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoort hij niet eens dat het kreng ontstemd is
Ik word zo moe van de eendimensionaliteit, je hoeft toch niet maandenlang 'fan' te zijn van dezelfde bewoner.quote:
Kijkquote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef demins het volgende:
[..]
Goed plan!!!![]()
"Laat de marteling ophouden" bv zou best wat agitatie kunnen oproepen!
En van mij mag hij naar Jaapquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de eendimensionaliteit, je hoeft toch niet maandenlang 'fan' te zijn van dezelfde bewoner.
Wat mij betreft wint Eric de villa.![]()
Altijd maar weer die camera bij de hand. Eng, eng mannetje.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian maakt een foto van de gapende wonden en scheuren in z'n arm
[afbeelding]
Whehehehehquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van de eendimensionaliteit, je hoeft toch niet maandenlang 'fan' te zijn van dezelfde bewoner.
precies,wie er uit vliegt boeid me al lange tijd geen moer meer....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Al vliegt Huub eruit, I don't care. Nu is het gewoon saai geworden om naar te kijken. Geen spanningen of iemand wel of niet de villa moet verlaten, kans op nieuwe miljonairs. Gewoon lekker doorkwakkelen en de tijd uitzitten![]()
Nee, dan begrijp ik dat goed... maar ik neem aan dat de politie toch nog wel mag ingrijpen als er een dode is gevallen...quote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel op neer. Op exits via geweld hoeven we niet meer te rekenen.
Misschien automutileert "ie wel, en schuift 'ie het in andermans schoenen.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog meer foto's van de gapende wonden
[afbeelding]
Die heb ik ookquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian heeft een electronisch stemapparaatje, tot afschuw van de gitaar leraar
Nee, je vroeg het al een paar keer. Als ik ze had, zou ik ze zeker plaatsen.quote:
Je hebt ook gelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard gelijk... medeklinkers, zal wel een blonde bui zijn ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 02:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kleine correctie, ze schrijven vanuit medeklinkers, heb een jaartje zonder klinkers in Israel gewoond![]()
Zolang de streamlocks maar werken, jaquote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, dan begrijp ik dat goed... maar ik neem aan dat de politie toch nog wel mag ingrijpen als er een dode is gevallen...
Zou ook grappig zijn idd.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijkBrian krijgt het, wat mij betreft
![]()
Briefkaartenacties!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou ook grappig zijn idd.
Vooral vanwege de reakties dan op dit forum.![]()
Ben benieuwd hoeveel van die honderd gratis streamers ook betaalde streamers gaan worden?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef paraquat het volgende:
snappen we het dan niet????? morgen loopt de eerste maand van betaalde streams af............als er morgen een exit komt loopt Talpa het risico veel streamers te verliezen, dus veel inkomsten...
geen exit dus!
Vandaag zeg ik maar eens Jaap, omdat Jaap er het verstandigst mee om zou gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou ook grappig zijn idd.
Vooral vanwege de reakties dan op dit forum.![]()
Oi, het zijn maar een paar letters verschilquote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt uiteraard gelijk... medeklinkers, zal wel een blonde bui zijn ofzo![]()
Zo!!! Dat had ik nog niet gezien - wat een idioot die teringrat.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Donnie29 het volgende:
Zie net dat filmpje van Jaap en Brian.. http://www.youtube.com/watch?v=p012_rcCPcI&NR=1
Die Brian was zo mis....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:21 schreef Donnie29 het volgende:
Zie net dat filmpje van Jaap en Brian.. http://www.youtube.com/watch?v=p012_rcCPcI&NR=1
ik in elk geval niet!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel van die honderd gratis streamers ook betaalde streamers gaan worden?
Hopelijk HEEL weinigquote:Op maandag 4 juni 2007 02:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel van die honderd gratis streamers ook betaalde streamers gaan worden?
Als er een exit morgen zou zijn hebben ze meer kans op dat mensen juist wel gaan betalen... een exit..... nieuwe bewoner... spannend.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef paraquat het volgende:
snappen we het dan niet????? morgen loopt de eerste maand van betaalde streams af............als er morgen een exit komt loopt Talpa het risico veel streamers te verliezen, dus veel inkomsten...
geen exit dus!
Laten we hopen, dat mensen dat snappenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hopelijk HEEL weinig![]()
Want dan gaan ze op gratis![]()
Of zouden ze dat niet snappen?![]()
Nee, er zijn grenzen gesteld. Dat is tegenwoordig genoeg.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
Ik mag aannemen dat die tyfusrat hiervoor nu eens wél bestraft wordt?
Misschien moeten we inderdaad allemaal pro-Brian worden. Dat wil de redactie dan weer nietquote:
Complot postquote:Op maandag 4 juni 2007 02:19 schreef paraquat het volgende:
geen exit dus!
Heb jij de hele maand geen streams gehad???quote:Op maandag 4 juni 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hopelijk HEEL weinig![]()
Want dan gaan ze op gratis![]()
Of zouden ze dat niet snappen?![]()
neem dat maar niet aan....kindje van god word uiteraard beschermt.....quote:Op maandag 4 juni 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
Ik mag aannemen dat die tyfusrat hiervoor nu eens wél bestraft wordt?
Jullie hippies moeten ophouden met betalen voor streamsquote:Op maandag 4 juni 2007 02:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien moeten we inderdaad allemaal pro-Brian worden. Dat wil de redactie dan weer niet![]()
Nee!quote:Op maandag 4 juni 2007 02:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb jij de hele maand geen streams gehad???
Ik wist het wel, maar zette gewoon het verkeerde neer... met 5 letters kun je immers amper woorden maken, met een stuk of 20 iig een stuk meerquote:Op maandag 4 juni 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oi, het zijn maar een paar letters verschil![]()
Ik schrik me de pleuris van die rat - als hij mij zo had benaderd, had ik hem uit zelfverdediging direct gehoekt. Dan heet dat zelfverdediging. En dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 02:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
neem dat maar niet aan....kindje van god word uiteraard beschermt.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |