Volgns mij ging haar hak wel 10 centimeter de rug van Wuppert in. Waar zijn de filmpjes?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief op.
Amanda exit!?![]()
Waarom in jezusnaam!?
Zou mooi zijn!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien willen ze de wond even zien achter.
Dan was er nog Nathaniël, ook een exit vanwege een schopje...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef farceman het volgende:
Nena trapte in impuls Brian .
Amanda slaat met haar (voor zover ze het heeft) volle verstand haar schoen op Huub.
DGK_REDCATIE wat is het verschil...behalve dat ze allebei exit moeten zijn?
De rooie vrijpostige.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die vriendin van Menno in BB5 bedoel ik. De BB met Dido en Roel en Nathalie. Was dat niet Linda ?
Ja doe jij dat maarquote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Racistische praat mag kennelijk, zit ik voor niks te wachten op een exit
Ik moet nog maar eens gaan nadenken wat er zo boeiend aan fok is![]()
Wat een zacht eitje ben jij zeg.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Racistische praat mag kennelijk, zit ik voor niks te wachten op een exit
Ik moet nog maar eens gaan nadenken wat er zo boeiend aan fok is![]()
http://www.scholieren.com/werkstukken/8084quote:Op maandag 4 juni 2007 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, niet bij een echte klap (nog wel met een puntig voorwerp).
Als je er zo over denkt, mag Nathanaël dus ook terug? Of in ieder geval Huub alsnog het huis uit?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als je iemand goed raakt, in oog bijv. of gewoon op je slaap dan had het best ernstig kunnen zijn. Hierom vind ik dus dat ze op moet zouten. En dat Amanda Huub niet raakte in zn oog of whatever is dus totaal niet van toepassing hier. Ze deed dat, en klaar.
Verdomme Ingrid ja.... en ik was nog wel zo verliefd.quote:
Ja, verneuk het hele programmaquote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk: Jaap en Huub moeten morgen exit.
Dit is aanranding.
Heel gevaarlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Als je iemand goed raakt, in oog bijv. of gewoon op je slaap dan had het best ernstig kunnen zijn. Hierom vind ik dus dat ze op moet zouten. En dat Amanda Huub niet raakte in zn oog of whatever is dus totaal niet van toepassing hier. Ze deed dat, en klaar.
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me duidelijk: Jaap en Huub moeten morgen exit.
Dit is aanranding.
De buikwandcorrectie?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja goeie. Omdat het een doel van r was. Volgende keer maken we er een stemming van bij iets vergelijkbaars. Beloofd!![]()
Even een lijstje maken wie er al aan haar borsten hebben mogen voelen?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:32 schreef Soho het volgende:
Amanda: "Niemand zit aan mijn borsten, niet buiten niet hier. Dat is gewoon verkrachting!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |