abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 20:09:25 #101
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50102982
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Alweder? Die stelling houdt je bezig, hm?
Nogal.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_50104527
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:51 schreef jogy het volgende:
En aan het feit dat ik hier wilde toegeven dat ik me net BS voelde zonder de taalkundige kennis en de daadwerkelijk spitsvondige opmerkingen die alleen jij kan verzinnen want jij bent De Blonde Engel, de man met de gouden vingers en een brein waar menig groot man niet aan kan tippen.
Nou, ik moet zeggen dat ik wel drie keer moest kijken toen ik jouw post zag, of jij het wel echt had gepost. Maar het is echt zo. Zo blijkens het is.
Healer with the healing hands
Makes you well as quick as she can
pi_50104543
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik dacht net aan je terwijl ik mijn longen aan het asfalteren was.
Wat dacht je, joog? Was het sensueel?
pi_50104760
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:48 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Mooi gezegd, BS. Dat doet me denken aan het feit dat Italie een prachtig bewijs is van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben.
Vermoedelijk van wel ja, misschien.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:56:29 #105
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50105038
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Wat dacht je, joog? Was het sensueel?
Een beetje, maar grotendeels dacht ik aan jou en je spitsvondigheid. Die post boven die ene met mijn bekentenis zijn eigenlijk niet apart te beschouwen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 4 juni 2007 @ 21:00:59 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50105220
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Een beetje, maar grotendeels dacht ik aan jou en je spitsvondigheid. Die post boven die ene met mijn bekentenis zijn eigenlijk niet apart te beschouwen.
Dat zeg ik verkeerd. Die twee posts zijn niet apart te beschouwen, onlosmakelijk met elkaar verbonden zogezegd.
Vrijheid
pi_50105222
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Een béétje? Een beetje sensueel? Dat moet je me echt uitleggen, joog.
pi_50105240
Allemachtig.
pi_50105304
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat zeg ik verkeerd. Die twee posts zijn niet apart te beschouwen, onlosmakelijk met elkaar verbonden zogezegd.
Welk een hersenkennis, joog.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:04:48 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50105394
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Een béétje? Een beetje sensueel? Dat moet je me echt uitleggen, joog.
Ik moet het onderdrukken, BS. Anders loop ik de hele dag met jou in mijn hoofd en komt er echt helemaal niets zinnigs meer uit mijn vingers. Weet je hoe verwarrend het is om met een grootheid als jij in je hoofd rond te lopen, er is dan geen enkele ruimte meer voor andere hersenspinsels. Binnen afzienbare tijd ben ik een uitgemergeld kwijlend hoopje die niet kan eten of slapen en sterf ik. Wil je mijn dood op je geweten hebben? Wil je dat echt?
Vrijheid
  maandag 4 juni 2007 @ 21:06:42 #111
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50105485
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Welk een hersenkennis, joog.
Ik neem aan dat hier wat sarcasme in voorkomt maar dat kan ook uit mijn inherente onzekerheidsgevoel voortkomen.
Vrijheid
pi_50105675
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik moet het onderdrukken, BS. Anders loop ik de hele dag met jou in mijn hoofd en komt er echt helemaal niets zinnigs meer uit mijn vingers. Weet je hoe verwarrend het is om met een grootheid als jij in je hoofd rond te lopen, er is dan geen enkele ruimte meer voor andere hersenspinsels. Binnen afzienbare tijd ben ik een uitgemergeld kwijlend hoopje die niet kan eten of slapen en sterf ik. Wil je mijn dood op je geweten hebben? Wil je dat echt?
Nou, kijk joog, hoe ik het zie is dat iedereen en alles doodgaat, joog. Wist je dat? Alles gaat dood. De melkweg gaat dood. De dageraad gaat ook dood. De vogels gaan dood. De bomen en de damherten. De akeleien gaan dood. Het struikgewas is ook ten dode. En dan denk ik: "Ja, maar, dat heeft met mij helemaal niets van doen. Daar hóór ik niet bij.", snap je, joog? Ik doe niet mee. En dáár ligt jouw hoop, en daarmee des mensdom's hoop, bedeesd en luw in de aantocht van de afzienbare tijd - waar jij zo over aan het keuvelen was.
pi_50105750
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hier wat sarcasme in voorkomt maar dat kan ook uit mijn inherente onzekerheidsgevoel voortkomen.
Als ik het in het midden laat, maakt mij dat dan tot een sadist?
pi_50105762
jogy is wel oke ja
  maandag 4 juni 2007 @ 21:18:18 #115
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50105993
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:11 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Nou, kijk joog, hoe ik het zie is dat iedereen en alles doodgaat, joog. Wist je dat? Alles gaat dood. De melkweg gaat dood. De dageraad gaat ook dood. De vogels gaan dood. De bomen en de damherten. De akeleien gaan dood. Het struikgewas is ook ten dode. En dan denk ik: "Ja, maar, dat heeft met mij helemaal niets van doen. Daar hóór ik niet bij.", snap je, joog? Ik doe niet mee. En dáár ligt jouw hoop, en daarmee des mensdom's hoop, bedeesd en luw in de aantocht van de afzienbare tijd - waar jij zo over aan het keuvelen was.
Ook jij, in al jouw grootsheid zal een keer sterven BS, de wereld zal gedompeld worden in een rouw van 100 dagen en 100 nachten, hele steden zullen massaal zelfmoord plegen om maar de kans te hebben om weer in je nabijheid te kunnen zijn. Hierna zal de menselijke evolutie in een neerwaartse spiraal belanden en pas eindigen als de laatste mens eenzaam en verloren in een grot opgegeten wordt door een zwarte beer met slagtanden zo groot als mijn onderarm.
Vrijheid
  maandag 4 juni 2007 @ 21:19:48 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50106064
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:12 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Als ik het in het midden laat, maakt mij dat dan tot een sadist?
Ja, maar een andere reactie zou mij doen twijfelen of jij het wel bent die dit post.
Vrijheid
pi_50106109
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Ook jij, in al jouw grootsheid zal een keer sterven BS, de wereld zal gedompeld worden in een rouw van 100 dagen en 100 nachten, hele steden zullen massaal zelfmoord plegen om maar de kans te hebben om weer in je nabijheid te kunnen zijn. Hierna zal de menselijke evolutie in een neerwaartse spiraal belanden en pas eindigen als de laatste mens eenzaam en verloren in een grot opgegeten wordt door een zwarte beer met slagtanden zo groot als mijn onderarm.
Nou, ik denk niet dat dat voor mij geldt. Niemand heeft mij er iets over verteld, ik weet nergens van. En als je niet weet hoef je ook niet. Ja, zeg dat maar tegen ze.
pi_50106320
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, maar een andere reactie zou mij doen twijfelen of jij het wel bent die dit post.
O heremetijd.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:27:33 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50106377
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:20 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Nou, ik denk niet dat dat voor mij geldt. Niemand heeft mij er iets over verteld, ik weet nergens van. En als je niet weet hoef je ook niet. Ja, zeg dat maar tegen ze.
Ik hoop dat je gelijk hebt, BS. Want als solipsisme de enige ware religie is dan ben jij degene die ons bijelkaar verzint en zal de wereld eindigen als jij je laatste Goddelijke adem uitblaast. de wereld is je speeltuin en wij zijn slechts onwillige slaven van je geest.
Vrijheid
pi_50106509
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt, BS. Want als solipsisme de enige ware religie is dan ben jij degene die ons bijelkaar verzint en zal de wereld eindigen als jij je laatste Goddelijke adem uitblaast. de wereld is je speeltuin en wij zijn slechts onwillige slaven van je geest.
Ik verzin jullie waar jullie bij staan. *hoppa
  maandag 4 juni 2007 @ 21:31:33 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50106569
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:30 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:

[..]

Ik verzin jullie waar jullie bij staan. *hoppa
Mijn been! Wat heb je met mijn been gedaan?!
Vrijheid
pi_50106646
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Mijn been! Wat heb je met mijn been gedaan?!
, Tadáááááááááá. .
pi_50106691
Hey, héy, joog. Weet je trouwens waarom dat van de baard? Ziehier, met baard, hmm. Nou?
  maandag 4 juni 2007 @ 21:35:07 #124
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50106737
Heb je Arthur Docters van Leeuwen dan ook verzonnen, BS? Daar heb je niet erg je best op gedaan, hm?
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:37:14 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50106834
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:34 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
Hey, héy, joog. Weet je trouwens waarom dat van de baard? Ziehier, met baard, hmm. Nou?
Vertel, waarom dat van de baard? Maak mij deelgenoot in je gedachtenproces. Laat mij de redenen van je baardheid bewonderen zodat mijn beleving voor jouw persoon nog intenser wordt en ik bijna sterf van verlangen naar je fysieke verschijning.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')