hoe bedoel je "bij wie kom je in de hemel"? Je komt in de hemel (of niet) op basis van je eigen leven. Je partners worden ieder voor zich geoordeeldquote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Je trouwt met je geliefdeNa een paar jaar sterft hij/zij.
Een paar jaar later hertrouw je
Bij wie kom je dan in de hemel? Of hel. Of mag je dan een trio?
Goede vraag, Allah, we have a problem.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Je trouwt met je geliefdeNa een paar jaar sterft hij/zij.
Een paar jaar later hertrouw je
Bij wie kom je dan in de hemel? Of hel. Of mag je dan een trio?
Hemel, hel, geef het beest een naam. Ik hoor zo vaak dat je weer bij je familie/geliefden komtquote:Op maandag 4 juni 2007 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe bedoel je "bij wie kom je in de hemel"? Je komt in de hemel (of niet) op basis van je eigen leven. Je partners worden ieder voor zich geoordeeld
je komt elkaar weer tegen in de hemel, naar wie loop je dan, je eerste vrouw of je tweede.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe bedoel je "bij wie kom je in de hemel"? Je komt in de hemel (of niet) op basis van je eigen leven. Je partners worden ieder voor zich geoordeeld
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goede vraag, Allah, we have a problem.![]()
ja hoor. De trouwgelofte is immers "tot de dood ons scheidt"quote:Op maandag 4 juni 2007 00:12 schreef zillah666 het volgende:
Mag je 'voor de kerk' wel hetrouwen als weduwe(naar)?
OK, nou, in dat geval mag je na je dood in het paradijs weer opnieuw opzoek. Want na de dood ben je van elkaar gescheiden. Wat zal dat een opluchting zijn voor sommigenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoor. De trouwgelofte is immers "tot de dood ons scheidt"
waarom burger je niet in?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je terecht komt bij diegene wie je lot mee bezegeld was. 'De ware'.
En als je die dan net niet bent tegen gekomen in je levenquote:Op maandag 4 juni 2007 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je terecht komt bij diegene wie je lot mee bezegeld was. 'De ware'.
gezeik heb je altijd als er vrouwen bij zijn natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 00:13 schreef milagro het volgende:
[..]
je komt elkaar weer tegen in de hemel, naar wie loop je dan, je eerste vrouw of je tweede.
dás toch de troost die geboden wordt bij sterven, dat je elkaar later weer zult zien?
heb je daar ook weer gezeik![]()
Naar waar ik voor mjin geboorte was, niets dus. Als je dood bent is er imo niets meer, geen ik, niets. Je bewustzijn is dan niet meer en je zult dus niet eens weten dat je dood bent. Ik weet niet waarom zoveel mensen in een hemel geloven, maar imo kan zoiets onmogelijk bestaan. Je 'ik' is niets anders dan een wat impulsen in de hersenen, en als je dood gaat is dat weg, daarna zul je niet eens weten dat je dood bent.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En waar ga jij heen als je dood bent
Jij bent er al geweest?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
gezeik heb je altijd als er vrouwen bij zijn natuurlijk
Maar het is niet zo dat je als je in de hemel komt, je gezellig ff gaat buurten bij je familie en vrienden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |