Lesbisch of biquote:Op zondag 3 juni 2007 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Dank u... Ik heb liever je mooie vriendin
я могу попытатьсяquote:Op zondag 3 juni 2007 21:49 schreef Fc_k het volgende:
сделайте op в нашем русском языке
bi, ik lust jou ook! het liefst als Pekingquote:
Wist je al dat ik taai was?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
bi, ik lust jou ook! het liefst als Peking![]()
Des te harder rukken met mijn tanden, heb er totaal geen problemen meequote:
Waarom staat Fc_k er niet inquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Des te harder rukken met mijn tanden, heb er totaal geen problemen mee
то не будет ваше решение, котор нужно сделатьquote:Op zondag 3 juni 2007 21:56 schreef Fc_k het volgende:
Я решаю что мое воплощение должно стоять на секунде?, в противном случае забастовки eend PC с
Я решаю что мое воплощение должно стоять на секунде?, в противном случае забастовки eend PC с staat dat jij zou stakenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom staat Fc_k er niet in![]()
![]()
Dat je angelina niet ge-update heb, had ik dan weer wel verwacht....![]()
Oeh dat klinkt wel kinkyquote:Op zondag 3 juni 2007 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Des te harder rukken met mijn tanden, heb er totaal geen problemen mee
даже с моим переводчиком, котор я не смог перевести это нормальный языкquote:Op zondag 3 juni 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
то не будет ваше решение, котор нужно сделать![]()
Love is in the air.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Zelfs jouw smilies kan ik niet meer volgen.![]()
En wat heb je met je ava gedaan?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom staat Fc_k er niet in![]()
![]()
Dat je angelina niet ge-update heb, had ik dan weer wel verwacht....![]()
Oh? Oh?? Oh?!!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Theertje, вы все еще единственное одним для меня![]()
Dat ben ik wel van plan ja, maar ik denk laat ik het eerst ff vragen, misschien is er een goeie verklaring voor....quote:Op zondag 3 juni 2007 21:57 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Я решаю что мое воплощение должно стоять на секунде?, в противном случае забастовки eend PC с staat dat jij zou staken
Вы даже не должны спросить. Я желаю иметь сердитый хороший секс создания.quote:
Ik heb het best snel geleerdquote:Op zondag 3 juni 2007 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ben ik wel van plan ja, maar ik denk laat ik het eerst ff vragen, misschien is er een goeie verklaring voor....
Maar mijn russisch is ook niet meer wat het geweest is
Babelfish is your friendquote:Op zondag 3 juni 2007 22:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat ben ik wel van plan ja, maar ik denk laat ik het eerst ff vragen, misschien is er een goeie verklaring voor....
Maar mijn russisch is ook niet meer wat het geweest is
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Вы даже не должны спросить. Я желаю иметь сердитый хороший секс создания.
Je denkt toch niet dat ik er moeite voor ga doenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Babelfish is your friend
http://babelfish.altavista.com/tr
Я не знаю если вы заботите для того чтобы докучать, то но как раз в случае если вы любознательни достаточно...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik er moeite voor ga doen![]()
Viel het jou ook al op?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
Terugvertalen naar Engels maakt het wel heel bagger trouwens..... en dat is een understatement
JUIST! Is het eindelijk tijd?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tijd voor geyle nuecqsex en appelkruimeltaart als je het mij vraagt.
Volgens mij wel ja!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik er moeite voor ga doen![]()
Mwah, ik ken Babelfish al wat langer dan vandaag... ik heb er ooit zelfs een heel blogje aan besteedquote:
我非常抱歉quote:Op zondag 3 juni 2007 22:11 schreef Talitha het volgende:
когда я учил поговорить русского, они переключают back to голландецm
Ik dacht dat je me een beetje konquote:
Daar mag Ian niet komenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Aiai dit is meer voor de [BDSM], ja ook dat is heftige shit.
*wingdings*
Hoe sit dot mei do, Uniekhoorn? Bist ek into BDSM of net?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Aiai dit is meer voor de [BDSM], ja ook dat is heftige shit.
*wingdings*
Waarom was je ook al weer in staking?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:14 schreef PC eend het volgende:
Ik wacht gewoon op een verklaring in het nederlands, tot dan staak ik de staking
Ik wel!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoe sit dot mei do, Uniekhoorn? Bist ek into BDSM of net?
Adieuquote:Op zondag 3 juni 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
Maar goed..... ik ben er weer even vandoor...![]()
Ahhhh, nu helemaalquote:Op zondag 3 juni 2007 22:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoe sit dot mei do, Uniekhoorn? Bist ek into BDSM of net?
Omdat Fc_k niet in de OP staatquote:
Je kent me wel en zit me gewoon uit te dagen met dat taalneukenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ahhhh, nu helemaal
Ian ik hou van je vriendin
Ik heb het al aan Leandra gevraagdquote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat Fc_k niet in de OP staat![]()
Ze heeft zelfs al een naamtopic gehad![]()
Sorry! Ik dacht echt dat je, net als ik, zo nieuwsgierig zou zijn dat je zou willen weten wat er stond.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kent me wel en zit me gewoon uit te dagen met dat taalneuken![]()
![]()
russianbrides.comquote:Op zondag 3 juni 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom kan ik nou geen mooie vrouw vinden met uitgesmeerde lipstick die ook nog eensch Russisch kan!?![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
russianbrides.com
"American women want to be loved and have a career, and have a lot of money to buy non-essential things, while Russian women just want to be loved."
[afbeelding]
Kan je dat zelf niet danquote:
Maar ik wil de icons van Fc_k en TherAngelina meteen in de Wiki...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan je dat zelf niet dan
Disaster wist je er anders ook prima uit te halen![]()
Ik heb daar taalent voorquote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sorry! Ik dacht echt dat je, net als ik, zo nieuwsgierig zou zijn dat je zou willen weten wat er stond.![]()
Samen taalneuken?![]()
binnenkort ga ik naar Dublin... ik zal even een verkennend onderzoek doen...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Doe mij maar een schone Europese die de Russische taal meester is.![]()
in de wat??quote:Op zondag 3 juni 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik wil ze meteen in de Wiki...
Daar mag alleen Leandra aan zitten.
Kom je terug met feauteaux?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
binnenkort ga ik naar Dublin... ik zal even een verkennend onderzoek doen...
Hij verkiest God of War boven seks met jou?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:41 schreef Fc_k het volgende:
[..]
welke die op de bank zit?
die speelt god of war geloof ik
die kun je toch makkelijkaanpassen :Squote:Op zondag 3 juni 2007 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
De Fok! Wiki.
Waar de OP staat.
In HTML.
Zodat andere menschen ook gewoon een SC kunnen openen met de OP erin.
De link staat onderaan elke OP.
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:41 schreef Fc_k het volgende:
[..]
welke die op de bank zit?
die speelt god of war geloof ik
Hij is ziek.. en dan word ik onder geniest..quote:Op zondag 3 juni 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij verkiest God of War boven seks met jou?
Hij heeft stijl.
God of War is gewoon een geniaal spel.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:44 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Hij is ziek.. en dan word ik onder geniest..
neuj dankje laat hem dan nog maar even zen spelletje spelen
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar de afspraak is dat alleen Leandra eraan zit.
ik vind de wii leukerquote:Op zondag 3 juni 2007 22:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
God of War is gewoon een geniaal spel.
zullen wequote:Op zondag 3 juni 2007 22:44 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Hij is ziek.. en dan word ik onder geniest..
neuj dankje laat hem dan nog maar even zen spelletje spelen
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ahhhh, nu helemaal
Ian ik hou van je vriendin
sexyquote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef Polonium-120 het volgende:
* trekt kleren uit...
scha·ken2 (ov.ww.)quote:
Dat was even nodig geloof ikquote:Op zondag 3 juni 2007 22:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
scha·ken2 (ov.ww.)
1 (een meisje of vrouw) als minnaar ontvoeren
Vertel eenschquote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef Veulen het volgende:
Zal ik julie vertellen over mijn leuke dag met een klote randje?
Die kutkinderen ook altijd hequote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef Veulen het volgende:
*tracht zich los te maken*quote:Op zondag 3 juni 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*Rolt over Thera heen en drukt haar tegen de grond![]()
Dat is wel heel snel dan..quote:Op zondag 3 juni 2007 22:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
..ik wordt al geil van mijn muis![]()
[afbeelding]
*hijgt in oor*quote:
Vecht rustig verder.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Vertel eensch![]()
Ik ben ondertussen wel even aan het vechten trouwens![]()
PC eend weet er wel raad meeequote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef Veulen het volgende:
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
*hijgt in oor*
*duwt lichaam omhoog en tracht weer los te komen*
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
Mogge!
Aww, jakkesquote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vecht rustig verder.
Die kindertjes eend vielen wel mee. Ik heb vandaag ongeveer 150 kinderen op pony;s gehezen en er weer af. Festijn was heel erg geslaagt. Heerllijke suikerspinnen gegeten en heel veel geld opgehaald voor de boerderij.
Maar ik heb 2 broeken vernagelt, me duim gekneust en me bovenbeen heeft een champagne bad gehad...
Vooral dat laatste is niet al te best. De hele binnenkant van me been is vuur rood en dik geworden... Zeer dat dat doet...![]()
Was het echt Lot?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ge hadde mijn naam goed geraden vanmiddag, jochie![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef Veulen het volgende:
en me bovenbeen heeft een champagne bad gehad...
Vooral dat laatste is niet al te best. De hele binnenkant van me been is vuur rood en dik geworden... Zeer dat dat doet...![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
Добрый вечер все, там I, снова брало herrie phthisis верхнего давления, одного что kutgeluid там.
Ik dacht dat het bij die ene iemeel ooit gestaan had..... Het had ook Lorraine of Lonneke oid kunnen zijnquote:
Maar shit men als je dag niet komt moet je 12 cossen doorlezen en ehhhh aardig wat SC ook, ik wil namelijk niks missen.quote:
Ik onthoud dat toch niet, lieverdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij die ene iemeel ooit gestaan had..... Het had ook Lorraine of Lonneke oid kunnen zijn![]()
Waarom zou je de COS teruglezen!?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar shit men als je dag niet komt moet je 12 cossen doorlezen en ehhhh aardig wat SC ook, ik wil namelijk niks missen.![]()
Iemand ging champagne inschenken. Ik zeg nog kijk nou uit... Maar toen had ik al een kwart fles over me been heen... ik was helemaal niet blij... Plus dat ik zo snel opstond dat ik met me broek aan de tafel bleef haken en er van boven tot onder een scheur van denk 10 cm introk.quote:
Jezus wat een lutser...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iemand ging champagne inschenken. Ik zeg nog kijk nou uit... Maar toen had ik al een kwart fles over me been heen... ik was helemaal niet blij... Plus dat ik zo snel opstond dat ik met me broek aan de tafel bleef haken en er van boven tot onder een scheur van denk 10 cm introk.
Dat is nog eens agressieve champagnequote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar ik heb 2 broeken vernagelt, me duim gekneust en me bovenbeen heeft een champagne bad gehad...
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
...
Oei, wat errug!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iemand ging champagne inschenken. Ik zeg nog kijk nou uit... Maar toen had ik al een kwart fles over me been heen... ik was helemaal niet blij... Plus dat ik zo snel opstond dat ik met me broek aan de tafel bleef haken en er van boven tot onder een scheur van denk 10 cm introk.
Ze zitten me te pesten hequote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar shit men als je dag niet komt moet je 12 cossen doorlezen en ehhhh aardig wat SC ook, ik wil namelijk niks missen.![]()
mijn nieuwe imago voor de 22ste eeuw...quote:
Wordt tijd dat ze jou eens aanpakken. Je komt overal mooi mee weg altijd, je lijkt wel een beetje op Brian.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zitten me te pesten he![]()
Volgens mij is er een complot
heb het altijd al geweten
Eendt wordt wel vaak met Brian vergeleken tegenwoordig.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze jou eens aanpakken. Je komt overal mooi mee weg altijd, je lijkt wel een beetje op Brian.![]()
Ik hoop dat ze met een goed georganiseerd leger komenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze jou eens aanpakken. Je komt overal mooi mee weg altijd, je lijkt wel een beetje op Brian.![]()
Wie moet ik nou weer met vuilnis overgieten?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zitten me te pesten he![]()
Volgens mij is er een complot
heb het altijd al geweten
Cool tochquote:Op zondag 3 juni 2007 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt wordt wel vaak met Brian vergeleken tegenwoordig.![]()
Para Conspiracy Eendquote:Op zondag 3 juni 2007 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt wordt wel vaak met Brian vergeleken tegenwoordig.![]()
TERRORRRRRRRRRRR PETRAAAAquote:Op zondag 3 juni 2007 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze met een goed georganiseerd leger komen![]()
GA LOS PEET!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
TERRORRRRRRRRRRR PETRAAAA
daar moet het wel mee lukkenToch ?![]()
Laat ze maar ff, jij bent mijn geheime wapen in geval van noodquote:Op zondag 3 juni 2007 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie moet ik nou weer met vuilnis overgieten?
![]()
ik ook![]()
Pffffffff, dat maakt je alleen maar sympathiekerquote:Op zondag 3 juni 2007 23:18 schreef petraa het volgende:
[..]
TERRORRRRRRRRRRR PETRAAAA
daar moet het wel mee lukkenToch ?![]()
achtervolgingswaanzin en een kwaadaardige samenzweringquote:
Wat gaan we hieraan doen, Polo?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
achtervolgingswaanzin en een kwaadaardige samenzwering![]()
naakt worstelen en daarna kaasfonduen...quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
naakt worstelen en daarna kaasfonduen...
Ik wist het stiekum ben je verliefd op me!! Je durft het gewoon niet toe te gevenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pffffffff, dat maakt je alleen maar sympathieker![]()
Ik deed zo mijn best om het te verbergenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wist het stiekum ben je verliefd op me!! Je durft het gewoon niet toe te geven![]()
op tv zijn er mislukte transexuele operaties door Dr. Brown en hij neemt het niet zo nauw..quote:
Tja en nu ???quote:Op zondag 3 juni 2007 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik deed zo mijn best om het te verbergen![]()
![]()
Jij leest alles terug, dan zou je moeten weten waarom ik dit zegquote:
Godverdommequote:Op zondag 3 juni 2007 23:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij leest alles terug, dan zou je moeten weten waarom ik dit zeg![]()
Zeker!quote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je die appelkruimel al?
En de slagroom?![]()
Niet helemaal ingelezen thoughquote:Op maandag 4 juni 2007 01:34 schreef Sug4r het volgende:
Ian die een vastgebonden TherAngelina besluipt met appelkruimel en slagroom....
Nou...ik ben net op tijd merk ik![]()
![]()
Ik zie alleen wat ik wil zien denk ikquote:Op maandag 4 juni 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet helemaal ingelezen though![]()
Welcome back![]()
Te allen tijde schat...quote:
Maar ik help je graag, scheetjequote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen woordenboek, liefste![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ik help je graag, scheetje
Zie ook de aanpassing van mijn vorige post![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik doe het wel al heel lang fout trouwens![]()
Dat mag te allen tijden hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen woordenboek, liefste![]()
Dat dusquote:Op maandag 4 juni 2007 02:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat mag te allen tijden hoor![]()
![]()
ik zeg het ook altijd fout want ik vind dat beter klinken![]()
Ik denk vanaf nu aan jouw kwaaie taalnazi hoofd als ik het typquote:Op maandag 4 juni 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Maar nu weet je dat je alleen maar TNT hoeft te denken...![]()
en typ je het dan zoals het moet of expres foutquote:Op maandag 4 juni 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk vanaf nu aan jouw kwaaie taalnazi hoofd als ik het typ![]()
Ligt aan mijn bui.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
en typ je het dan zoals het moet of expres fout![]()
![]()
Een echte Hollander dus...onbestendigquote:Op maandag 4 juni 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup.
Mijn buien houden daar geen rekening mee.
Ach... je kunt de klok er redelijk op gelijk zetten... zo ongeveer een week voor ik ongesteld wordquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... je kunt de klok er redelijk op gelijk zetten... zo ongeveer een week voor ik ongesteld moet worden![]()
Fuck...quote:Op maandag 4 juni 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgaande op ervaringen uit het verleden vermoed ik dus dat ik woensdag ongesteld word
Zou maar een weekje wachten danquote:Op maandag 4 juni 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck...
Ik mag dus wel uitkijken met mijn gegokte uitspraken![]()
Ik kan seksueel gefrustreerde tupperware-huisvrouwen aan...quote:
Nee hoor, ik heb er een week daarvoor last van, en aangezien ik afgelopen woensdagavond nogal flink uit m'n plaat gegaan ben.... ga ik uit van woensdag, en anders donderdagquote:
Who gives a fuck.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er een week daarvoor last van, en aangezien ik afgelopen woensdagavond nogal flink uit m'n plaat gegaan ben.... ga ik uit van woensdag, en anders donderdag
Het is ook maar 1 of 2 dagen terror... dus dat valt nog wel mee lijkt mequote:Op maandag 4 juni 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Who gives a fuck.
Ik hou toch wel van je![]()
Je bent sowieso onmogelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook maar 1 of 2 dagen terror... dus dat valt nog wel mee lijkt me
Wat lief van je
+1quote:Op maandag 4 juni 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent sowieso onmogelijk![]()
Wat maken die 2 dagen dan uit!?![]()
Trustenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, morgen staat er ook weer wat in de agenda('s middags pas
)
Dus: Truste![]()
![]()
quote:
Ik denk dat iemand zich heel erg vergist.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:37 schreef FuTilE het volgende:
Verjaagd uit de COS, what a lowlight in my life
Wie meinst du?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand zich heel erg vergist.
Ik hoop het.
Wat leuk! Jij ook hier? Jantje Pronk...quote:Op maandag 4 juni 2007 03:37 schreef FuTilE het volgende:
Verjaagd uit de COS, what a lowlight in my life
Een tijd geleden schreef je geweldig leuke posts over de streams. Je OP's waren werkelijk meesterlijk. Het zou zo leuk zijn als je dat nu ook zou doen. Ik verheug me er nu al op, jouw reactie's op wat op de streams te zien is.quote:
Ik heb geen streams.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een tijd geleden schreef je geweldig leuke posts over de streams. Je OP's waren werkelijk meesterlijk. Het zou zo leuk zijn als je dat nu ook zou doen. Ik verheug me er nu al op, jouw reactie's op wat op de streams te zien is.
Mooi...quote:Op maandag 4 juni 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I don't mind you keeping me on pins and needles...
If I could stick to you...
And you can stick me too...
Don't Break, Don't Break My Heart...
And I Won't Break Your Heart-Shaped Glasses...
Little Girl, Little Girl, You Should Close Your Eyes,
That Blue Is Making Me High...
Zoveel je maar wil, schat. En je mag ook mij uitkafferen. Maar ik heb m'n grenzen, hoor. Ik wordt para als je me kleintje noem!quote:Op maandag 4 juni 2007 04:10 schreef cindy10 het volgende:
jaaaa gevonden!
dus hier mag ik onzin tikken??![]()
Dat ongeveer 2 keer is een beetje variabel, COS 1612 is dat ongeveer 30 keer .........quote:Op maandag 4 juni 2007 04:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen streams.
Ik weiger te betalen.
En DAAROM post ik per COS ongeveer 2 keer.
Waarom jij dan zegt dat ik het voor de teruglezerts verneuk is mij werkelijk een raadsel.
even ter duidelijkheid...heb niets tegen jou hoor day....quote:
tja als je gaat tellen.....quote:Op maandag 4 juni 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ongeveer 2 keer is een beetje variabel, COS 1612 is dat ongeveer 30 keer .........
Mjah, de filmpjes van deze avond staan ook al online.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ongeveer 2 keer is een beetje variabel, COS 1612 is dat ongeveer 30 keer .........
stop je ermee...??quote:Op maandag 4 juni 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, de filmpjes van deze avond staan ook al online.
Maar als ik jou ermee stoor...
Ja, als je nog reistips voor Soedan nodig hebt.... Ambtshalve weet ik precies welke gebieden je moet mijden!quote:Op maandag 4 juni 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat leuk! Jij ook hier? Jantje Pronk...![]()
Nee schat, even ter verduidelijking. Ik ben niet gaan mopperen omdat BSOL iets zei, ik vond het al een tijdje storend. Maar mijn eigen regel is: ik kijk het nog even aan, misschien ben ik wel de enige die me eraan stoort.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
even ter duidelijkheid...heb niets tegen jou hoor day....
vond het alleen wat vreemd dat je begon te sputteren nadat 1 iemand een opmerking maakte over of topic geklets...
zo oftopic was het niet eens....en de opmerking over versieren of iets dergelijks schoot me al helemaal in het verkeerde keelgat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |