quote:
Wanneer ga je bellen, S-F?quote:FOK!radio: sex met Breezersletjes en KAA
quote:
Of ik ga bellen vanavondquote:
Als je belt, moet je het wel over breezersletneuken hebben. Hoeveel heb je er verslonden?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of ik ga bellen vanavond![]()
Twijfelen en enter in 1 zin kan niet
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je belt, moet je het wel over breezersletneuken hebben. Hoeveel heb je er verslonden?
Wat is het nou,Z'tje of Enterquote:Op maandag 4 juni 2007 19:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi. enter is geen breezer, die scoor je wat moeilijk. Of die scoor je helemaal niet.
enter kan je niet scorenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi. enter is geen breezer, die scoor je wat moeilijk. Of die scoor je helemaal niet.
Dat beaam ik. Doch kan er meer gedaan worden behalve beminnen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
enter kan je niet scoren![]()
enter kan je liefhebben![]()
Zekerquote:Op maandag 4 juni 2007 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat beaam ik. Doch kan er meer gedaan worden behalve beminnen.
Spartel eens niet tegen. Ik kan het goed met je vindenquote:
Hij kan beter. Maar de materiaal ervoor heb ik nietquote:
tuurlijk, ik kan het goed met je vinden, maar ik ben niet iets om te hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Spartel eens niet tegen. Ik kan het goed met je vinden.
[..]
Hij kan beter. Maar de materiaal ervoor heb ik niet.
* zarGon is nu weg.1.
Vrouwen zijn geen gebruiksvoorwerpen.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef zainabber het volgende:
[..]
tuurlijk, ik kan het goed met je vinden, maar ik ben niet iets om te hebben.
precies, luister eens meer naar sala.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen gebruiksvoorwerpen.![]()
Dat zeg ik ook niet, schatquote:Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef zainabber het volgende:
[..]
tuurlijk, ik kan het goed met je vinden, maar ik ben niet iets om te hebben.
HOIquote:
hey!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:13 schreef Emel het volgende:
hey mensen
Pleur mij er bij danquote:Op maandag 4 juni 2007 21:15 schreef Sala-adin het volgende:
Ik skype met MURP!!
21 juniquote:Op maandag 4 juni 2007 21:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
FIETS
wanneer gaan wij elkaar boks geven?
Noob.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:16 schreef zainabber het volgende:ik heb skype van mn pc eraf gegooid, niemand had het!
ik heb skype, maar geen microfoonquote:Op maandag 4 juni 2007 21:16 schreef zainabber het volgende:ik heb skype van mn pc eraf gegooid, niemand had het!
wieso?quote:
Tis echt een goed gesprekquote:
Weet niet of boem ook mee gaat maar ik kom de 21ste naar emmenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wieso?
ga je Eindelijk naar Emmen?
neem boem-bagger ook mee dan
Nee lurkenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef Sala-adin het volgende:
Vuile homo praten zul je!!!!
21st in Emmen?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet niet of boem ook mee gaat maar ik kom de 21ste naar emmen
Vladje meeten enzo en jekoos dus jij moet ook mee![]()
kanker of kankerafghaan IK WIL LURKENquote:Op maandag 4 juni 2007 21:19 schreef Sala-adin het volgende:
Vuile homo praten zul je!!!!
Kom online danquote:Op maandag 4 juni 2007 21:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kanker of kankerafghaan IK WIL LURKEN
Poolhuis ofzoquote:Op maandag 4 juni 2007 21:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
21st in Emmen?, ik zie wel, mischien kom ik jullie even checken en op de foto gaan enzo
waar gaan jullie dan meeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |