beetje kort maar wel erg lekker..quote:Op maandag 4 juni 2007 08:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
JJ!![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje onrustig, maar wel lekker![]()
![]()
En jij?
Goeiemorgenquote:
jaaaaa..ik zag het...quote:Op maandag 4 juni 2007 08:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Wij waren gisteren de top-posters van de KSC!
![]()
ikke ben ook blij en vrolijk....quote:Op maandag 4 juni 2007 08:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat weer ontzettend veel blije smileys trouwens!
OMFG..quote:Op maandag 4 juni 2007 08:51 schreef shifto het volgende:
wtf, heeft mijn moeder gewoon alle onderdelen van de fucking senseo in de vaatwasser gezet, dus ik denk dan maar gewone koffie... zit die shit ook in de vaatwasser.
dit is koffietijd, geen vaatwasser tijd
Idd!!! goeiemorgen trouwens JJ.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG.....hoe kan ze...
![]()
![]()
???????????
kort ja? das dan minderquote:Op maandag 4 juni 2007 08:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
beetje kort maar wel erg lekker..![]()
![]()
![]()
Eeej BoemDikkiequote:Op maandag 4 juni 2007 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Alles is prima! Blij met mn rijbewijs, hele weekend wezen crossen haha! Met jullie ook alles goed?
Ik heb al koffie!
Eeej Brandtxquote:Op maandag 4 juni 2007 08:56 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
goedemorgen!
![]()
![]()
SPIERPIJNNNN!!!! in mijn kuiten, bovenaan, net onder mijn knieholtes.... Lang leve de Eiffeltorentrappen![]()
![]()
En nu:
Heerlijke warme griesmeelpap met uiteraard een bak [afbeelding]
Goeoeoeoedemorgen BrandX....quote:Op maandag 4 juni 2007 08:56 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
goedemorgen!
![]()
![]()
SPIERPIJNNNN!!!! in mijn kuiten, bovenaan, net onder mijn knieholtes.... Lang leve de Eiffeltorentrappen![]()
![]()
En nu:
Heerlijke warme griesmeelpap met uiteraard een bak [afbeelding]
ik ben meestal zo vrolijk....quote:Op maandag 4 juni 2007 08:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Idd!!! goeiemorgen trouwens JJ.
Why so super vrolijk?![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 08:51 schreef shifto het volgende:
wtf, heeft mijn moeder gewoon alle onderdelen van de fucking senseo in de vaatwasser gezet, dus ik denk dan maar gewone koffie... zit die shit ook in de vaatwasser.
dit is koffietijd, geen vaatwasser tijd:{
pcies..quote:Op maandag 4 juni 2007 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kort ja? das dan minder
maar lekker slapen maakt veel goed
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |