Bedoel je Kosice? Dat is nog best een grote stad hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:09 schreef ploppie het volgende:
Kelowna vond ik nog niet heel bijzonder (al had ik binnen een half uur niet verwacht), maar ik begrijp er in 80% van de gevallen inderdaad ook weinig van -- stadjes in Slowakije bijvoorbeeld, waarbij de oplosser er niet eens geweest blijkt te zijn
Ja, nog best veel inwoners inderdaad.. Nou ja, ik kan er alleen maar bewondering voor hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:13 schreef Vava het volgende:
Bedoel je Kosice? Dat is nog best een grote stad hoor
haha... die lijkt me goedquote:
Jazeker! Van hem en hemquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:51 schreef dabadbass het volgende:
heb je soms nog hulp van iets of iemand?
En dan vervolgens zelf de URL laten staanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef ploppie het volgende:
pssst... knip even die URL weg onderin het plaatjedie geeft het weg...
Ik ben waarschijnlijk de enige die het gezien heeft, ik zal het niet verklappenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:46 schreef ploppie het volgende:
[..]
Best vervelend, een plaatje van die afmetingen via rdesktop snel even editten![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:31 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Sucre, Bolivia?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:05 schreef Ryoga het volgende:
lima?
In Midden-Amerika zitten wel meer San Carlossenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:13 schreef Ryoga het volgende:
ik zou zeggen San Carlos, maar ik kan niet echt bewijzen vinden
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:51 schreef rockin_the_lowland het volgende:
San Cristóbal de las Casas, Mexico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |