Ik net dus door zo'n dik wijf met kort haar die op een vent lijkt!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef Timme het volgende:
ik ben permanent geblokt door zon wijf
ik vin t ook mooi om die mensen snoei hard uit te lachenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:24 schreef Pracissor het volgende:
Whaha, geniaal, ik ging dus bij zo'n room naar binnen en vroeg aan 'het': 'bent u een man of een vrouw'
(een zij dus blijkbaar) in een of ander boers taaltje helemaal flippen en ik werd eruit gekicked, geniale site!
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:25 schreef Timme het volgende:
[..]
ik vin t ook mooi om die mensen snoei hard uit te lachen![]()
quote:
wanneer ik vertel dat ze lelijk is, weet ze dat al en ik moest dood vallen! nu krijgt dat toch een ban wegens doodverwensignen?quote:
Whaha, deed ze bij mij ook, maar ik verstond het niet.quote:
OMG, ik kwam er dus net nog even in, ze luistert ook naar country muziek. Daarnaast biedt haar stem geen uitsluitsel over het/haar/zijn geslacht, wel moedig dat zoiets zich zo voor een webcam durft te plaatsen.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:37 schreef Timme het volgende:
[..]
wanneer ik vertel dat ze lelijk is, weet ze dat al en ik moest dood vallen! nu krijgt dat toch een ban wegens doodverwensignen?![]()
heb je haar al bier zien drinken, dan word je gewoon bangquote:Op zondag 3 juni 2007 21:41 schreef Pracissor het volgende:
[..]
OMG, ik kwam er dus net nog even in, ze luistert ook naar country muziek. Daarnaast biedt haar stem geen uitsluitsel over het/haar/zijn geslacht, wel moedig dat zoiets zich zo voor een webcam durft te plaatsen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |