hè is iets anders dan héquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:18 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ja hé, klinkt als de gezamelijke zang op 'Brianstorm' .
Maar daar lijkt het net of Michaelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het valt ineens zo opMisschien ook omdat we nu allebei een WAS avatar hebben
Ik vond die andere leuker trouwens
Daar staat Keith mooier op
Nee die is stom. De rustige nummers zijn echt negen van de tien keer enorme zeiknummers.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:20 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
No Buses is ook leuk trouwens. Dat ik niet nog niet had.![]()
Ik vond het met de zeik eigenlijk wel meevallen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee die is stom. De rustige nummers zijn echt negen van de tien keer enorme zeiknummers.
Ghehehe, of juist mijn favoriete nummers. Allemaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee die is stom. De rustige nummers zijn echt negen van de tien keer enorme zeiknummers.
Baby I'm Yours? Die is iig tof vind ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:25 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik vond het met de zeik eigenlijk wel meevallen.Op Last.fm stond pas een zeiknummer van hun, ik weet de naam ff niet meer. Hoop dat het een cover is anders zakt m'n waardering voor Alex' schrijftalenten toch wel enigzins diep.
![]()
Maar ze hadden pas nog zo'n ander nummer gecovered en daar vond ik niet veel aan, idd.quote:Baby, I'm yours (baby, I'm yours)
And I'll be yours (yours) until the stars fall from the sky,
Yours (yours) until the rivers all run dry
In other words, until I die
Hehe dat van die kabouterbaard klopt wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:20 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Maar daar lijkt het net of Michaeleen kabouterbaard heeft.
![]()
No Buses is ook leuk trouwens. Dat ik niet nog niet had.![]()
Ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Baby I'm Yours? Die is iig tof vind ik
Dus wel! Mooi!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:36 schreef mindgames het volgende:
Covers op een rijtje:
Take It Or Leave It (The Strokes)
Diamonds Are Forever (Shirley Bassey)
Baby I'm Yours (Barbara Lewis)
You Know I'm No Good (Amy Winehouse)
Love Machine (Girls Aloud)
Haha ik ken eigenlijk niemand die hem ook sexy vindt (behalve Irienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik vind hem ook knap, en dat accent.![]()
Al vind ik mezelf wel weer zo'n oppervlakkige breezerdoos als ik merk dat ik ze knap vind.Het gaat om de muziek. Ik had hem een keer in een B&H topic gepost en daar vond iemand hem een 'graflelijk stinkjoch'
![]()
![]()
Ach, stukken beter dan zo'n gladde Hollywoodslijmbal.
Oeh tofquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef mindgames het volgende:
En de A-kant heeft het langere intro, zoals hij op LP staat. Tof.
I know, i know. Nu krijg je dus ook de zojuist verschenen B-kanten van FA. Al zal je die niet zo vaak draaien. Rustige nummers enzo, minus 'Plastic Tramp' danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh tofBen benieuwd
(pm
)
Love Machine is echt veel betere kwaliteit deze versie
Mag ik ook Plastic Tramp?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:51 schreef mindgames het volgende:
[..]
I know, i know. Nu krijg je dus ook de zojuist verschenen B-kanten van FA. Al zal je die niet zo vaak draaien. Rustige nummers enzo, minus 'Plastic Tramp' danIk zal ze des te vaker draaien... De akoestische versie van 'The Bakery' van een paar maanden terug beloofde al veel goeds. Gelukkig is dit ook zo'n rustig arrangement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |