Nonsens. Je muzieksmaak evolueert naarmate je ouder wordt. Ik ken niemand die op z'n 25e nog precies naar dezelfde bands luistert als toen-ie 16 was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:44 schreef AFX. het volgende:
Iedereen verschilt van smaak, en leeftijd heeft er niets mee te maken
Oké, ik zal tot bezinning komen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Hij doelt op de 15 jarige meisjes die TMF/538 muziek aanbidden. Hij beweerd niet dat ALLE 15 jarige meisjes dat doen...
Toen ik 15 was had ik al een redelijke muzieksmaak, rond mijn 12e kocht ik mijn eerste Nirvana en Offspring cd's en ging de trance/dance/538 muziek er langzamerhand helemaal uit.
* Goover is ook bij Razorlight geweest, The Kooks op Pinkpop gezien enz.. Weet niet wat n0r daar mee wil zeggen?
I knowquote:
Rond mijn 14e hield ik van happy hardcorequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ach, ik luister het ook pas sinds een paar jaar echt. Daarvoor hardhouse![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:29 schreef Goover het volgende:
Leuke muziekgeschiedenis hebben jullie!
Dat mag gezien het topic waar je in postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What Would Goku Do
quote:2. Arctic monkeys 225 up, 56 down
The species of monkey, that originates from the Arctic (and Sheffield). They rock the british-new-music-scene’s socks off
Jesus: Arctic monkeys rock!
Hebben meer bands 'last' van. Bij AM valt het nog wel mee geloof ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:36 schreef Merkie het volgende:
Wat ik zo gek vind he. Dat is dus dat als ik wat filmpjes op YouTube bekijk, ze bijna overal elk nummer sneller spelen dan op het album zelf. Niet heel veel sneller, maar 105% ofzo. Ik merkte het eerst met die Pinkpop-filmpjes, maar dit filmpje van Reading 2006 bijv. ook.
What's up with that?
Meer filmpjes die sneller gaan dan de versies die ik op mijn PC heb:
I Bet That You Look Good On The Dancefloor, Pinkpop 2007
Still Take You Home, Pinkpop 2007
When The Sun Goes Down, Pinkpop 2007
Balaclava, Pinkpop 2007
Ik vind het meestal redelijk irritant als ik het gevoel heb dat live alle nummers er doorheen geperst worden... En het mee blehren wordt ons ook niet makkelijker gemaaktquote:Op maandag 18 juni 2007 13:35 schreef mindgames het volgende:
Dat is juist ontzettend tof. Als voorbeeld 'I Bet'. Vergelijk de matte demo-demo versie met de al iets meer energieke demo-versie met de goede album-versie met de explosieve energieke live-versie die ze tegenwoordig doen. Het wordt alleen maar beter. Ik heb opnames waar ze 'em een stuk sneller spelen dan op Pinkpop, het intro in ieder geval...
Dat snellere vind ik juist het gave van live optredens.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik vind het meestal redelijk irritant als ik het gevoel heb dat live alle nummers er doorheen geperst worden... En het mee blehren wordt ons ook niet makkelijker gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |