Ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Baby I'm Yours? Die is iig tof vind ik
Dus wel! Mooi!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:36 schreef mindgames het volgende:
Covers op een rijtje:
Take It Or Leave It (The Strokes)
Diamonds Are Forever (Shirley Bassey)
Baby I'm Yours (Barbara Lewis)
You Know I'm No Good (Amy Winehouse)
Love Machine (Girls Aloud)
Haha ik ken eigenlijk niemand die hem ook sexy vindt (behalve Irienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik vind hem ook knap, en dat accent.![]()
Al vind ik mezelf wel weer zo'n oppervlakkige breezerdoos als ik merk dat ik ze knap vind.Het gaat om de muziek. Ik had hem een keer in een B&H topic gepost en daar vond iemand hem een 'graflelijk stinkjoch'
![]()
![]()
Ach, stukken beter dan zo'n gladde Hollywoodslijmbal.
Oeh tofquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef mindgames het volgende:
En de A-kant heeft het langere intro, zoals hij op LP staat. Tof.
I know, i know. Nu krijg je dus ook de zojuist verschenen B-kanten van FA. Al zal je die niet zo vaak draaien. Rustige nummers enzo, minus 'Plastic Tramp' danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh tofBen benieuwd
(pm
)
Love Machine is echt veel betere kwaliteit deze versie
Mag ik ook Plastic Tramp?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:51 schreef mindgames het volgende:
[..]
I know, i know. Nu krijg je dus ook de zojuist verschenen B-kanten van FA. Al zal je die niet zo vaak draaien. Rustige nummers enzo, minus 'Plastic Tramp' danIk zal ze des te vaker draaien... De akoestische versie van 'The Bakery' van een paar maanden terug beloofde al veel goeds. Gelukkig is dit ook zo'n rustig arrangement.
Ik wilde 'em naar jou sturen, maar het schijnt dat je de PM-functie nog niet geactiveerd hebt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:02 schreef SnowCockroach het volgende:
Die pm's he?Wat voor mysterieuze dingen gaan daar in om wat betreft AM? Mag ik er ook een?
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:05 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik wilde 'em naar jou sturen, maar het schijnt dat je de PM-functie nog niet geactiveerd hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |