Ik hang het wel eens op een kleerhanger buiten. Vooral als ik bv. een schone broek heb aangehad na het stappen en hij stinkt dan naar rookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:51 schreef Steve-O het volgende:
*Semi ontopic*
Hoe krijg je muffe kleding weer fris zonder ze steeds in de wasmachine te gooien waardoor alles vaal word ?
die gele plekken in witte shirts is toch vaak een kwestie van een 'parfumachtig' iets in de deo.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:33 schreef MaxPower het volgende:
Parfum? Ik gebruik Sanex deorollers... zal eens wat anders proberen dan.
Neuh, zit maar in een paar shirts.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef milagro het volgende:
(maar ms ben jij de uitzondering daarop).
En?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:50 schreef Pearll het volgende:
Gister een flinke hoeveelheid schoonmaakazijn in de wasmachine, op 90 graden. Nu heb ik er net een lading was ingegooid, eens kijken of het verschil maakt!
met zo'n robijn droogtrommeldoekje ff in de droger gooienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:51 schreef Steve-O het volgende:
*Semi ontopic*
Hoe krijg je muffe kleding weer fris zonder ze steeds in de wasmachine te gooien waardoor alles vaal word ?
Haha ja hoor, hangt al uren aan de lijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:15 schreef Roquefort het volgende:
[..]
En?
Toch wel al uitgehaald en opgehangen inmiddels?![]()
Logica zegt mij dat de eerste optie de droogste is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:19 schreef Cynix ® het volgende:
Mijn droger heeft de volgende 4 opties (apart voor katoen en voor synthetisch):
1. Extra Kastdroog
2. Kastdroog
3. Strijkdroog
4. Mangeldroog
Welke moet ik kiezen?
Is dit nou op volgorde van steeds droger of juist andersom?
Ja, dat dacht ik ook. Dat betekent dus dat mangeldroog helemaal niet zo droog is als het klinkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:21 schreef Lienekien het volgende:
Logica zegt mij dat de eerste optie de droogste is.
Gooi je er dan net zoveel soda/azijn in als wanneer je een normaal wasmiddel gebruikt? En ook in hetzelfde vakje, als dat al uitmaakt? Of rechtstreeks in de trommel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:25 schreef Slush het volgende:
Zo doe ik het en geen luchtjes:
- Soda of schoonmaakazijn op 90 graden. 1x per 2 maanden zou voldoende moeten zijn!
Ik mik altijd 5 eetlepels soda rechtstreeks in de trommel. Zorg er wel voor dat het geen brokken zijn, anders duurt het langer voordat het opgelost is. Je kan het ook eerst oplossen in een liter heet water en dat in de trommel doen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gooi je er dan net zoveel soda/azijn in als wanneer je een normaal wasmiddel gebruikt? En ook in hetzelfde vakje, als dat al uitmaakt? Of rechtstreeks in de trommel?
Mangeldroog klinkt voor mij niet droog, want ik weet hoeveel water er nog in een stuk zit als het gemangeld is. Da's een beetje te vergelijken met centrifugedroog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Dat betekent dus dat mangeldroog helemaal niet zo droog is als het klinkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |