kan nergens ewen filter vindenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:50 schreef milagro het volgende:
filter onderin heb je neem ik aan schoongemaakt?
gewoon shirts in een bak met witte azijn leggen, en dan een paar uurtjes laten weken, en dan wassen?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:27 schreef Lienekien het volgende:
Gewone witte (natuur)azijn kan prima.
Ik heb een anderhalveliterfles van Euroshopper staan voor wasaangelegenheden.
Ik zou net als wat Liz zegt eens aan de thermostaat gaan denken, hij wordt niet warm genoegquote:Op maandag 25 juni 2007 13:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kan nergens ewen filter vinden
is al een ouwe hoor, nog stylish beige met bruine randjes.
ga ik proberen, maar ik ga er toch ook vanuit dat de wasmachine dat schoon moet krijgenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:50 schreef DarkElf het volgende:
als je shirts naar zweet ruiken:
wasbak vullen met heet water, flink wat soda erin oplossen, shirt erin en een paar uur laten weken. Daarna wassen en de lucht is eruit.
iedereen zweet, en als je bepaalde kleding vaak draagt, wordt er dus in dat kledingstuk veelvuldig gezweet.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
en ik ben niet zo'n veelvuldige zweterd hoor
maar tegenwoordig stink ik dus wel snel, dat komt dus door die geur die erin blijft hangen
maar verder ruikt de was sowieso muf, niet echt schoon.
gooi die shirts gewoon weg en koop nieuwe frisse en ms ook eens denken aan een nieuwe , goede, maar niet al te dure (dus geen Mielequote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga met enige regelmaat naar de sauna, douche mezelf, en gebruik zelfs deo![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |