Maastricht hoort ook bij Nederland... maar blijkbaar vinden de meeste hollanders van nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat Maastricht bij Nederland hoorde.![]()
Ga naar Belgie verhuizen jij gare vuilak. [afbeelding]
En nu ga je ook nog google zoekresultaten als absolute waarheid gebruiken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ongekend wat een domheid
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=patat+&word2=friet
tjek
patat wint
Frituurquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Aarrgh als je nog een keer frituur zegt word ik gek stop it!Wat een kut woord
Opgelost slotje!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:45 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja omdat je het frituurd. Een gefrituurde kroket is toch ook geen friet?
Patat-frites betekend gefrituurde aardappel in het frans. We nomen een kroket toch ook geen kroket-frites maar gewoon kroket. En daarom is patat gewoon patat![]()
Flikker maar op van FOK het is NL dat is Nederlands dat is HOllands, aangezien je dat niks vind flikker je maar op.quote:
Wat gebruik jij als waarheid? Het woord van de Limburgers? Limburgers zijn het domste volk in Europa en PeZu komt tenminste met feiten en jij lult er alleen over.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En nu ga je ook nog google zoekresultaten als absolute waarheid gebruiken?![]()
Inderdaad, hoe ongekend dom van je.
waar beweer ik dat dat de absolute waarheid is?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En nu ga je ook nog google zoekresultaten als absolute waarheid gebruiken?![]()
Inderdaad, hoe ongekend dom van je.
Het zit je diep hé?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker maar op van FOK het is NL dat is Nederlands dat is HOllands, aangezien je dat niks vind flikker je maar op.
Frituren doe je thuisquote:
Google zoekresultaten en woordenboeken zijn geen feitenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat gebruik jij als waarheid? Het woord van de Limburgers? Limburgers zijn het domste volk in Europa en PeZu komt tenminste met feiten en jij lult er alleen over.
Stop eens wat patat in je bakkes, mên.
Nederlands is wat anders dan Hollands.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker maar op van FOK het is NL dat is Nederlands dat is HOllands, aangezien je dat niks vind flikker je maar op.
rot op met je zuipenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het zit je diep hé?![]()
Hollanders zijn nou eenmaal vaak arrogant, irritant, kunnen niet zuipen en kunnen ook niet eten.
Voor de rest moet je eens een volzin leren typen. Kan er niet echt een touw aan vast knopen
Nee maar Limburg/Belgie heeft een puike eigen kuiken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Juist
Dat heb je goed door.
Maarja... tis hier in limburg algemeen bekend dat jullie hollanders niet kunnen zuipen en eten.
Laten we in hemelsnaam niet over de hollandse keuken beginnen![]()
"Kom, we gooien wat rotzooi bij elkaar, pletten het en noemen het stamppot.... en dat doen we met echt alles wat we tegenkomen"![]()
Of een stukje vlees, aardappelen en wat groente
Ik moet ook echt altijd lachen om die reclame op tv met de uitspraak "een beetje variatie in de nederlandse keuken". Zoooo triest![]()
Helaas, dat heb je mis.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Google zoekresultaten en woordenboeken zijn geen feiten![]()
Ik gebruik slechts logica... zou je ook eens moeten doen.
oorlog ik vind dat we het moeten doneren aan belgiëquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind het tijd voor een nieuwe oorlog tussen limburg en nederland
Of niet , zijn jullie opeens italiaans fzo Limburgse keukenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee maar Limburg/Belgie heeft een puike eigen kuiken.
OH WAIT_!
Idd, gratis afstaan die lollerhap.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
oorlog ik vind dat we het moeten doneren aan belgië
Dat hebben we dus welquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee maar Limburg heeft een puike eigen kuiken.
OH WAIT_!
holland/nederland is 1 land mappyquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat hebben we dus wel
10000 keer beter dan die stamppot zooi van jullie.
Hell... jullie maken een erwten stamppot, laten het per ongeluk een dag of 2 in wat water staan en noemen het erwtensoep
Ookwel snert
Dat zegt toch al genoeg
De hollandse keuken is samen met de engelse keuken de slechtste van de wereld.
Ga jij maar eens google zoekresultaten en vandale zoekresultaten... of eigenlijk het aantal teruggekregen resultaten gebruiken als absolute waarheid in het bedrijfsleven... kun je meteen je spullen pakken en een uitkering aanvragenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Helaas, dat heb je mis.
En dat is ook een feit.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
rot op met je zuipen
ik was laatst nog in het zuiden des lands bij vrienden die daar vandaan komen en wonen
ik heb ze allemaal der uitgezopen om vervolgens een van jullie wijven te ballen![]()
Holland is iets anders dan nederland.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
holland/nederland is 1 land mappy
daar vallen jullie dus ook onder
dat jullie je zo graag afzonderen, mij best
maar kom dan ook niet aan met je belachelijke frituur_!
Wtf zou ik in amsterdam moeten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef BonJovi het volgende:
Dus ook geen Amsterdam voor jouBlijf maar lekker in Limburg.
Waar slaat dat nou weer op? Betekenissen van woorden uit de van Dale is gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ga jij maar eens google zoekresultaten en vandale zoekresultaten... of eigenlijk het aantal teruggekregen resultaten gebruiken als absolute waarheid in het bedrijfsleven... kun je meteen je spullen pakken en een uitkering aanvragen
En jullie zijn pussy smokersquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het zit je diep hé?![]()
Hollanders zijn nou eenmaal vaak arrogant, irritant, kunnen niet zuipen en kunnen ook niet eten.
Voor de rest moet je eens een volzin leren typen. Kan er niet echt een touw aan vast knopen
nogmaals holland en nederland is 1 en hetzelfde landquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je het zelf gelooft.
Kwam heiniken niet toevallig uit holland?
Slappe paardenzeik.
Lekker bier kunnen jullie iig niet maken
Ja sukkeltje! Jullie hebben helemaal niks in Limburg. Jullie kunnen amper voetballen en praten raar en gaan naar de frituurquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Holland is iets anders dan nederland.
Holland is nederland, maar nederland is niet holland.
Weer die arrogantie
omg je stupiditeit wordt met de post ergerquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Holland is iets anders dan nederland.
Holland is nederland, maar nederland is niet holland.
Weer die arrogantie
LOLquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
nogmaals holland en nederland is 1 en hetzelfde land
jullie willen je graag afzonderen, best
maar hou dan ook je domme woorden bij je
frituur_!
Je moet nog veel leren in Rotterdamquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik noem dikke frieten altijd 'patat' en dunne 'frietjes'.
vandale tjekquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
LOL
Heb je LTS gedaan ofzo?
Holland en Nederland zijn niet 1 en hetzelfde land.
Waarom gebruik je niet eens google of vandale?
Ok dan... vandale is de waarheid... wat jij wil.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Betekenissen van woorden uit de van Dale is gewoon de waarheid.
Dat er in Limburg een soort apentaaltje gesproken wordt, waar de woorden niet in de van Dale staan.
Dan moet je niet hier komen huilen.
Begin nou maar niet over opleiding belgje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Refragmental het volgende:
[..]
LOL
Heb je LTS gedaan ofzo?
Holland en Nederland zijn niet 1 en hetzelfde land.
Waarom gebruik je niet eens google of vandale?
Noord- en Zuid-Holland zijn Holland.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
nogmaals holland en nederland is 1 en hetzelfde land
Hol·land (het ~)quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
vandale tjek
Hol·land (het ~)
1 de gezamenlijke provincies Noord- en Zuid-Holland
2 Nederland
nederland dus
HBO intussen alquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Begin nou maar niet over opleiding belgje.
MBO ICT.
friet·je (het ~, ~s)quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ok dan... vandale is de waarheid... wat jij wil.
pa·tat·je (het ~, ~s)
1 portie patat => frietje
2 stukje patat => frietje
omfg je wilt het niet lezen hehquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:58 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kom je er weer mee.
Holland zijn de 2 gezamelijk provincies, dat klopt. Holland is ook nederland... dat klopt.
Maar nederland is MEER dan holland alleen.
Blijkbaar heeft al dat zogenaamde gezuip je hersenen aangetast!![]()
Zeker! Ik woon niet meer in Rotterdam maar als ik er kom haal ik altijd kapsalon. Ik mis het wel erg hierquote:
Voetballen... het sport van de minder begaafden. Idd, ben blij dat we daar niet in uitblinkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja sukkeltje! Jullie hebben helemaal niks in Limburg. Jullie kunnen amper voetballen en praten raar en gaan naar de frituur
En zo blijven we bezig dus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
friet·je (het ~, ~s)
1 stukje patat => patatje
2 portie patat => patatje
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef PeZu het volgende:
want als het NL elftal speelt en ze zingen hup holland hup is dat natuurlijk voor dat andere oranje_!
Wie is ze?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef PeZu het volgende:
want als het NL elftal speelt en ze zingen hup holland hup is dat natuurlijk voor dat andere oranje_!
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef zarGon het volgende:
Fine, Zuid-Nederland noemt het maar friet. Hier in het westen is het patat en ook in het noorden.
Nepbelgen.
Zachte G alsof iemand een frietje van de frituur in je kont stopt en dat je verder niks zinnings kan uitbrengen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Voetballen... het sport van de minder begaafden. Idd, ben blij dat we daar niet in uitblinken
Harde G... dat is pas raar
Alsof je constant een rochel ophaalt.
Zo! En dat doe je allemaal alleen?quote:
jij zegt:quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
omfg je wilt het niet lezen heh
damn zitten er soms frieten in je kop_!
Waar haal jij die 2 jaar vandaan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zo! En dat doe je allemaal alleen?
Nog 2 jaar en dan mag je het WO!!!112232213
je hebt het aangetoond met wat? niksquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
jij zegt:
"nogmaals holland en nederland is 1 en hetzelfde land"
Ik heb intussen aangetoond dat dit niet zo is.
Holland is nederland.
Nederland is niet alleen holland
Als je dat al niet snapt moet je misschien wat minder zogenaamd zuipen
Dat is gebaseerd op een statische analyse: MBO ICT en nu HBO IDM, daar komt uit dat ongeveer 2 jaar duurt. Wellicht langer, maar ik geef je het voordeel van de twijfel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar haal jij die 2 jaar vandaan?
Zijn jullie allemaal zulke fantasten?
ZACHTE Gquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
jij zegt:
"nogmaals holland en nederland is 1 en hetzelfde land"
Ik heb intussen aangetoond dat dit niet zo is.
Holland is nederland.
Nederland is niet alleen holland
Als je dat al niet snapt moet je misschien wat minder zogenaamd zuipen
Holland... 2 provincies in nederland.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt het aangetoond met wat? niks
laat me niet lachen je leest over de feiten heen
lees dan domboquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Holland... 2 provincies in nederland.
Nederland bestaat uit holland en nog meer provincies.
Ergo Nederland is niet holland maar holland is wel nederland.
Dat het in de vandale staat maakt het niet de waarheid.
Dat jij dit niet snapt is niet mijn probleem, maar eerder het jouwe.
Voorbeeld:
Alle mensen die PeZu heten zijn mongool
Betekent niet meteen dat alle mongolen PeZu heten
Raar... ken geen enkele HBO opleiding die 2 jaar duurt met een MBO vooropleiding.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is gebaseerd op een statische analyse: MBO ICT en nu HBO IDM, daar komt uit dat ongeveer 2 jaar duurt. Wellicht langer, maar ik geef je het voordeel van de twijfel!.
Dat namen worden gebruikt betekent niet meteen dat Nederland holland isquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees dan dombo
De naam Nederland
Zie Benamingen van Nederland voor het hoofdartikel over dit onderwerp.
Het huidige Nederland bestaat pas sinds 1830, na de afscheiding van België. Daarvoor werden er verschillende namen gebruikt om het gebied of delen van het huidige gebied aan te duiden, zoals de Lage Landen (in het Frans Pays-Bas), de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden, de Bataafse Republiek en het Koninkrijk Holland in de Franse tijd.
Dit heeft tot gevolg dat verschillende namen voor Nederland worden gebruikt:
* Variaties van "Nederland", zoals The Netherlands in het Engels
* Vertalingen van "Lage Landen", zoals Pays Bas in het Frans
* Variaties van "Holland"
* Als bijvoegelijk naamwoord: Dutch in het Engels (afgeleid van Diets)
Schat, ik laat je even zien hoe je overkomt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op! Ik heb toch ook niks tegen Turken ofzo? Waarom gelijk rasistisch doen
80% van het BNP komt uit de randstad nuff'saidquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat namen worden gebruikt betekent niet meteen dat Nederland holland is
Ben jij nou echt zo achterlijk om te denken dat slechts 2 achtergestelde uit de zee getrokken provincies zomaar als heel nederland gelden?
Oh wacht.... volgens mij ben je zelf zo'n arrogante hollander
Holland = Nederland
Nederland is niet alleen holland! En dat is een feit!!!!
En verdwijnt ook weer in die bodemloze put.... en friesland.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef switchboy het volgende:
[..]
80% van het BNP komt uit de randstad nuff'said
omg ik kom niet eens die provinciën die jij als holland bestempeld en jij leest simpelweg niet wat er staatquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat namen worden gebruikt betekent niet meteen dat Nederland holland is
Ben jij nou echt zo achterlijk om te denken dat slechts 2 achtergestelde uit de zee getrokken provincies zomaar als heel nederland gelden?
Oh wacht.... volgens mij ben je zelf zo'n arrogante hollander
Holland = Nederland
Nederland is niet alleen holland! En dat is een feit!!!!
Rustig aan hequote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef TheSorrow het volgende:
En de persoon van die uitspraak is ook nog eens voor Ajax!
Ajax
Talpa
lees dan deze http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland eens en zoek op "de naam nederland"quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:16 schreef Refragmental het volgende:
Ohja... voor PeZu
"Holland is een streek in het westen van Nederland, die tegenwoordig opgedeeld is in de provincies Zuid-Holland en Noord-Holland. Die twee provincies zijn echter niet gelijk aan de streek Holland.
De naam is afkomstig van Holtland of Holdland, dus: houtland, een streek (vermoedelijk) bij Leiden. De benamingen Holland en Hollanders werden omstreeks 1100 voor het eerst gebruikt. "De naam wordt in het buitenland vaak, bij wijze van pars pro toto, als metoniem voor geheel Nederland gebruikt. Ook in Nederland gebeurt dit, ook al is dit incorrect."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland
Nu kom jij serieus met Wikipedia als bronquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:16 schreef Refragmental het volgende:
Ohja... voor PeZu
"Holland is een streek in het westen van Nederland, die tegenwoordig opgedeeld is in de provincies Zuid-Holland en Noord-Holland. Die twee provincies zijn echter niet gelijk aan de streek Holland.
De naam is afkomstig van Holtland of Holdland, dus: houtland, een streek (vermoedelijk) bij Leiden. De benamingen Holland en Hollanders werden omstreeks 1100 voor het eerst gebruikt. "De naam wordt in het buitenland vaak, bij wijze van pars pro toto, als metoniem voor geheel Nederland gebruikt. Ook in Nederland gebeurt dit, ook al is dit incorrect."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nu kom jij serieus met Wikipedia als bron![]()
![]()
.
quote:
Heb je ook gelezen dat het incorrect is om holland te gebruiken als aanduiding voor heel nederland?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees dan deze http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland eens en zoek op de naam nederland
![]()
Niets mis met Friesland.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En verdwijnt ook weer in die bodemloze put.... en friesland.
waar staat dan dat het incorrect isquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen dat het incorrect is om holland te gebruiken als aanduiding voor heel nederland?
Dat het toch gebeurt maakt het niet meteen goed!
Het gebeurt in het buitenland... het gebeurt in holland (logisch, hollandse arrogantie). Maar je zult niemand daarbuiten aantreffen die nederland als holland aanduidt.
Dat jij dit niet snapt vind ik echt onbegrijpelijk. Iemand kan toch niet zo achterlijk zijn?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Benamingen_van_Nederlandquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
lees dan deze http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland eens en zoek op "de naam nederland"
![]()
hee wat daar staat dat nederland heet ook wel holland![]()
Is inderdaad incorrect... maar ben niet echt anders gewend van ambtenaren... jij wel?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar staat dan dat het incorrect is
ooh ja
http://www.nederland.nl/
vd nederlandse staat
wat zziet men daar holland
lekker incorrect van ze
Behalve dan de die mensen daar nooit naar de logopedist zijn geweestquote:
goed zoquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Benamingen_van_Nederland
Je hebt de Nederlanden, de lage landen en holland.
3 totaal verschillende benamingen.
Holland is iets wat ze in het buitenland gebruiken omdat deze provincies zich in de middeleeuwen goed hebben geprofileerd in het buitenland.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed zo
Nederland heeft in het binnen- en buitenland verschillende benamingen.
dus holland is gewoon goed, evenals nederland en zelfs nog de lage landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |