Tering hel! LAPPIE??? Het is geen fokking kat!!! Dat is toch fokking niet normaal...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja wat stom van mij, de pc heeft dat wel maar lappie niet...
Ik heb een traag LAPPIEquote:Op zondag 3 juni 2007 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Tering hel! LAPPIE??? Het is geen fokking kat!!! Dat is toch fokking niet normaal...
Dan heeft Carlo weinig gekeken.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Carlo heeft een heel verlegen jongen in de gangen gezien, ene Huub
[afbeelding]
Gewoon op m'n lappie ...... Zie http://www.hauppage.com/pages/products/data_pvrusb2.htmlquote:Op zondag 3 juni 2007 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja wat stom van mij, de pc heeft dat wel maar lappie niet...
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:08 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah sorry capslock haha ennuh morguh Ian alles bien?
Mijn katten heten Bassie en Catootje... mijn nick bijna ontrafelt...quote:Op zondag 3 juni 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een kat die ik Blokje noem. Oh wacht, het gaat geloof ik niet echt over katten![]()
LOT!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn katten heten Bassie en Catootje... mijn nick bijna ontrafelt...
Ik heb 4 katten, de 4e paste niet in mijn nickquote:Op zondag 3 juni 2007 17:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn katten heten Bassie en Catootje... mijn nick bijna ontrafelt...
Letten jullie goed op het publiek? Of er nog bekenden van H en N in zitten?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eerst 'waterpret' en daarna DGK
Taurus wil niet dat je dat zegtquote:Op zondag 3 juni 2007 17:13 schreef akveor het volgende:
Dus dit soort programma's zijn er tegenwoordig op TV? Geen wonder dat ik alleen nog maar DGK streams kijk...
en die zou je waaraan herkennen?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Letten jullie goed op het publiek? Of er nog bekenden van H en N in zitten?
Niveauverschil moet er zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:13 schreef akveor het volgende:
Dus dit soort programma's zijn er tegenwoordig op TV? Geen wonder dat ik alleen nog maar DGK streams kijk...
Van dat de op bezoek zijn geweest in de Villa? Ik noem maar wat, een rijtje donkere mensjes met kindertjes erbij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |