quote:Op maandag 4 juni 2007 19:19 schreef tong80 het volgende:
ze verwachten maar 10.000 toeschouwers in een stadion van 65.000.
Sorry, maar we hebben geen metro in Bostonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 04:11 schreef wonderer het volgende:
prima. Maar ik heb het sowieso niet op mensenmassa's dus ik was blij met een snelle rit in de metro.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:05 schreef Shivo het volgende:
[..]
Sorry, maar we hebben geen metro in Boston
Ik vind trams die onder de grond doorrijden metro. Amsterdam heeft ook een metroquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:05 schreef Shivo het volgende:
[..]
Sorry, maar we hebben geen metro in Boston
Beetje veel geld voor één kaartje idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 05:05 schreef popolon het volgende:
$286 per stuk?
Zat je bij de spelers op de bank?
Maar die noemen we de T.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind trams die onder de grond doorrijden metro. Amsterdam heeft ook een metro
Alsof iedereen hier dan snapt waar ik het over heb..quote:
Ik weet, ik wilde alleen even bijdehand doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof iedereen hier dan snapt waar ik het over heb..
Wielrennen niet zoveel hoor, het is een groot land dus in verhouding kijken er weinig mensen. En "Football"? schaam je het is soccerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:18 schreef Zwansen het volgende:
Popo? In het plaatje staat wel dat American Football het populairst is in de VS maar over het hele jaar gezien wordt er toch veel meer aandacht aan baseball gegeven?
Football telt toch niet mee, die gasten spelen 12 competitiewedstrijden per jaar ofzo?
Ook wel grappig dat (bijna) nergens basketball of wielrennen staat. Terwijl het toch erg grote sporten zijn.
http://www.pba.phquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:50 schreef tong80 het volgende:
Filipijnen zijn gemiddeld één meter 70 en dan basketbal als nationale sport![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |