abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 februari 2002 @ 11:54:38 #1
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_3064840

Truth or Dare deel CLXIV (164)
Hier vind je 't vorige deel: Truth or Dare deel CLXIII (163)

UPDATE!!
Als er een Dare is uitgevoerd waarbij een plaatje wordt gepost, verdient het de voorkeur om de link naar dat plaatje niet op te nemen in een eventuele reply. Zo is het makkelijker om plaatjes, en link daar naartoe, weg te halen, of tijdelijk te laten zien.

Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare:
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).

Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.

Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.

Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:

• De uitgedaagde mag niet zeggen waarom 'ie de opdracht uitvoert.
  • De uitgedaagde mag niet zeggen wie de opdracht gegeven heeft.
  • De uitgedaagde moet het onderwerp op een manier gestalte geven alsof het een serieuze aangelegenheid betreft.
  • Indien er sprake is van een zgn. "Internet Dare" moet er als bewijs een link naar de betreffende pagina worden geplaatst.
  • Als mods mee doen mogen ze geen dare krijgen die hun functie in gevaar kan brengen. Dus geen admin-info lekken, topic's blokeren e.d.
  • Compromis op het Golfer Decreet.:
    Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
    Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!

Algemeen
    Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
    (Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
    Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!

Afkortingen
    Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:

GG = GoedGekeurd
    AG = AfGekeurd

"Ik weet onderhand geen vragen meer"
    Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
    kan je ideëen opdoen uit : Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1
    Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.

Overige
    [TorD] Heb jij een scanner, webcam of.....
    TorD wachtkamer
    Code voor TorD header
    Romeinse Getalnotering.

!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
    Dare, maar geniet met mate! !!!

versie 2.58 28-01-2002

Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
      woensdag 6 februari 2002 @ 11:56:20 #2
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3064857
    Nou ik ga lunchen.. Dus TorD ze maar goed door *jummie* lente uien soep
    Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
    pi_3064869
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 11:54 schreef Knuffelbeertje het volgende:
    Niemand van Fok! kent me irl, dus ben ik helemaal anoniem, en dat ik hier dit spelletje speel zal wel te maken hebben met mijn exhibitionistische inslag denk ik.
    Er zijn trouwens wel een paar fokkers die ik wel eens irl zou willen zien.
    Ben je niet bang dat uit de delen die je hier verteld mensen die je kennen kunnen afleiden dat jij het bent?
    pi_3064903
    Ik ga ook even lunchen. Bits, als je bezig bent met een foto-tje voor je D, kun je dan please wachten met posten totdat ik zo terug ben, anders mis ik hem.

Tot zo.

woensdag 6 februari 2002 @ 12:06:35 #5
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3064981
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 11:57 schreef youriw het volgende:

[..]

Ben je niet bang dat uit de delen die je hier verteld mensen die je kennen kunnen afleiden dat jij het bent?

Dan kennen ze me al langer als vandaag, dus nee, daar maak ik me niet echt druk om
    I have something to say!..it's better to burn out than to fade away!
      woensdag 6 februari 2002 @ 12:07:05 #6
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3064988
    Eet smakelijk youri en botje
    pi_3065002
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:00 schreef youriw het volgende:
    Ik ga ook even lunchen. Bits, als je bezig bent met een foto-tje voor je D, kun je dan please wachten met posten totdat ik zo terug ben, anders mis ik hem.

Tot zo.

Nou dan wordt het niet meer vandaag want ik moet zo ook weg
    pi_3065009
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:07 schreef Knuffelbeertje het volgende:
    Eet smakelijk youri en botje
    Heb je nog een laatste smakelijke T of D voor me voor ik me ga omkleden en de deur uit ga?
    pi_3065047
    Nog een T voor Knuf, ben je wel eens opgewonden geraakt door mee spelen met deze topic en hoe ver ging die opwinding dan?
      woensdag 6 februari 2002 @ 12:13:40 #10
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3065066
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:09 schreef Bits het volgende:

[..]

Heb je nog een laatste smakelijke T of D voor me voor ik me ga omkleden en de deur uit ga?

Niet echt, het zou wel leuk zijn als je vanmiddag een van je medestudenten het hoofd op hol zou brengen, en daar vanavond of morgen verslag van kwam doen.

Ja, eigenlijk is dat wel een goeie D, al zeg ik het zelf.

pi_3065088
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:13 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Niet echt, het zou wel leuk zijn als je vanmiddag een van je medestudenten het hoofd op hol zou brengen, en daar vanavond of morgen verslag van kwam doen.

Ja, eigenlijk is dat wel een goeie D, al zeg ik het zelf.

Haha OK ik wil best wat proberen maar geef dan wat meer aanwijzingen van de aanpak!
      woensdag 6 februari 2002 @ 12:15:35 #12
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3065091
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:12 schreef Bits het volgende:
    Nog een T voor Knuf, ben je wel eens opgewonden geraakt door mee spelen met deze topic en hoe ver ging die opwinding dan?
    Nee, ik ben hier verder nooit opgewonden van geraakt, da's ook niet echt mijn stijl.
    Al kan ik me wel iets levendig inbeelden, bijvoorbeeld zoals je gister gekleed bent gegaan, maar dat valt bij mij niet onder het kopje opwinding.
    pi_3065119
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:15 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Nee, ik ben hier verder nooit opgewonden van geraakt, da's ook niet echt mijn stijl.
    Al kan ik me wel iets levendig inbeelden, bijvoorbeeld zoals je gister gekleed bent gegaan, maar dat valt bij mij niet onder het kopje opwinding.

OK maar wat deed die levendige inbeelding met je? Het was trouwens eergister
      woensdag 6 februari 2002 @ 12:19:03 #14
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3065120
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:15 schreef Bits het volgende:

[..]

Haha OK ik wil best wat proberen maar geef dan wat meer aanwijzingen van de aanpak!

Een knipoog, een toevallige streling, en dan kijken hoe erop gereageerd word, allemaal van die dingen die net niet toevallig zijn, maar ook niet helemaal duidelijk.
    zoiets als toevallig jouw been langs de zijne/hare, je kent het wel. (hoop ik)
    pi_3065132
    hoihoi, hier ben ik weer, ffies 5 mins hoor...jullie hadden t net over mensen van fok die je IRL kennen, ik had dus gister een indewar iemand omdat hij dat..euh..dat ene van mij niet had verw8, dus hij was beejtje in de war enzo..nah das nou weer goed en daar ben ik blij om die ken ik dus wel irl maar dat maakt mij dus niet zoveel uit, alles wat ik hier zeg meen ik en als ik niet wou dat andere mensen t wisten zou ik t niej op schrijven

maar, doe mij maar een Ttje

ja..? dus..? en..?
    pi_3065134
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:19 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Een knipoog, een toevallige streling, en dan kijken hoe erop gereageerd word, allemaal van die dingen die net niet toevallig zijn, maar ook niet helemaal duidelijk.
    zoiets als toevallig jouw been langs de zijne/hare, je kent het wel. (hoop ik)

OK is goed. ik doe mijn best en je hoort het morgen wel!
    pi_3065148
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:19 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    hoihoi, hier ben ik weer, ffies 5 mins hoor...jullie hadden t net over mensen van fok die je IRL kennen, ik had dus gister een indewar iemand omdat hij dat..euh..dat ene van mij niet had verw8, dus hij was beejtje in de war enzo..nah das nou weer goed en daar ben ik blij om die ken ik dus wel irl maar dat maakt mij dus niet zoveel uit, alles wat ik hier zeg meen ik en als ik niet wou dat andere mensen t wisten zou ik t niej op schrijven

Wanneer heb je 'dat ene' voor het laatst gedaan?
      woensdag 6 februari 2002 @ 12:21:30 #18
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3065158
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:19 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

dit verhaal is me niet helemaal duidelijk, schrijf het eens in echt nederlands?
      woensdag 6 februari 2002 @ 12:22:08 #19
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3065166
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:19 schreef Bits het volgende:

[..]

OK is goed. ik doe mijn best en je hoort het morgen wel!

Ik ben benieuwd!!
    Wie weet er voor mij nog een leuke T or D?
    pi_3065169
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:21 schreef Bits het volgende:

[..]

Wanneer heb je 'dat ene' voor het laatst gedaan?

vorig jaar kerst, weet je welk ene ik bedoel? vast wel.. ff small hint: ik deed het dus niej whehe..
    ja..? dus..? en..?
    pi_3065197
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:22 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

vorig jaar kerst, weet je welk ene ik bedoel? vast wel.. ff small hint: ik deed het dus niej whehe..

Nu wel ik dacht eerst aan iets anders.

Maar ik moet weg. Doei!!

pi_3065208
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:23 schreef Bits het volgende:

[..]

Nu wel ik dacht eerst aan iets anders.

Maar ik moet weg. Doei!!

doeg!!
    ja..? dus..? en..?
    pi_3065304
    ik lust wel een T
    pi_3065441
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:22 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd!!
    Wie weet er voor mij nog een leuke T or D?

ok, voor Brad, Bloem en Knuf, wanneer ben je voor het laatst betrapt bij solo/duo-sex, als je al ooit betrapt bent natuurlijk ... anders mag je een bijna ervaring doen

[Dit bericht is gewijzigd door youriw op 06-02-2002 12:47]

pi_3065528
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:08 schreef Bits het volgende:

[..]

Nou dan wordt het niet meer vandaag want ik moet zo ook weg

ok, spreek je vast morgen wel weer, doei!
      woensdag 6 februari 2002 @ 13:01:53 #26
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3065744
    * BotXXX is terug van een smakkelijke lunch.

Doe tu mij maar een T of een D.. verras me maar eens

pi_3065773
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 13:01 schreef BotXXX het volgende:
    * BotXXX is terug van een smakkelijke lunch.

Doe tu mij maar een T of een D.. verras me maar eens

He's all yours!
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 12:41 schreef youriw het volgende:

ok, voor Brad, Bloem en Knuf, wanneer ben je voor het laatst betrapt bij solo/duo-sex, als je al ooit betrapt bent natuurlijk ... anders mag je een bijna ervaring doen

woensdag 6 februari 2002 @ 13:10:09 #28
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3065920
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 13:03 schreef youriw het volgende:

He's all yours!

Haha, nee nooit betrapt. Wel een keer ben je bezig roept je moeder naar boven, van bla bla bla dit en dat en ik ben naar de tandarts en zo.. Tja dan terug schreeuwen is goed dan tot straks..

Dus eigenlijk niet betrapt wel gestoord

zo wel solo als duo gebeurde dit

pi_3065953
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 13:10 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Haha, nee nooit betrapt. Wel een keer ben je bezig roept je moeder naar boven, van bla bla bla dit en dat en ik ben naar de tandarts en zo.. Tja dan terug schreeuwen is goed dan tot straks..

Dus eigenlijk niet betrapt wel gestoord

zo wel solo als duo gebeurde dit

je moeder gaat vaak naar de tandarts

ok, T-tje? rest is blijkbaar even wat anders aan het doen?

woensdag 6 februari 2002 @ 13:15:13 #30
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3066030
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 13:11 schreef youriw het volgende:

je moeder gaat vaak naar de tandarts

ok, T-tje? rest is blijkbaar even wat anders aan het doen?

Hahaha, jah of boodschappen, of de stad in of weet ik veel wat, gelukkig is de communicatie meestal van beneden naar boven schreeuwen..

Maar een T, tja.. even denken.
    Zou jij als er een TorD meeting kwam daar heen gaan? Dan zien dus wij hier (als wij ook zouden gaan) jouw dus en tja dan kan je die dingen samenvoegen.

meeting als in gewoon filmpje/cafe/restaurantje pakken of zo

pi_3066198
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 13:15 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Hahaha, jah of boodschappen, of de stad in of weet ik veel wat, gelukkig is de communicatie meestal van beneden naar boven schreeuwen..

Maar een T, tja.. even denken.
    Zou jij als er een TorD meeting kwam daar heen gaan? Dan zien dus wij hier (als wij ook zouden gaan) jouw dus en tja dan kan je die dingen samenvoegen.

meeting als in gewoon filmpje/cafe/restaurantje pakken of zo

Goeie, heb ik over nagedacht. Ik denk het niet. Ik hoop via mijn alias toch enigszins anoniem te blijven. Alhoewel ... ik denk wel dat het anders zou worden als die 5 - 6 mensen die hier overdag zitten elkaar een avondje in het echt kennen, en de dag erna elkaar weer hier treffen, het wordt dan heel erg persoonlijk, maar dan persoonlijk met een gezicht.

En nog een reden is dat mijn vriendin geen flauw idee heeft wat ik hier allemaal uitspook en dat wil ik denk ik ook zo houden. Dan moet ik wel een hele goede smoes vinden om een halve dag ofzo weg te zijn, wie weet waar het zal zijn.

Snap je een beetje?

woensdag 6 februari 2002 @ 13:32:19 #32
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3066352
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 13:23 schreef youriw het volgende:

Snap je een beetje?

GG

Ja ik snap het, nu is het wel persoonlijk tot je nick zeg maar. En niet echt op je zelf (al zijn de antwoorden natuurlijk wel op jezelf, maar dan in persoonlijke sfeer dan). Je weet ook hele intieme dingen, die je van veel andere mensen ook goede vrienden verder niet weet.

En tja voor je vriendin tja dat zou ik niet durven zeggen.

woensdag 6 februari 2002 @ 13:39:46 #33
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3066500
    Hmm doet u mij eigenlijk maar een D.. (nog eentje dan )
    pi_3066553
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 13:39 schreef BotXXX het volgende:
    Hmm doet u mij eigenlijk maar een D.. (nog eentje dan )
    Post een (zo goed mogelijk lijkend) plaatjes van het favorietje speeltje van je vriendin. En een foto van jezelf zal AG worden!
      woensdag 6 februari 2002 @ 13:50:51 #35
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3066717
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 13:42 schreef youriw het volgende:

Post een (zo goed mogelijk lijkend) plaatjes van het favorietje speeltje van je vriendin. En een foto van jezelf zal AG worden!

Aww.. ikke niet

Hahaha, nou je zoekt wat en kom je deze tegen

Maar meer zo iets

Alleen niet roze maar beetje zwart achtig..

pi_3066910
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 13:50 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Aww.. ikke niet

Hahaha, nou je zoekt wat en kom je deze tegen
    [afbeelding]

Maar meer zo iets
    [afbeelding]

Alleen niet roze maar beetje zwart achtig..

GG!

Doe mij nog maar een T!

woensdag 6 februari 2002 @ 14:04:37 #37
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3066959
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 14:01 schreef youriw het volgende:

GG!

Doe mij nog maar een T!

Ok een T, heb je ooit een trio (of meer) gedaan en wie waren dat (geen namen, maar zeg maar mensen en waar van je ze kent)
    pi_3067557
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 14:04 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Ok een T, heb je ooit een trio (of meer) gedaan en wie waren dat (geen namen, maar zeg maar mensen en waar van je ze kent)

Nee, staat wel op mijn verlanglijstje Heb het er wel over gehad met de vriendin, maar degene (vrouwelijk) die wij op het ook zouden hebben weet nergens van ...

En als puntje bij paaltje komt zouden we volgens mij niet durven, maar da's wat anders .

woensdag 6 februari 2002 @ 14:40:06 #39
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3067594
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 14:38 schreef youriw het volgende:

[..]

Nee, staat wel op mijn verlanglijstje Heb het er wel over gehad met de vriendin, maar degene (vrouwelijk) die wij op het ook zouden hebben weet nergens van ...

En als puntje bij paaltje komt zouden we volgens mij niet durven, maar da's wat anders .

GG

dus een mvv trio .. juist
    Doe mij ook maar een T dan maar

pi_3067865
    Goeiendag. T graag
      woensdag 6 februari 2002 @ 14:59:06 #41
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3067891
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Goeiendag. T graag
    Nou ok, waar heb jij vanacht over gedroomd, als je dat niet meer weet waar had je over willen dromen
    pi_3067952
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 14:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Goeiendag. T graag
    Wat voor littekens heb je allemaal, waar en hoe komen en daar?
    "...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
    "Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
    "It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
    pi_3068016
    BotXXX: ik heb vannacht gedroomd maar waarover dat weet ik niet meer. En ik heb nou niet echt iets waarvan ik zeg: goh daar zou ik nou wel over hebben willen dromen

WheeleE: 3 littekens:
    1. M'n navel
    2. Op de ringvinger van mijn rechterhand (vraag me niet hoe die er komt)
    3. Op de ringvinger van mijn rechterhand (vraag me niet hoe die er komt)

pi_3068036
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
    BotXXX: ik heb vannacht gedroomd maar waarover dat weet ik niet meer. En ik heb nou niet echt iets waarvan ik zeg: goh daar zou ik nou wel over hebben willen dromen

WheeleE: 3 littekens:
    1. M'n navel
    2. Op de ringvinger van mijn rechterhand (vraag me niet hoe die er komt)
    3. Op de ringvinger van mijn rechterhand (vraag me niet hoe die er komt)

GG. Das nie veel..nooit es goed op je bek gegaan ?
    "...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
      woensdag 6 februari 2002 @ 15:09:42 #45
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3068049
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
    GG
    Pff ook geen dromen over een weet ik veel bepaald persoontje willen hebben. Of een droom over een lekker zonnig eilandje waar je lekker kan zonnen en beetje je zelf uitleven
    pi_3068056
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:08 schreef WheeleE het volgende:
    GG. Das nie veel..nooit es goed op je bek gegaan ?
    neuh eigenlijk niet nee.
    *Afklopt*
    pi_3068070
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:10 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

neuh eigenlijk niet nee.

Jammer...ik had wel een sappig verhaal willen horen

Iemand een T voor mij?

pi_3068072
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:09 schreef BotXXX het volgende:
    GG
    Pff ook geen dromen over een weet ik veel bepaald persoontje willen hebben. Of een droom over een lekker zonnig eilandje waar je lekker kan zonnen en beetje je zelf uitleven
    tuurlijk wel, maar niet 's nachts
      woensdag 6 februari 2002 @ 15:11:22 #49
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3068082
    Doet u mij ook maar een T'tje dan maar
    pi_3068096
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:11 schreef BotXXX het volgende:
    Doet u mij ook maar een T'tje dan maar
    Wat is je mening omtrent Camilla Parker Bowles?
      woensdag 6 februari 2002 @ 15:16:16 #51
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3068146
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:12 schreef Tom_Tom- het volgende:

Wat is je mening omtrent Camilla Parker Bowles?

Tja ik ken der niet.. Maar volgens google ziet ze er zo uit
    de achterste dan he

Beetje oud dus.. En tja niet mijn type

pi_3068158
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:10 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Jammer...ik had wel een sappig verhaal willen horen

Iemand een T voor mij?

Wie hebben er ooit wel eens aan je 'tampeloeres' gezeten en waarom?
    pi_3068173
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:16 schreef BotXXX het volgende:
    Tja ik ken der niet.. Maar volgens google ziet ze er zo uit
    de achterste dan he

[afbeelding]

Beetje oud dus.. En tja niet mijn type

Dat is ze ja! Corry Konings achtig tiepje
    pi_3068204
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:16 schreef youriw het volgende:

[..]

Wie hebben er ooit wel eens aan je 'tampeloeres' gezeten en waarom?

Ikzelf natuurlijk, toen ik nog en klein Wieltje was natuurlijk mn ouders tijdens het wassen van mn babyhuidje , en de dokter..meer niet.
    pi_3068348
    Doe mij maar een T
    pi_3068399
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Doe mij maar een T
    Wanneer was de laatste keer dat je in een ziekenhuis was voor jezelf en waarvoor was dat?
    pi_3068434
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:19 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ikzelf natuurlijk, toen ik nog en klein Wieltje was natuurlijk mn ouders tijdens het wassen van mn babyhuidje , en de dokter..meer niet.

GG, iemand een T voor me?
    pi_3068482
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:29 schreef WheeleE het volgende:
    Wanneer was de laatste keer dat je in een ziekenhuis was voor jezelf en waarvoor was dat?
    M'n geboorte. Daarna ben ik nooit meer voor mezelf in het ziekenhuis geweest
    *nogmaals afklopt*
    pi_3068496
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

M'n geboorte. Daarna ben ik nooit meer voor mezelf in het ziekenhuis geweest
    *nogmaals afklopt*

Mazzelaar
    daar moet toch es verandering in komen
    pi_3068541
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:35 schreef WheeleE het volgende:
    Mazzelaar
    daar moet toch es verandering in komen
      woensdag 6 februari 2002 @ 15:41:11 #61
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3068604
    Doe mij ook maar eens zo'n medische T
    pi_3068605
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:38 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Zeikerd..
    pi_3068625
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:41 schreef WheeleE het volgende:
    Zeikerd..
    mierenneuer

anyways ik ga weer
    bis een andere keer

pi_3068646
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

mierenneuer

anyways ik ga weer
    bis een andere keer

Oh jee..nou heb ik m boos gemaakt
    pi_3068669
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:43 schreef WheeleE het volgende:
    Oh jee..nou heb ik m boos gemaakt
    Nee hoor
    pi_3068674
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:44 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee hoor

Jammer..
    pi_3068828
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:44 schreef WheeleE het volgende:
    Jammer..
    T or D?
    pi_3068845
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:53 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

T or D?

T graag
    pi_3068979
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 15:54 schreef WheeleE het volgende:

[..]

T graag

Waarom doe je mee aan TorD?
    pi_3069009
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 16:00 schreef youriw het volgende:

[..]

Waarom doe je mee aan TorD?

Kweenie..niets beters te doen denk ik

/edit: ik ben dr vandoor...betere dingen te doen

woensdag 6 februari 2002 @ 16:43:50 #71
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070003
    *sgop*

Is er nog iemand met een leuke T voor me?

pi_3070030
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 16:43 schreef Knuffelbeertje het volgende:
    *sgop*

Is er nog iemand met een leuke T voor me?

Wanneer wasjj voor het laatst voor jezelf in het ziekenhuis en waarvoor?
      woensdag 6 februari 2002 @ 16:47:35 #73
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070069
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 16:45 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Wanneer wasjj voor het laatst voor jezelf in het ziekenhuis en waarvoor?

Dat was op 20 december 1997 en dat was voor de bevalling van mijn jongste.
    pi_3070080
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 16:47 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Dat was op 20 december 1997 en dat was voor de bevalling van mijn jongste.

GG...
    Nog 1: Wat ga je eten, hoe laat, maak je t zelf en lust iedereen daar t?

Ook een voor T mij?

woensdag 6 februari 2002 @ 16:50:26 #75
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070108
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 16:48 schreef WheeleE het volgende:

[..]

GG...
    Nog 1: Wat ga je eten, hoe laat, maak je t zelf en lust iedereen daar t?

Ook een voor T mij?

Ik ga vandaag lekker makkelijk doen en laat de patatzaak mijn eten maken

Baal je wel eens van jezelf nu je in een rolstoel zit en hoe ga je daarmee om?

pi_3070142
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 16:50 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Ik ga vandaag lekker makkelijk doen en laat de patatzaak mijn eten maken

Baal je wel eens van jezelf nu je in een rolstoel zit en hoe ga je daarmee om?

In het dagelijks leven is het een onderdeel gewordne, het is er zeg maar ingesleten dus dan merk ik er niet zoveel meer van, maar zo af en toe zit ik wel eens te piekeren en dan heb ik wel eens zoiets van waarom ik? Maarja, tis niet anders, en ik ben nou ook blij met mn leventje..
      woensdag 6 februari 2002 @ 16:55:31 #77
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070196
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 16:51 schreef WheeleE het volgende:

[..]

In het dagelijks leven is het een onderdeel gewordne, het is er zeg maar ingesleten dus dan merk ik er niet zoveel meer van, maar zo af en toe zit ik wel eens te piekeren en dan heb ik wel eens zoiets van waarom ik? Maarja, tis niet anders, en ik ben nou ook blij met mn leventje..

Heel erg GG.
    Ben blij dat je er zo mee om kan gaan,ik zou niet weten hoe ik zou zijn als het mij was overkomen,ik vind het heel knap van je.
    Heb vorig jaar op kidsplanet in de ahoy hier ook in een rolstoel gezeten,kon je uitproberen hoe het is voor jullie om in het dagelijkse leven zelf buiten te moeten rijden,met bruggetjes nagemaakt en zo,pffffff,dat was echt heel erg zwaar
      woensdag 6 februari 2002 @ 16:56:07 #78
    13411 NaRRaToR
    Neee... Ik ben aan het Lasse!
    pi_3070206
    * NaRRaToR wil eik wel een t-tje alleen wordthet net wat drukker op de stageplek dus kan het ff duren voordat ik antwoord geef.
    na na na na na na na Badjasman!
      woensdag 6 februari 2002 @ 16:57:38 #79
    13411 NaRRaToR
    pi_3070228
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 16:51 schreef WheeleE het volgende:

[..]

misschien een heel brutale vaag maar ik heb helemaal gemist dat jij in een rolstoel zat mag ik je vragen hoe het komt dat je in een rolstoel moet zitten / rijden
      woensdag 6 februari 2002 @ 16:58:52 #80
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070250
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 16:56 schreef NaRRaToR het volgende:
    * NaRRaToR wil eik wel een t-tje alleen wordthet net wat drukker op de stageplek dus kan het ff duren voordat ik antwoord geef.
    Wat ben je allemaal aan het doen??

narra

pi_3070280
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 16:57 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

misschien een heel brutale vaag maar ik heb helemaal gemist dat jij in een rolstoel zat mag ik je vragen hoe het komt dat je in een rolstoel moet zitten / rijden

Ademgebrek bij de geboorte, lichte hersenbeschadiging en zodoende last van een lichte vorm van spasticiteit. Dat houdt in dat er tijdens het verzenden van de signalen naar de spieren een beetje storing ontstaat. niet echt ernstig maar soms wel lastig. Duidelijk ?
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:00:33 #82
    13411 NaRRaToR
    pi_3070281
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 16:58 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Wat ben je allemaal aan het doen??

narra

ben op het moment een aantal klanten aan het helpen met een keuze te maken in een pc die ze willen gaan aanschaffen.

trug KB

woensdag 6 februari 2002 @ 17:01:39 #83
    13411 NaRRaToR
    pi_3070296
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:00 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ademgebrek bij de geboorte, lichte hersenbeschadiging en zodoende last van een lichte vorm van spasticiteit. Dat houdt in dat er tijdens het verzenden van de signalen naar de spieren een beetje storing ontstaat. niet echt ernstig maar soms wel lastig. Duidelijk ?

jah ik snap het maar je kan dus wel korte afstanden lopen of begrijp ik het dan verkeerd
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:01:43 #84
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070297
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:00 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ben op het moment een aantal klanten aan het helpen met een keuze te maken in een pc die ze willen gaan aanschaffen.

trug KB

En ze dan de duurste laten kopen??
    pi_3070315
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:01 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

jah ik snap het maar je kan dus wel korte afstanden lopen of begrijp ik het dan verkeerd

Ja, met steun, thuis loop ik gewoon met krukken, voor de rest heb ik mn rolstoel.
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:03:49 #86
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070334
    Ik lust ook nog wel een yummie T-tje
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:04:07 #87
    13411 NaRRaToR
    pi_3070342
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:01 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

En ze dan de duurste laten kopen??

nee ik ben eerlijk tegen de mensen en vraag wat ze het liefste hebben en geef hun hierbij een goed advies in zoverre ik hun hiermee kan helpen.
    pi_3070363
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:03 schreef Knuffelbeertje het volgende:
    Ik lust ook nog wel een yummie T-tje
    Wat zou je doen als je in mij situatie zou komen?
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:05:23 #89
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070365
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:04 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

nee ik ben eerlijk tegen de mensen en vraag wat ze het liefste hebben en geef hun hierbij een goed advies in zoverre ik hun hiermee kan helpen.

GG..
    Dat is heel aardig van jou,heel anders als die lulletjes die dat wel doen
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:06:54 #90
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070388
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:05 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Wat zou je doen als je in mij situatie zou komen?

Zoals ik net al zei zou ik echt niet weten hoe ik zou reageren,ik dans heel erg graag,dus denk dat ik er zeker veel problemen mee zou hebben,vandaar dat ik ook veel respect heb voor mensen in een rolstoel,en zoals ik ook al zei net,ik weet nu hoe zwaar dat is.
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:07:00 #91
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070389
    Pffft lekker durk weer bij mijn werkzaamheden..

Maar doet u mij maar een T'tje.. of als je een leuke D weet doe die dan maar ..

pi_3070396
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:06 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Zoals ik net al zei zou ik echt niet weten hoe ik zou reageren,ik dans heel erg graag,dus denk dat ik er zeker veel problemen mee zou hebben,vandaar dat ik ook veel respect heb voor mensen in een rolstoel,en zoals ik ook al zei net,ik weet nu hoe zwaar dat is.

Ok..GG
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:08:46 #93
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070412
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:07 schreef BotXXX het volgende:
    Pffft lekker durk weer bij mijn werkzaamheden..

Maar doet u mij maar een T'tje.. of als je een leuke D weet doe die dan maar ..

Ben je verder gegaan net met riann verleiden??
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:11:10 #94
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070444
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:08 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Ben je verder gegaan net met riann verleiden??

Hahaha
    ze volgen me ook overal

Nee nog niet, straks als ik in mijn luie stoel thuis zit denk ik zo

woensdag 6 februari 2002 @ 17:12:08 #95
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070454
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:11 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Hahaha
    ze volgen me ook overal

Nee nog niet, straks als ik in mijn luie stoel thuis zit denk ik zo

Geef ff seintje
    Was wel leuk om dat te lezen ja.
    Wat ga je komend weekend doen en met wie?
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:13:24 #96
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070474
    Ik wil trouwens nog wel een T-tje
    als jullie die kunnen verzinnen
    pi_3070492
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:13 schreef Knuffelbeertje het volgende:
    Ik wil trouwens nog wel een T-tje
    als jullie die kunnen verzinnen
    wat heb je allemaal verzonnen qua dingen die je kinderen mochten uitdelen op school? Zelf gebakken?
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:15:47 #98
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070508
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:14 schreef WheeleE het volgende:

[..]

wat heb je allemaal verzonnen qua dingen die je kinderen mochten uitdelen op school? Zelf gebakken?

Meestal ijsjes of andere lekkere dingen.
    Ik wil in maart voor mijn oudste iets speciaals maken,weeet alleen nog niet wat.
    pi_3070527
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:15 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Meestal ijsjes of andere lekkere dingen.
    Ik wil in maart voor mijn oudste iets speciaals maken,weeet alleen nog niet wat.

Een tip: maak muffins ofcakejes in van die papieren bakjes en versier de cakejes met iest leuks. Chocoladeglazuur met smarties ofzo, of donkere chocoladeglazuur met daarop met wit glazuur een figuurtje. deed t bij mij erg goed
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:18:36 #100
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070551
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:17 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Een tip: maak muffins ofcakejes in van die papieren bakjes en versier de cakejes met iest leuks. Chocoladeglazuur met smarties ofzo, of donkere chocoladeglazuur met daarop met wit glazuur een figuurtje. deed t bij mij erg goed

Zou ik ook heel erg graag doen,maar het enige waar ik in kan bakken is mijn combi magnetron,dus dan ben ik uren bezig om voor de hele klas en alle leraren te gaan staan bakken
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:19:31 #101
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070563
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:12 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Geef ff seintje
    Was wel leuk om dat te lezen ja.
    Wat ga je komend weekend doen en met wie?

Dit weekend nog niks gepland.. Misschien nu wel naar rotterdam met vrienden gaan stappen. Maar tja wie zal het zeggen..
    pi_3070571
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:18 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Zou ik ook heel erg graag doen,maar het enige waar ik in kan bakken is mijn combi magnetron,dus dan ben ik uren bezig om voor de hele klas en alle leraren te gaan staan bakken

Das waar ja. Dan moet je eens goed gaan denken
    Ik ben er vandoor...zometeen eten..
    Tot later!!
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:22:13 #103
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070602
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:19 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Dit weekend nog niks gepland.. Misschien nu wel naar rotterdam met vrienden gaan stappen. Maar tja wie zal het zeggen..

Das lekker dicht bij mij
    Waar gaan jullie meestal heen in r`dam?
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:22:47 #104
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070610
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:20 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Das waar ja. Dan moet je eens goed gaan denken
    Ik ben er vandoor...zometeen eten..
    Tot later!!

Eet smakkelijk
    En tot later
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:23:04 #105
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070615
    Maar nog even een T voor knuffelbeertje

Wat is je laats aangeschaft sex attribuut? Details van alle mogelijk heden natuurlijk

woensdag 6 februari 2002 @ 17:23:52 #106
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070625
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:23 schreef BotXXX het volgende:
    Maar nog even een T voor knuffelbeertje

Wat is je laats aangeschaft sex attribuut? Details van alle mogelijk heden natuurlijk

Het laatste wat ik gekocht heb was mijn 2de tarzan
    Moet snel mijn 3de maar eens gaan kopen
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:24:38 #107
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070634
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:22 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Das lekker dicht bij mij
    Waar gaan jullie meestal heen in r`dam?

Ik weet het niet

Hahaha, nee zou eerste keer voor mij worden.. Ontmaagding in het rotterdamse stappen .. Maar ik denk eerder gewoon bij hun thuis hangen.. Filmpje kijken biertje drinken, vrienden over de vloer.. Je kent het wel..

woensdag 6 februari 2002 @ 17:25:17 #108
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070644
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:23 schreef Knuffelbeertje het volgende:

Het laatste wat ik gekocht heb was

GG

tweede pas??

woensdag 6 februari 2002 @ 17:26:37 #109
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070657
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:24 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Ik weet het niet

Hahaha, nee zou eerste keer voor mij worden.. Ontmaagding in het rotterdamse stappen .. Maar ik denk eerder gewoon bij hun thuis hangen.. Filmpje kijken biertje drinken, vrienden over de vloer.. Je kent het wel..

Kan ook leuk zijn gelukkig,Ik ga niet stappen in r`dam.
    Zijn geen leuke tenten waar ik me op me gemak voel,meestal lopen er tieners rond,en dan voel ik me te oud daartussen.
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:26:58 #110
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070664
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:25 schreef BotXXX het volgende:

[..]

GG

tweede pas??

Ja,en nu toe aan mijn 3de
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:27:48 #111
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070670
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:26 schreef Knuffelbeertje het volgende:
    Zijn geen leuke tenten waar ik me op me gemak voel,meestal lopen er tieners rond,en dan voel ik me te oud daartussen.
    Oehhh.. dat heb ik nu ook al vaak.. en ik ben pas 20 Heb je het gevoel oehh tiener disco, waar zat de deur naar buiten ook al weer

Maar doet u mij nog maar een beetje krokante T

woensdag 6 februari 2002 @ 17:28:43 #112
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070684
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:27 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Oehhh.. dat heb ik nu ook al vaak.. en ik ben pas 20 Heb je het gevoel oehh tiener disco, waar zat de deur naar buiten ook al weer

Maar doet u mij nog maar een beetje krokante T

Heb jij wel eens speeltjes van je ouders gevonden?
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:28:45 #113
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070685
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:26 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Ja,en nu toe aan mijn 3de

Ohh wacht jah.. oververhitting te lang gebruikt in 1 stuk.. hihihi
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:30:44 #114
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070700
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:28 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Heb jij wel eens speeltjes van je ouders gevonden?

Nee dat niet ..
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:31:18 #115
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070707
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:30 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Nee dat niet ..

Dat niet? Wat wel dan?
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:33:33 #116
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070718
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:31 schreef Knuffelbeertje het volgende:

Dat niet? Wat wel dan?

Bij mijn moeder op haar kamer niks gevonden.. nikkes nakkes nada..

Bij vriendjes ouders toen wel sex boekjes en pakj een grote dildo (als is alles groot op die leeftijd )

woensdag 6 februari 2002 @ 17:35:11 #117
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070735
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:33 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Bij mijn moeder op haar kamer niks gevonden.. nikkes nakkes nada..

Bij vriendjes ouders toen wel sex boekjes en pakj een grote dildo (als is alles groot op die leeftijd )

Ok GG.
    Doe mij nog maar een T-tje,laatste,dan ga ik mijn eten halen
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:36:42 #118
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070746
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:35 schreef Knuffelbeertje het volgende:
    Doe mij nog maar een T-tje,laatste,dan ga ik mijn eten halen
    Hmm een t tje..

Tja, ok.. nu we toch over de speeltjes bezig zijn Welk speeltje zou je wel eens willen proberen maar heb je nu de lef/geld niet voor

Hahaha.. lekker makkelijk eten ophalen bij de lokale scanboer maar niet minder lekker

woensdag 6 februari 2002 @ 17:37:55 #119
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070754
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:36 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Hmm een t tje..

Tja, ok.. nu we toch over de speeltjes bezig zijn Welk speeltje zou je wel eens willen proberen maar heb je nu de lef/geld niet voor

Hahaha.. lekker makkelijk eten ophalen bij de lokale scanboer maar niet minder lekker

Ik durf eigenlijk alles wel te proberen,dus geen antwoord op je vraag.
    Af en toe heb ik eens lekker een luie dag en laat een ander koken
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:39:34 #120
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070773
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:37 schreef Knuffelbeertje het volgende:

Ik durf eigenlijk alles wel te proberen,dus geen antwoord op je vraag.
    Af en toe heb ik eens lekker een luie dag en laat een ander koken

nou is eigenlijk wel een GG

Maar ik zie nu pas.. scanboer??? snackboer dus..
    Maar zag ook ergens iets ooit (tja je bent jong en je hebt internet dus je zoekt) iets over lichte stroom stootjes.. Zou je dat proberen.. of toch niet?

woensdag 6 februari 2002 @ 17:40:36 #121
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070787
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:39 schreef BotXXX het volgende:

[..]

nou is eigenlijk wel een GG

Maar ik zie nu pas.. scanboer??? snackboer dus..
    Maar zag ook ergens iets ooit (tja je bent jong en je hebt internet dus je zoekt) iets over lichte stroom stootjes.. Zou je dat proberen.. of toch niet?

Nee,dat lijkt me niet echt wat.
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:41:36 #122
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070801
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:40 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Nee,dat lijkt me niet echt wat.

Nee mij ook niet, maar zag er ooit iets over en.. tja tis toch een stroom stootje kanje netzogoed schrikdraad vast pakken wat trouwens nog best een schok kan geven..

Maar eetsmakkelijk

woensdag 6 februari 2002 @ 17:42:14 #123
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070812
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:41 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Nee mij ook niet, maar zag er ooit iets over en.. tja tis toch een stroom stootje kanje netzogoed schrikdraad vast pakken wat trouwens nog best een schok kan geven..

Maar eetsmakkelijk

Jij ook en misschien tot later
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:43:53 #124
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3070829
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:42 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

Jij ook en misschien tot later

Nou vanavond niet.. maar tot morgen dan
    toedelz
      woensdag 6 februari 2002 @ 17:46:56 #125
    16843 Knuffelbeertje
    live life to the max
    pi_3070867
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:43 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Nou vanavond niet.. maar tot morgen dan
    toedelz

Ok,hele fijne avond dan maar en tot morgen
    pi_3071495
    iemand?
      † In Memoriam † woensdag 6 februari 2002 @ 19:46:04 #127
    10813 Gboy27
    *Stripfiguur*
    pi_3071843
    Schop!
      woensdag 6 februari 2002 @ 19:47:16 #128
    13979 bladiebla
     I love GrandmasteR :):):):):)
    pi_3071854
    heeeeeeeeeeeey piepeltjuhs
    I'm a happy girl :)
    pi_3071974
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 19:47 schreef bladiebla het volgende:
    heeeeeeeeeeeey piepeltjuhs
    je hebt vast een T-tje voor mij, toch?
      woensdag 6 februari 2002 @ 20:09:40 #130
    13979 bladiebla
    pi_3071989
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:07 schreef youriw het volgende:

[..]

je hebt vast een T-tje voor mij, toch?

ja hoor.......wat ga jij doen met carnaval, hoe ga je verkleed?
    pi_3072005
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:09 schreef bladiebla het volgende:

[..]

ja hoor.......wat ga jij doen met carnaval, hoe ga je verkleed?

ha, lekker saai, ik ga niet carnavallen ... sorry, dus ik ga als mezelf
      woensdag 6 februari 2002 @ 20:12:41 #132
    13979 bladiebla
    pi_3072017
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:11 schreef youriw het volgende:

[..]

ha, lekker saai, ik ga niet carnavallen ... sorry, dus ik ga als mezelf

tjah das zeker saai.... ach je GG mag ik ook een T
    pi_3072031
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:12 schreef bladiebla het volgende:

[..]

tjah das zeker saai.... ach je GG mag ik ook een T

wat doe je allemaal op internet? welke sites bezoek je regelmatig?
    pi_3072053
    Avond!
    T plz
    pi_3072054
    sorry, ik moet gaan

houdoe!

woensdag 6 februari 2002 @ 20:19:17 #136
    13979 bladiebla
    pi_3072057
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:15 schreef youriw het volgende:

[..]

wat doe je allemaal op internet? welke sites bezoek je regelmatig?

ik ga vaak naar www.ns.nl om te kijken hoe laat de trein gaat en ik msn heel veel met mijn vriend en natuurlijk op nr 1 (na msnen) staat lekker lullen in het onzinforum van fok
      woensdag 6 februari 2002 @ 20:20:25 #137
    13979 bladiebla
    pi_3072064
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
    Avond!
    T plz
    heeeeeeeeey

wat is echt het vreslijkste cadeau wat je ooit hebt gehad (en van wie)

pi_3072077
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:20 schreef bladiebla het volgende:
    heeeeeeeeey

wat is echt het vreslijkste cadeau wat je ooit hebt gehad (en van wie)

Pff, je mag geen gegeven paard naturlijk niet in de bek kijken maar ik heb een keer zo'n plastic vliegtuigje gekregen wat je in elkaar moet plakken. En dat vind ik dus nix aan.
      woensdag 6 februari 2002 @ 20:22:55 #139
    13979 bladiebla
    pi_3072090
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Pff, je mag geen gegeven paard naturlijk niet in de bek kijken maar ik heb een keer zo'n plastic vliegtuigje gekregen wat je in elkaar moet plakken. En dat vind ik dus nix aan.

en van wie??????

mag ik ook een T

pi_3072107
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:22 schreef bladiebla het volgende:
    en van wie??????

mag ik ook een T

een meisje van de basisschool. Volgens mij ligt t nog steeds ingepakt ergens .
    Een t voor jou: ooit op TV geweest en zoja wat details
      woensdag 6 februari 2002 @ 20:26:42 #141
    13979 bladiebla
    pi_3072121
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:24 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

een meisje van de basisschool. Volgens mij ligt t nog steeds ingepakt ergens .
    Een t voor jou: ooit op TV geweest en zoja wat details

nee ik ben nog nooit echt op tv geweets, maar wel in de arena op het scherm waar je alles van dichtbij kan zien (toen werd ik in beeld genomen :S dat was bij ene concert van bon jovi )
    mijn broertje is trouwens wel eens op tv geweest (heel lang geleden) bij de minimoppentrommel (jaja met Henny
    pi_3072135
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:26 schreef bladiebla het volgende:
    nee ik ben nog nooit echt op tv geweets, maar wel in de arena op het scherm waar je alles van dichtbij kan zien (toen werd ik in beeld genomen :S dat was bij ene concert van bon jovi )
    mijn broertje is trouwens wel eens op tv geweest (heel lang geleden) bij de minimoppentrommel (jaja met Henny
    D voor jou:
    wat was de mop van jouw broertje

GG trouwens

woensdag 6 februari 2002 @ 20:31:39 #143
    13979 bladiebla
    pi_3072168
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

D voor jou:
    wat was de mop van jouw broertje

GG trouwens

nou hij had geen mop, alleen was het wel extreem grappig wat hij zei. we waren op vakantie en hij was gevallen en had een wond op zijn hoofd, dus hij zei: ik ben op het beton gevallen en toen kreeg ik zooooooooo'n grote bult (met het gebaar erbij van een meter ofzo ) en toen ben ik met het ziekenfonds (ziekenwagen dus ) meegegaan......we hebben het nog op video en hij kijkt ook echt extreem zielig hehehehe echt supergrappig
    pi_3072216
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:31 schreef bladiebla het volgende:
    nou hij had geen mop, alleen was het wel extreem grappig wat hij zei. we waren op vakantie en hij was gevallen en had een wond op zijn hoofd, dus hij zei: ik ben op het beton gevallen en toen kreeg ik zooooooooo'n grote bult (met het gebaar erbij van een meter ofzo ) en toen ben ik met het ziekenfonds (ziekenwagen dus ) meegegaan......we hebben het nog op video en hij kijkt ook echt extreem zielig hehehehe echt supergrappig
    GG
      woensdag 6 februari 2002 @ 20:35:26 #145
    13979 bladiebla
    pi_3072229
    hey ik moet gaan....doegie!!!!!
    pi_3072254
    doei
      woensdag 6 februari 2002 @ 20:51:22 #147
    13411 NaRRaToR
    pi_3072468
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 17:05 schreef Knuffelbeertje het volgende:

[..]

GG..
    Dat is heel aardig van jou,heel anders als die lulletjes die dat wel doen

jah idd ik op dat soort verkopers. ok je mag je product wel wat opdoeken zodat mensen het vlugger kopen maar mensen onnodig iets aan laten schaffen waar ze toch geen ruk aan hebben heb ik een schijthekel aan. oma had een nieuwe stereo nodig en heeft nu een dolby 5.1 thuisstaan met support voor multi dvd echt als erbij was geweest had ze dat ding nooit hoeven te kopen..... oma gaat zich alleen vergissen in zoveel knopjes op de remote

iemand nog een T voor mu

pi_3072506
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:51 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

jah idd ik op dat soort verkopers. ok je mag je product wel wat opdoeken zodat mensen het vlugger kopen maar mensen onnodig iets aan laten schaffen waar ze toch geen ruk aan hebben heb ik een schijthekel aan. oma had een nieuwe stereo nodig en heeft nu een dolby 5.1 thuisstaan met support voor multi dvd echt als erbij was geweest had ze dat ding nooit hoeven te kopen..... oma gaat zich alleen vergissen in zoveel knopjes op de remote

iemand nog een T voor mu

Zou je niet met oma willen ruilen?
    Boeit wel, ach ja, boeien....
      woensdag 6 februari 2002 @ 20:53:28 #149
    13411 NaRRaToR
    pi_3072516
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:52 schreef RaymanX het volgende:

[..]

Zou je niet met oma willen ruilen?

in welk opzicht
    pi_3072525
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:53 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

in welk opzicht

haar stereo voor de jouwe....
    Boeit wel, ach ja, boeien....
      woensdag 6 februari 2002 @ 21:17:51 #151
    13411 NaRRaToR
    pi_3073108
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 20:54 schreef RaymanX het volgende:

[..]

haar stereo voor de jouwe....

ehmz... nou ik weet toch wel dat ik die vroeg of later krijg dus daar zit ik nie zo over in maar ik zou als ik zou ruilen... niet ruilen omdat zij een betere stereo zou hebben dan mij maar om mijn oma het makkelijker te maken in de omgang met de apparatuur. dat ik dus niet iedere week meer hoef langs te komen om de stereo opnieuw in te stellen doe ik graag ofzo hoor maar ik heb er soms gewoon echt geen tijd voor
    pi_3073514
    EyEy, hier wassik weer...kbegin goed: geef me maar een Ttje

wel een vluggertje want over 2 mins ben ik weg

ja..? dus..? en..?
    pi_3073629
    quote:
    Op woensdag 06 februari 2002 21:34 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    EyEy, hier wassik weer...kbegin goed: geef me maar een Ttje

wel een vluggertje want over 2 mins ben ik weg

das dus nu massollll Kusje
    ja..? dus..? en..?
    pi_3076956
    mogguh!
    pi_3076990
    Moggeh

T or D ?

donderdag 7 februari 2002 @ 09:27:03 #156
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077100
    Goedemorgen mensen

D'tje?

pi_3077101
    Hoi

Ben je er nog youriw?

pi_3077121
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:27 schreef Bits het volgende:
    Hoi

Ben je er nog youriw?

yep, ben er weer!
    pi_3077124
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:27 schreef BotXXX het volgende:
    Goedemorgen mensen

D'tje?

Ff denken hoor! Heb je nog veel reacties op je advertentie gehad?
    pi_3077130
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:31 schreef youriw het volgende:

[..]

yep, ben er weer!

OK ik had nog een D van je gekregen gisteren. hopelijk werkt dit

- weg -

Ik laat hem maar een paar minuutjes staan hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Bits op 07-02-2002 09:52]

pi_3077134
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:31 schreef youriw het volgende:

[..]

yep, ben er weer!

owww jaa, Bits, je had nog een D van mij uit staan, toch?
      donderdag 7 februari 2002 @ 09:35:23 #162
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077146
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:31 schreef Bits het volgende:

Ff denken hoor! Heb je nog veel reacties op je advertentie gehad?

Nou de gene die ik al gepost had

En dan nog deze twee

quote:
    zin in 21x6 en 20x5?
    Best wel kort
    quote:
    Tjamal, hoe zie je er uit, wat zou je willen en ben je vrijdagavond laat
    bereikbaar? Het is voor mij een van de eerste keren maar wel erg veel zin. Groet
    Tja dat is het wel zo..
    pi_3077147
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:33 schreef Bits het volgende:

[..]

gezien! erg GG, dank je wel!

T voor mij?

pi_3077154
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:35 schreef youriw het volgende:

[..]

T voor mij?

Zou je de link uit je quote willen halen?

Oh had je al gedaan zie ik

pi_3077158
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:37 schreef Bits het volgende:

[..]

Zou je de link uit je quote willen halen?

Oh had je al gedaan zie ik

klopt,weliswaar na een edit, maar toch gedaan, sorry, was stom van me
    pi_3077159
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:35 schreef youriw het volgende:

[..]

T voor mij?

Zijn er wel eens naakt fotos van jou gemaakt?
    pi_3077167
    quote:

[ plaatje ]

Er wordt echt wel iemand in "weerspiegeld"
    pi_3077168
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:38 schreef Bits het volgende:

[..]

Zijn er wel eens naakt fotos van jou gemaakt?

nee, niet meer na mijn 4de ofzo, dan moet ik je teleurstellen ...
    pi_3077171
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:41 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ik nie snap nie
      donderdag 7 februari 2002 @ 09:45:01 #170
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077179
    quote:
    Ik zie het nog steeds niet hoor.. Maar misschien let ik ook wel op andere zaken
    pi_3077186
    quote:

[..]

Hij staat er nog ... of is dat mijn cache?
    pi_3077193
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:45 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Ik zie het nog steeds niet hoor.. Maar misschien let ik ook wel op andere zaken

of het moet iets cryptischer gezocht worden ... een 'weerspiegeling' van iemands karakter, iets in die geest?
      donderdag 7 februari 2002 @ 09:48:45 #173
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077203
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:47 schreef youriw het volgende:

of het moet iets cryptischer gezocht worden ... een 'weerspiegeling' van iemands karakter, iets in die geest?

Nee calvobbes zag er een gezicht in weerspiegeld worden, ergens in 1 van de voorgaande topics Toen zag ik het niet, nu nog steeds niet
      donderdag 7 februari 2002 @ 09:50:29 #174
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077218
    Maar on topic weer ..

Een D ????

pi_3077219
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:48 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Nee calvobbes zag er een gezicht in weerspiegeld worden, ergens in 1 van de voorgaande topics Toen zag ik het niet, nu nog steeds niet

De laatste paar keren dat ik naar een paar borsten keek zag ik er geen spiegeleffect in, dat klopt. Waar en wat zag hij dan? Een geest ofzo?

We gaan wel heel erg offtopic zo ... iemand een T voor me? Bits? BotXXX?

pi_3077227
    quote:

[..]

Zeurkous
    pi_3077230
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:45 schreef youriw het volgende:

[..]

Hij staat er nog ... of is dat mijn cache?

Nee maar ik haal m nu weg
      donderdag 7 februari 2002 @ 09:53:46 #178
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077240
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:50 schreef youriw het volgende:
    We gaan wel heel erg offtopic zo ... iemand een T voor me? Bits? BotXXX?
    Een T...

Zou jij zelf ooit als gigolo zien werken? En waarom wel/niet?

pi_3077257
    Algemene T, wat hebben jullie met mijn foto van net gedaan?
      donderdag 7 februari 2002 @ 09:57:52 #180
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077269
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:56 schreef Bits het volgende:
    Hahahahaha,
    bekeken verder niet opgeslagen.. Ik in iedergeval niet
    pi_3077282
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:53 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Een T...

Zou jij zelf ooit als gigolo zien werken? En waarom wel/niet?

Nu, met mijn relatie zie ik het niet zitten, dan zou ik vreemdgaan vinden en ook als ze er mee in zou stemmen, zou ik het niet doen. Dus niet binnen een relatie.
    Daarbuiten, och, als er een markt is voor mij, dames die mij willen, waarom niet, sex is leuk en lekker. En ik weet, het zal niet altijd fijn zijn, soms zal je door wat spinnenwebben heen moeten, maar werk is werk

Dus ja, mits buiten een relatie en de verdiensten goed zijn.

pi_3077294
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 09:56 schreef Bits het volgende:
    Antwoord komt zo, ik vraag me alleen af waarom je dat wil weten ...
      donderdag 7 februari 2002 @ 10:03:05 #183
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077318
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:00 schreef youriw het volgende:

[..]

Nu, met mijn relatie zie ik het niet zitten, dan zou ik vreemdgaan vinden en ook als ze er mee in zou stemmen, zou ik het niet doen. Dus niet binnen een relatie.
    Daarbuiten, och, als er een markt is voor mij, dames die mij willen, waarom niet, sex is leuk en lekker. En ik weet, het zal niet altijd fijn zijn, soms zal je door wat spinnenwebben heen moeten, maar werk is werk

Dus ja, mits buiten een relatie en de verdiensten goed zijn.

GG
    Maarmaakt het dan nog uit vrouw of man of beide ;?
    pi_3077323
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:01 schreef youriw het volgende:

[..]

Antwoord komt zo, ik vraag me alleen af waarom je dat wil weten ...

Gewoon niuewsgierigheid
      donderdag 7 februari 2002 @ 10:12:48 #185
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077418
    Doet u mij dan nog maar een T'tje
    pi_3077429
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:12 schreef BotXXX het volgende:
    Doet u mij dan nog maar een T'tje
    Ook voor jou, zijn er ooit naaktfotos van je gemaakt?
    pi_3077433
    Ik wil ook wel een T
      donderdag 7 februari 2002 @ 10:17:54 #188
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077478
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:14 schreef Bits het volgende:

[..]

Ook voor jou, zijn er ooit naaktfotos van je gemaakt?

Jah die zijn er wel gemaakt, zowel heel klein (schatig klein BotXXX'je) als nu.. Vriendin wou wat foto's mee als aandenken

En gelijk een T voour jouw dan.
    Heb je om te flirten wel eens 'geflashed'

pi_3077500
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:17 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Jah die zijn er wel gemaakt, zowel heel klein (schatig klein BotXXX'je) als nu.. Vriendin wou wat foto's mee als aandenken

En gelijk een T voour jouw dan.
    Heb je om te flirten wel eens 'geflashed'

OK GG!

Eh, niet om te flirten

pi_3077512
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:03 schreef Bits het volgende:

[..]

Gewoon niuewsgierigheid

ja, eerlijk gezegd heb ik hem wel opgeslagen, ik zit op mijn werk en om mou uitgebreid naar een paar borsten te staren zullen ze me hier niet in dank afnemen, en omdat je hem snel weg zou halen even opgeslagen

T voor jou dan, wat denk je van mensen die hem opslaan?

pi_3077549
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:20 schreef youriw het volgende:

[..]

ja, eerlijk gezegd heb ik hem wel opgeslagen, ik zit op mijn werk en om mou uitgebreid naar een paar borsten te staren zullen ze me hier niet in dank afnemen, en omdat je hem snel weg zou halen even opgeslagen

T voor jou dan, wat denk je van mensen die hem opslaan?

Geen probleem hoor. als ik dat erg vond had ik m niet gepost. Denk je dat je m wel weg gooit als je m goed gezien hebt?
      donderdag 7 februari 2002 @ 10:24:24 #192
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077568
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:19 schreef Bits het volgende:
    OK GG!

Eh, niet om te flirten

GG..
    Nou het zou kunnen beetje exhibitionistisch ingesteld en dan wat flirten
    pi_3077582
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:23 schreef Bits het volgende:

[..]

Geen probleem hoor. als ik dat erg vond had ik m niet gepost. Denk je dat je m wel weg gooit als je m goed gezien hebt?

als ze mooi zijn misschien niet

ben even tijdje pleite, tot straks

donderdag 7 februari 2002 @ 10:26:23 #194
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077588
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:25 schreef youriw het volgende:

ben even tijdje pleite, tot straks

Ok toedelz
    pi_3077589
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:19 schreef Bits het volgende:

[..]

OK GG!

Eh, niet om te flirten

Waarom wel dan? (Bot vraagt het niet, dus ...)
    pi_3077599
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:26 schreef youriw het volgende:

[..]

Waarom wel dan? (Bot vraagt het niet, dus ...)

Dat beetje exhibitionistische trekje dus. gewoon de kick
    pi_3077611
    T voor youriw, wanneer ben je voor het laatst gezien in een situatie of toestand waarin je eigenlijk helemaal niet gezien had willen worden?
    pi_3077701
    Mag ik een T?
    Doei.
      donderdag 7 februari 2002 @ 10:39:38 #199
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077756
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:35 schreef Faithy het volgende:
    Mag ik een T?
    Whoohoooo
    faithy in TorD

Ok maar een T.. Zijn er van jouw ooit naakt foto's genomen?

pi_3077824
    Ik ook nog een t dan maar?
    pi_3077867
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:28 schreef Bits het volgende:
    T voor youriw, wanneer ben je voor het laatst gezien in een situatie of toestand waarin je eigenlijk helemaal niet gezien had willen worden?
    Je hebt wel eens dat je op de pot zit ... need I say more? Van de week dus, deur niet op slot ... enne, rood hoofd, want de geluiden en geuren gaven niet echt een positief beeld van mijn binneste
    pi_3077879
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:48 schreef youriw het volgende:

[..]

Je hebt wel eens dat je op de pot zit ... need I say more? Van de week dus, deur niet op slot ... enne, rood hoofd, want de geluiden en geuren gaven niet echt een positief beeld van mijn binneste

Wie kwam er dan binnen?
    pi_3077890
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:44 schreef Bits het volgende:
    Je hebt weleens dat je met je partner in de stad loopt en iemand groet je en je partner heeft geen flauw idee wie dat is en je legt het even kort uit.

Wat doe je als je op straat loopt met je vriend en een klant van je passeert (waarschijnlijk zonder zijn vrouw) en hij groet je beleefd, met voornaam. Zeg je tegen je vriend heel kort 'klant', of ligt je dingen toe?

donderdag 7 februari 2002 @ 10:50:09 #204
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3077891
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:44 schreef Bits het volgende:
    Een T tje dan.
    Hmm.. Tja.. Welke film die je hebt gezien zou je liever willen nooit gezien te hebben. En waarom natuurlijk
    pi_3077935
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:49 schreef Bits het volgende:

[..]

Wie kwam er dan binnen?

Een collega van een andere afdeling. We kijken elkaar ook heel vreemd aan nu in de gang ... en knikken beleefd
    pi_3077938
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:50 schreef youriw het volgende:

[..]

Je hebt weleens dat je met je partner in de stad loopt en iemand groet je en je partner heeft geen flauw idee wie dat is en je legt het even kort uit.

Wat doe je als je op straat loopt met je vriend en een klant van je passeert (waarschijnlijk zonder zijn vrouw) en hij groet je beleefd, met voornaam. Zeg je tegen je vriend heel kort 'klant', of ligt je dingen toe?

Dat hoef ik niet uit te leggen want ik gebruik een andere naam bij mijn werk. dit gebeurt trouwens haast nooit
    pi_3077955
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:50 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Een T tje dan.
    Hmm.. Tja.. Welke film die je hebt gezien zou je liever willen nooit gezien te hebben. En waarom natuurlijk

Ik weet geen titels maar van die bloederige horror hoeft voor mij niet
    pi_3077968
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:53 schreef youriw het volgende:

[..]

Een collega van een andere afdeling. We kijken elkaar ook heel vreemd aan nu in de gang ... en knikken beleefd

Hahaha! Dat is best wel genant zeg!
    pi_3077974
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:53 schreef Bits het volgende:

[..]

Dat hoef ik niet uit te leggen want ik gebruik een andere naam bij mijn werk. dit gebeurt trouwens haast nooit

Maar, 'haast nooit', dus stel dat?
    pi_3078001
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:55 schreef youriw het volgende:

[..]

Maar, 'haast nooit', dus stel dat?

Wat bedoel je? ik had toch het antwoord al gegeven? als iemand me op straat groet met die naam weet mijn vriend wel hoe laat het is dus hoef ik nisk uit te leggen
    pi_3078006
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:54 schreef Bits het volgende:

[..]

Hahaha! Dat is best wel genant zeg!

behoorlijk ...
      donderdag 7 februari 2002 @ 10:58:08 #212
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078026
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:54 schreef Bits het volgende:
    Ik weet geen titels maar van die bloederige horror hoeft voor mij niet
    Awww.. Dus geen "Cradle of Fear" voor jouw.. jammer hoor zo'n leuke film
    pi_3078046
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:58 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Awww.. Dus geen "Cradle of Fear" voor jouw.. jammer hoor zo'n leuke film

De title zegtme niks maar het zal wel niks voor mij zijn
    pi_3078050
    gutmeuhen maggik gauw een Ttje voordak onder de doesj stap..?
    ja..? dus..? en..?
    pi_3078057
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:56 schreef Bits het volgende:

[..]

Wat bedoel je? ik had toch het antwoord al gegeven? als iemand me op straat groet met die naam weet mijn vriend wel hoe laat het is dus hoef ik nisk uit te leggen

Ah, ok, dat snapte ik niet helemaal. GG dus.

Andere T voor mij?

pi_3078060
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:00 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    Vinger je wel eens onder de douche?
      donderdag 7 februari 2002 @ 11:01:09 #217
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078064
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:00 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    Een simpele T dan maar wat ga je onder de douch doen
    pi_3078077
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:00 schreef Bits het volgende:

[..]

Vinger je wel eens onder de douche?

nee, ik ga meestal alleejn onder de douche ff een paar minuutjes om schoon te worden, verder niet echt een plek hierzo om te vingeren met een hokje van 1 bij 1.... centimeter welteverstaan
    oww dit is verslavend ik wilder gauw nog 1tje!!
    ja..? dus..? en..?
    pi_3078079
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:00 schreef youriw het volgende:

[..]

Ah, ok, dat snapte ik niet helemaal. GG dus.

Andere T voor mij?

Wat is de kortste periode bij jou geweest tussen sex met twee verschillende personen?
      donderdag 7 februari 2002 @ 11:02:45 #220
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078088
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 10:59 schreef Bits het volgende:

De title zegtme niks maar het zal wel niks voor mij zijn

Nou je hebt een muziek band "Cradle of Filth" die hebben een film gemaakt (ja met andere mensen er natuurlijk bij) Maar zal wel niks voor jouw zijn als je niet van een beetje horror houdt..

Maar nog een lekkere T voor mij
    eventueel een leuke D als je er een weet

pi_3078096
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:02 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

nee, ik ga meestal alleejn onder de douche ff een paar minuutjes om schoon te worden, verder niet echt een plek hierzo om te vingeren met een hokje van 1 bij 1.... centimeter welteverstaan

Vinger je wel eens ergens anders dan in je eigen bed?
    pi_3078121
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:03 schreef youriw het volgende:

[..]

Vinger je wel eens ergens anders dan in je eigen bed?

neuh eigk niej, mn bed is toch echt t rielekst...
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 11:05:27 #223
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078127
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:02 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    Welke kleding ga je straks aan doen?
    pi_3078128
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:02 schreef Bits het volgende:

[..]

Wat is de kortste periode bij jou geweest tussen sex met twee verschillende personen?

Een dag ongeveer. Het was uit met een vriendin van me, wel afscheidssex gehad en de volgende avond in een emotionele dronken bui een one-night-stand gehad. Kan me er weinig meer van herinneren eigenlijk, van de afscheidssex des te meer.
    pi_3078154
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:05 schreef youriw het volgende:

[..]

Een dag ongeveer. Het was uit met een vriendin van me, wel afscheidssex gehad en de volgende avond in een emotionele dronken bui een one-night-stand gehad. Kan me er weinig meer van herinneren eigenlijk, van de afscheidssex des te meer.

OK GG! T voor mij?
    pi_3078167
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:02 schreef BotXXX het volgende:
    Maar nog een lekkere T voor mij
    eventueel een leuke D als je er een weet
    Wat was voor jou de kortste tijd tussen de eerste keer dat je iemand ontmoette en de eerste keer sex?
    pi_3078185
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:07 schreef Bits het volgende:

[..]

OK GG! T voor mij?

Hou je er van als je vriend op je klaarkomt? Heb je dan nog voorkeuren voor bepaalde lichaamsdelen? Slik je?
    pi_3078191
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:05 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Welke kleding ga je straks aan doen?

En weer die pink panther bh (ja hij is gewassen kheb m smiddags uitgedaan en aan mamma gegeven *wasj* nu weer schoon, een zwart broekje (strakke vrouwenboxer), een geruit rokje (yup die ene..) een overhemd, zwarte panty, kniekousen en rugrats sokken...owya en zwarte docs (dat ik bijna tzelfde aandoe is omdat zo een mevrouw mijn beste broek heeft en ik daar almaar op moet w88 en mn 2 andere beste broeken zijn kwijt geraakt bij 'interne verhuizing' maar die moeten nog ergens liggen..)
    ja..? dus..? en..?
    pi_3078258
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:10 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

En weer die pink panther bh ...

Oe! ... je maakt me gek!
    pi_3078273
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:10 schreef youriw het volgende:

[..]

Hou je er van als je vriend op je klaarkomt? Heb je dan nog voorkeuren voor bepaalde lichaamsdelen? Slik je?

Dat zijn wel een paar T ineens!

OK ik heb liever dat hij in me klaar komt maar als mijn vriend op me klaar komt dan liefst op mijn borsten en dan lekker inmasseren. Als ie in mijn mond klaar komt slik ik het door ja.

(ik moet nog even denken of ik zo dit ga laten staan)

pi_3078274
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:17 schreef youriw het volgende:

[..]

Oe! ... je maakt me gek!

whehehehe...ma k ga nau doesje, enneuh..daarna kommik nog wel ffies kijke... MAAAJ!!
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 11:20:43 #232
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078302
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:10 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

En weer die pink panther bh (ja hij is gewassen kheb m smiddags uitgedaan en aan mamma gegeven *wasj* nu weer schoon, een zwart broekje (strakke vrouwenboxer), een geruit rokje (yup die ene..) een overhemd, zwarte panty, kniekousen en rugrats sokken...owya en zwarte docs (dat ik bijna tzelfde aandoe is omdat zo een mevrouw mijn beste broek heeft en ik daar almaar op moet w88 en mn 2 andere beste broeken zijn kwijt geraakt bij 'interne verhuizing' maar die moeten nog ergens liggen..)

GG

Maar een geruit rokje

donderdag 7 februari 2002 @ 11:21:15 #233
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078306
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:08 schreef Bits het volgende:

[..]

Wat was voor jou de kortste tijd tussen de eerste keer dat je iemand ontmoette en de eerste keer sex?

Nou de kortste tijd tussen iemand ontmoeten en sex is denk een week of 3 denk ik zo.
    pi_3078332
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:21 schreef BotXXX het volgende:

[..]

Nou de kortste tijd tussen iemand ontmoeten en sex is denk een week of 3 denk ik zo.

O dat is heel beschaafd. GG
      donderdag 7 februari 2002 @ 11:26:36 #235
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078355
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:22 schreef Bits het volgende:

O dat is heel beschaafd. GG

hihihi.. tja.. Ik weet het.
    En wat is jouw langste tussen poos geweest tussen iemand ontmoeten en sex (dan wel iemand prive en geen werk)
    pi_3078390
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:18 schreef Bits het volgende:

[..]

Dat zijn wel een paar T ineens!

-weg-

(ik moet nog even denken of ik zo dit ga laten staan)

van mij mag het weg, GG!

als ik eenmaal aan het bedenken en typen ben wil ik nog wel eens doorslaan, sorry

doe mij nog maar een T!

[Dit bericht is gewijzigd door youriw op 07-02-2002 11:31]

pi_3078391
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:26 schreef BotXXX het volgende:

[..]

hihihi.. tja.. Ik weet het.
    En wat is jouw langste tussen poos geweest tussen iemand ontmoeten en sex (dan wel iemand prive en geen werk)

Dat was wat minder bedachtzaam. de zelfde avond nog
    pi_3078403
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:30 schreef youriw het volgende:

als ik eenmaal aan het bedenken en typen ben wil ik nog wel eens doorslaan, sorry

Je mag gerust zulke dingen vragen en als het echt te erg is antwoord ik gewoon niet. Als het een beetje op het randje is haal ik de antwoorden later gewoon weer weg
    pi_3078416
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:30 schreef youriw het volgende:
    doe mij nog maar een T!
    Weet je hoe sperma smaakt?
    pi_3078419
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:32 schreef Bits het volgende:

[..]

Je mag gerust zulke dingen vragen en als het echt te erg is antwoord ik gewoon niet. Als het een beetje op het randje is haal ik de antwoorden later gewoon weer weg

ok, da's een geruststelling ... ik weet soms niet wat ik net wel en wat ik net niet kan vragen
    pi_3078431
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:33 schreef Bits het volgende:

[..]

Weet je hoe sperma smaakt?

Yep! Alleen dat van mezelf dan, je wilt toch wel eens weten wat je vriendin doorslikt. 't Is niet vies, niet echt jummie, maar m'n vriendin vind het wel lekker. Misschien gewenning?
      donderdag 7 februari 2002 @ 11:37:08 #242
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078446
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:30 schreef Bits het volgende:

Dat was wat minder bedachtzaam. de zelfde avond nog

GG
    Kijk iemand die weet waarvoor ze gaat
    pi_3078468
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:33 schreef youriw het volgende:

[..]

ok, da's een geruststelling ... ik weet soms niet wat ik net wel en wat ik net niet kan vragen

Stel me maar eens een vraag die je eerder niet hebt durven stellen omdat je dact dat ie veel te ver gaat

Misschien link maar ik beloof je dat ik er antwoord op ga geven wat de vraag ook is (behalve dingen als mijn achternaam en zo natuurlijk)

pi_3078475
    helleu..im back..enne..gimme T of D..maakt nie zoveel uit
    *schoon* )
    ja..? dus..? en..?
    pi_3078481
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:38 schreef Bits het volgende:

[..]

Stel me maar eens een vraag die je eerder niet hebt durven stellen omdat je dact dat ie veel te ver gaat

Misschien link maar ik beloof je dat ik er antwoord op ga geven wat de vraag ook is (behalve dingen als mijn achternaam en zo natuurlijk)

ben je er over een uurtje nog? ik moet nu even kort meeten en daarna pauze, dus ik ben er even niet

kan ik de vraag ook even goed formuleren

(en dat soort gegevens zou ik nooit vragen want die hou ik van mezelf ook voor me)

pi_3078487
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:37 schreef BotXXX het volgende:

[..]

GG
    Kijk iemand die weet waarvoor ze gaat

Of iemand die een beetje dronken was...
    pi_3078489
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:39 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    *schoon* )
    D: maak jezelf weer 'vuil' door nu te gaan vingeren
      donderdag 7 februari 2002 @ 11:42:34 #248
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078492
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:39 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
    *schoon* )
    En hoe heb je je zelf ingezeept der net
    tja je moet toch wat vragen
    pi_3078493
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:40 schreef youriw het volgende:

[..]

ben je er over een uurtje nog? ik moet nu even kort meeten en daarna pauze, dus ik ben er even niet

kan ik de vraag ook even goed formuleren

(en dat soort gegevens zou ik nooit vragen want die hou ik van mezelf ook voor me)

Over een uurtje ga ik ff eten denk ik maar daarna ben ik er wel weer
    pi_3078502
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:42 schreef youriw het volgende:

[..]

D: maak jezelf weer 'vuil' door nu te gaan vingeren

nah ik heb me net in die panty gewurmd..doek vanaaf, k?
    ja..? dus..? en..?
    pi_3078504
    ok, tot straks!
      donderdag 7 februari 2002 @ 11:44:38 #252
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078517
    Trouwens nog gelijk een D voor BLoeMzTheeLepel

Maar het nieuwe topic aan. Dus deel 165

pi_3078527
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:42 schreef BotXXX het volgende:

[..]

En hoe heb je je zelf ingezeept der net
    tja je moet toch wat vragen

met mn handen en daarna met de spons dr overheejn...met Zwitsal (ruikt zo lekker )
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 11:47:14 #254
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078544
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:45 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

met mn handen en daarna met de spons dr overheejn...met Zwitsal (ruikt zo lekker )

GG
    Zwitsal voor de babyhuidjes nou ja dat hangt er dan bij mij in mijn gedachten aan vast.

Nog een T of D voor mijn?

pi_3078547
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:44 schreef BotXXX het volgende:
    Trouwens nog gelijk een D voor BLoeMzTheeLepel

Maar het nieuwe topic aan. Dus deel 165

geef ens t romeinse cijfer (BlonT :p )
    ja..? dus..? en..?
      donderdag 7 februari 2002 @ 11:50:02 #256
    19372 BotXXX
    ««« XxX »»»
    pi_3078578
    quote:
    Op donderdag 07 februari 2002 11:47 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

geef ens t romeinse cijfer (BlonT :p )

Staat allemaal hoe je het moet doen op de eerste bladzijde van elke TorD topic hoor

Maar dat is dus -> CLXV (165)
    Dit topic nummer is 103351 wat je dus bij het vorige topic gedeelte moet invullen

pi_3078638
    euh...Botjuh..doe t ff zelf (ik < dom, t lukt dus niej )
    ja..? dus..? en..?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')