wat moet een huis in een voor ons(Europeanen )standaard Amerikaanse woonwijk(met van die vrijstaande houten huisjes) met zwembad kosten?(ik weet niet of die wijken er echt zoveel zijn, want meestal dat soort wijken komen hier op)quote:Op maandag 1 september 2008 01:38 schreef popolon het volgende:
[..]
4 of 5 ton, daar heb je een kasteel voor !
Foto's van je mooie buitenlandse optrekje Daar kan ik je wel antwoord geven verder.
moet je een woning bewonen als je hem koopt?quote:Op maandag 1 september 2008 01:44 schreef popolon het volgende:
Niet te zeggen omdat: In bijv. omgeving Boston, LA, NYC is het niet te betalen.
Maar ik hou niet van grote steden en voor een wijk waar ik woon in West Michigan heb je voor $150.000 al een heel aardig en compleet huis met erg veel grond (ik heb zo'n 50 bij 50 meter grond, kan er een metetje of wat naast zitten) . Maar zoals ik al zei, het hangt echt van de plek af.
je woont er toch ?quote:Op maandag 1 september 2008 01:47 schreef popolon het volgende:
Verenigde Staten van Amerika Deel 9Geen idee maar er zullen wel degelijk voorwaarden aan zitten.
quote:Op maandag 1 september 2008 01:54 schreef popolon het volgende:
Om weer ontopic te gaan: HIer is een ei van eend begin april dit jaar. Op de rand van m'n zwembad notabene! Wat een lef!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op maandag 29 september 2008 07:16 schreef rene29 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis.
Voor 20.000 euro koop je hier nog iets leuks
Dat is niet duur, waar woon je dan?quote:Op maandag 29 september 2008 07:16 schreef rene29 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis.
Voor 20.000 euro koop je hier nog iets leuks
Ik woon in de Filipijnen. Cagayan de Oroquote:
WTF! Wat kost zoiets daar nou ongeveer als ik vragen mag?quote:Op zondag 28 december 2008 22:03 schreef Mark-S het volgende:
optrekje in Spanje... 11.000m2...
kheb geen complete foto van 't land, maar 't is iig een groot deel ervan:
[ afbeelding ]
link voor als de foto niet werkt
Jahoor, is verrassend genoeg redelijk goed gelukt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef Shivo het volgende:Ik vind de ingang tot mijn appartementen complex er best mooi opstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |