Ik vind het ook heerlijk om het te doen..............quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:33 schreef popolon het volgende:
Ik vind het heerlijk om te doen als ik eerlijk ben. Zonnebril op, handschoennen aan en gaan.
Mooi zeg, zo'n echte winter.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:58 schreef popolon het volgende:
De eerdere foto's waren wat grijs en grauw. Nu wat foto's met een mooi zonnetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef wonderer het volgende:
Popo, ik wou dat het bij ons zo wasWij hebben twee keer zo veel.
Dat was jij toch vorig jaar met die enorme zonnebloem van enkele meters?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:58 schreef popolon het volgende:
De eerdere foto's waren wat grijs en grauw. Nu wat foto's met een mooi zonnetje:
Heb je daar ook pics van? Wel zo leuk voor het topicquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef wonderer het volgende:
Ik ben afgelopen woensdag over de glijbaan die ze 93 noemen gereden. Wat een drama was datquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:03 schreef wonderer het volgende:
Woensdag! Ja, tering, toen hadden we freezing rain... dat schiet niet op neequote:Op zondag 17 februari 2008 18:46 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen woensdag over de glijbaan die ze 93 noemen gereden. Wat een drama was dat
Gelukkig was ik een tijdje geleden nog in Pittsburg, PA. Dus ik heb gelukkig nog wel wat sneeuw meegekregen dit jaar.quote:Most people don't think of snow when the think of Florida. However, newcomers to the area, especially those that hail from the northern climes, may be surprised to learn that it has snowed in Florida many times. In Tallahassee, measurable snow has not fallen since 1989, so we are overdue.
Moet je effe een stukje tuffen, daar kan je waarschijnlijk hele straten kopen toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:44 schreef popolon het volgende:
Hier in de buurt staat raar genoeg bijna niks te koop. En neok, ja dat was ik, zie fotoboek.
Net iets meer !quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:54 schreef wonderer het volgende:
Paar plaatjes van de NH winter...
[ afbeelding ]
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Popo moet dus niet zeiken
Dit weekend krijgen we er weer een voetje bij.quote:
Bij Popolon krijgen ze er heel spoedig twéé voetjes bij!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:48 schreef wonderer het volgende:
Dit weekend krijgen we er weer een voetje bij.
Ik vind een meer dan zat...quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Bij Popolon krijgen ze er heel spoedig twéé voetjes bij!
quote:
Rednecks in Missouri? Waar heb je die gevonden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:20 schreef compier het volgende:
[..]in dat gat gehucht dorp waar ik ga wonen, staan er ook een stel, allemaal met grote oude half roest half (grond)verf 4x4 wagens ervoor..
dan weet je genoeg..
REDNECKS
quote:Op zaterdag 19 april 2008 04:54 schreef Quintony het volgende:
[..]
Rednecks in Missouri? Waar heb je die gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |