Nice!quote:Op maandag 29 september 2008 07:16 schreef rene29 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis.
Voor 20.000 euro koop je hier nog iets leuks
Dat is niet duur, waar woon je dan?quote:Op maandag 29 september 2008 07:16 schreef rene29 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huis.
Voor 20.000 euro koop je hier nog iets leuks
Ik woon in de Filipijnen. Cagayan de Oroquote:
WTF! Wat kost zoiets daar nou ongeveer als ik vragen mag?quote:Op zondag 28 december 2008 22:03 schreef Mark-S het volgende:
optrekje in Spanje... 11.000m2...
kheb geen complete foto van 't land, maar 't is iig een groot deel ervan:
[ afbeelding ]
link voor als de foto niet werkt
Jahoor, is verrassend genoeg redelijk goed gelukt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef Shivo het volgende:Ik vind de ingang tot mijn appartementen complex er best mooi opstaan
Print screen doen en opslaan..quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:18 schreef Shivo het volgende:
Ik heb geen up to date foto van mijn huis, maar Google Maps is je vriend. Check deze link.
Kun je Google Maps streetview foto's ook embedden?
Dat is dus het deel waar ik me zorgen over maak. Het huis zelf kan me geen drol schelen, maar kan ik er op tijd uit komen als het in de fik gaat? Met droog hout (s'winters) kan dat secondenwerk zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:00 schreef Drummer_Girl het volgende:
Houten huizen vliegen heus niet sneller in de brand als die van steen, maar als ze branden gaat het inderdaad sneller....
Er wordt veel met brandvertragende materialen gewerkt (of tenminste, dat zou moeten)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:55 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het altijd doodeng die houten huizen (brand enzo)
Mooi zeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:48 schreef Drummer_Girl het volgende:
Ik ben Angela en vond dit leuke topic..
Wij wonen sinds bijna 7jaar in Zweden en dit is ons huis...het is een bosbouw boerderij met 38 hectare bos, weiland en ons eigen meer..Dit hoort veel maar voor zweedse begrippen is dit maar een klein bedrijf...we hebben namelijk nog 2 andere bedrijven en niet zo heel veel tijd voor het bos...
Zonder sneeuw is voor de nieuwe aanbouw, met sneeuw is met nieuwe aanbouw...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar ik zit is eigenlijk bedoeld voor vakantiegangers, maar ik kreeg ik het tegen een lange termijn tarief (het is nog niet helemaal af namelijk). We betalen 1000 Florin per persoon per maand (zo'n 350 euro), inclusief gas/water/licht/airco in de slaapkamers/tv/WiFi internet 4mbps. Je kunt goedkoper wonen, maar ik woon wel lekker luxe en heerlijk rustig (Paradera) en als je ergens anders huurt en alle vaste lasten erbij optelt is het niet eens zóveel duurder.. Het terrein is ook gewoon schoon en wordt goed onderhouden (hoewel nog kleine dingetjes in aanbouw, zoals tegeltjes leggen e.d.), dus ook totaal geen last van ongedierte of kakkerlakken, op wat geckootjes en hagedisjes na dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef Tonesworldwide het volgende:
Hartstikke leuk optrekje daar in Aruba! Misschien ook maar is een paar maanden doen, wat kost zon optrekje daar nou ongeveer?
Ja, de infrastructuur wordt hier veel gedaan i.s.m. Nederland. Dezelfde stoplichten ook enzo, op Curaçao dachten de Nederlanders wel even wat rood-licht flitskastjes neer te zetten. Die Antillianen maakten er een sport van om ze vol te flitsen en die rolletjes zijn natuurlijk nooit vervangen, maar de palen ook niet weggehaald.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:28 schreef SilentChaos het volgende:
Cool, zo ver weg en toch de standaard ANWB borden
Hoe staat dit bijvoorbeeld in verhouding tot het maandsalaris wat je daar zou kunnen verdienen? Als Arubaan zijnde én als jouzelf. Want zit je daar voor een stage o.i.d.? En krijg je daar een vergoeding voor, of ben je langzaam spaargeld aan het oppeuzelen om daar te kunnen zitten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef CySt het volgende:
We betalen 1000 Florin per persoon per maand (zo'n 350 euro), inclusief gas/water/licht/airco in de slaapkamers/tv/WiFi internet 4mbps.
Ik loop hier 10 maanden stage en zit er al sinds september. Volgende week is mijn laatste werkweek. Ik krijg minimumloon, dat is 1510 gulden bruto, 1460 gulden netto (tenzij je AZV betaald, is ziektekosten). Afhankelijk van wat je doet als werk kan het hoger zijn. Ga je in de horeca werken, dan krijg je ook minimumloon, maar door de fooien kom je al snel op 5000 gulden in de maand (hoewel dat nu in het laag seizoen nog te bezien valt). De meeste dames bij mij op kantoor (Arubanen) verdienen rond de 2500 gulden in de maand. Lonen op Aruba zijn niet echt hoog.. Mijn bedrijf heeft mij ook een managementfunctie aangeboden, maar dan kan ik nog beter als ober gaan werken, want dan verdien ik veel meer door alle fooien..quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:34 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Hoe staat dit bijvoorbeeld in verhouding tot het maandsalaris wat je daar zou kunnen verdienen? Als Arubaan zijnde én als jouzelf. Want zit je daar voor een stage o.i.d.? En krijg je daar een vergoeding voor, of ben je langzaam spaargeld aan het oppeuzelen om daar te kunnen zitten?
Ja ik heb afgelopen week nog wat foto's gemaakt van mijn optrekje. Maar de foto's zijn wel erg groot van formaat dat ik dat moet aanpassen. Wellicht komende week dat er weer meer foto's van mijn huis in Brazilië opstaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef Manono het volgende:
heeft er iemand nog een leuk buitenlands optrekje, het droomt altijd zo lekker weg in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |