Staat op het screenshotquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:05 schreef joeltje het volgende:
volgens mij heb ik een van de vorige delen een link naar de updates hiervoor van acer aangegeven... al daar gekeken of er updates zijn voor je laptop?
geef het type anders ff door...
Ik vind het allemaal wel meevallen. Heb geen dualboot met XP, maar tot nu toe zie ik geen problemen. Behalve dat sommige spellen na afsluiten een beetje vreemd doen. Vaak krijg ik de melding dat een spel (bijvoorbeeld dark messiah) niet goed is afgesloten of niet meer reageert, da's wat lastig...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
Getracht de demo van Overlord te installeren op Vista, kreeg ik een dll foutmelding, dat kan toch niet aan vista liggen? En is het nou zo bedroevend slecht gesteld met de games op Vista? Qua snelheid bedoel ik dan
Ik heb als cijfer een 4,0, en vooralsnog zie ik ook geen problemen om een dualboot te maken. Hoe zit het eigenlijk met de Creative suite van adobe? Draait deze naar behoren op Vista?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen. Heb geen dualboot met XP, maar tot nu toe zie ik geen problemen. Behalve dat sommige spellen na afsluiten een beetje vreemd doen. Vaak krijg ik de melding dat een spel (bijvoorbeeld dark messiah) niet goed is afgesloten of niet meer reageert, da's wat lastig...
Misschien had je wat meer geduld moeten hebben, alle verandering vergt wat aanpassing en tijd...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:14 schreef portier het volgende:
En dan te bedenken dat ik er in totaal maar 6 uur achter gezeten heb ofzo. Toen heb ik het opgegeven. XP is sneller, beter en vooral overzichtelijker.
1 Kul, ik draai MSN zonder problemen, zonder bescherming, of wat dan ook. En daar komt bij, je kan het UAC gewoon uitzetten hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:14 schreef portier het volgende:
Vista is stom. Alles heet anders, alles is afgeschermd en niets werkt. En het ziet er helemaal niet zo hip uit als ze voordeden. Die slideshowdinges is na 2x al niet tof meer. Lang leve XP. Ik ben blij dat het op de computer van mn ouders staat en ik het niet heb.
(ervaringen van 2-3 maanden geleden)
- MSN werkt niet met bescherming, maar die bescherming mag er niet af omdat het met bescherming moet draaien. 1
- Ik moest het ADSL modem illegaal tweaken om internet aan de praat te krijgen. 2
- Een of ander ATI hulpprogramma ding loopt standaard vast na een uur ofzo (wellicht Acer&Ati gerelateerd). 3
- Dingen zoals Software in je config scherm die al 200 jaar zo heten en nu opeens programma's en nogwat heten ofzo. En niet te vergeten het uitzet knopje wat ze weer in een submenu gepropt hebben. 4
- Het is traag. 5
- Spellen die niet werken. 6
En dan te bedenken dat ik er in totaal maar 6 uur achter gezeten heb ofzo. Toen heb ik het opgegeven. XP is sneller, beter en vooral overzichtelijker.
Had ik ook in XP. Gewoon even googlen op die dll, dan kun je em downloaden. Ik had dacht ik 2 dll's nodig en daarna deed ie hetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
Getracht de demo van Overlord te installeren op Vista, kreeg ik een dll foutmelding, dat kan toch niet aan vista liggen? En is het nou zo bedroevend slecht gesteld met de games op Vista? Qua snelheid bedoel ik dan
Oei! Een veranderingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:14 schreef portier het volgende:
Ah ok, ik schrok al. Maar wat gek dat die dll bestanden dan ontbreken. Ik zal er vanmiddag even mee aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:10 schreef Devolution het volgende:
[..]
Had ik ook in XP. Gewoon even googlen op die dll, dan kun je em downloaden. Ik had dacht ik 2 dll's nodig en daarna deed ie het
Perfect. CS3 ook trouwensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
Iemand al Photoshop CS2 gedraaid op Vista, if so, hoe draaide dat?
Ik draai het nu een week, en mij hoor je niet klagen. Vind het persoonlijk een erg goed en stabiel systeemquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:45 schreef Weakling het volgende:
[..]
Perfect. CS3 ook trouwens
Ik ben trouwens sowieso dik tevreden met Vista. Ja het is even wennen om alle opties die je blindelings in XP kon vinden weer in Vista terug te vinden, maar dat boeit me niks. De mensen die nu Vista afkraken en XP geweldig vinden, zijn dezelfde mensen die hiervoor 98 geweldig vonden en XP afkraakten. Get used to it!
Bij mij niet, ik zie wel een klein verschil met XP, in mijn hoogst persoonlijke ervaring ongegeveer 10% in sommige spellen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
Ingeboudwe firewallquote:Op zondag 24 juni 2007 10:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Welke virusscanners / firewalls gebruiken jullie onder Vista?
Werkt AVG goed?quote:
Wat voor type partitie is de onzichtbare (NTFS/FAT32/ext2/etc.)?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:33 schreef AstroNova het volgende:
Nod32 is ook fijn. Enigste virusscanner waarvoor ik betaald heb![]()
Mijn externe hd wordt niet herkend onder vista. Ik heb mijn harde schijf verdeeld in 3 partities, en 2 verschijnen maar. En de ene waar het meest opstaat, verschijnt niet. Wat kan ik hiermee doen?
Hier ook!quote:Op zondag 24 juni 2007 14:06 schreef smulder1991 het volgende:
ik de avg free edition, werkt prima!
Kijk alle energiebesparende instellingen even naquote:Op maandag 25 juni 2007 08:53 schreef Godlike02 het volgende:
POwersave options die je lankaart uitzetten?
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, bij mij stond het standaard op 20 minuten. Na deze 20 minuten (inactief gebruik uiteraard) werd alles afgesloten.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijk alle energiebesparende instellingen even na(zet eerst alles uit en kijk of 't dan nog voorkomt).
Allen bedankt voor de tips! Nou jullie het zeggen zou dit best wel eens de verklaring kunnen zijn. Morgen even proberen bij mijn ouders!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, bij mij stond het standaard op 20 minuten. Na deze 20 minuten (inactief gebruik uiteraard) werd alles afgesloten.
Heb je al op de site van Cruzer gekeken? Al gegoogled? Er zijn ongetwijfeld meer mensen met dit soort problemen want er worden er miljoenen verkocht (mijn cruzer U3 werkt perfect op home premium).quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:56 schreef Q. het volgende:
Ja, natuurlijk zit er geen schijf bij, het is een USB stick! Wat is dit voor onzin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |