Ik ben er al achter gekomen. Aan de linkerkant staat een stuk tekst waar van de beveilingscentrum staat iets van: meldingen aanpassen ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:36 schreef Vava het volgende:
Dat beveiligingscentrum vind ik ook erg irritant, ik weet zelf wel wat ik wil beveiligen en hoe ik dat wil doenmaar inmiddels is het me wel gelukt om geen meldingen te krijgen, vraag alleen niet hoe
natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Max_Dark het volgende:
Incolumis ik neem aan dat je wel je gfx-drivers hebt geinstalleerd, etc etc?
20Gb???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad geprobeerd vanuit vista zelf, maar ik kon elke partitie vergroten en verkleinen, behalve de C: partitie.
Uiteindelijk heb ik gewoon een fresh install gedaan, vista stond er pas 5 uur op, dus weinig extra werk
Maar toch te gek voor woorden dat je aan een standaard install al bijna 20GB kwijt bent![]()
Waar vind ik dat vinkje dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:26 schreef Wiehoe het volgende:
Maargoed na even wat rond te zoeken in de instellingen heb ik gevonden dat bij gebruikersbeheer een iets is dat afgevinkt kan worden, dan heb je die irritante meldingen niet steeds.
Wow, dat is vet. Bedankt!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:23 schreef RoodWitBlauw het volgende:
control + muiswiel... kan je iconen vergroten en verkleinen
Dat is handig! Ik ergerde me een beetje aan die enorme iconen, nu zijn ze beter!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:23 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Dude... meest nuttige vista tip ooitquote:Op zondag 10 juni 2007 13:23 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik wist het ook nietquote:
Momenteel zit ik niet achter de vista pc, dus ik kan niet kijken. Maar uit mijn hoofd is het dit ongeveer:quote:
Proberen mensen wakker te schudden zodat ze gaan nadenken wat ze allemaal doenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:18 schreef menesis het volgende:
waarom bestaat dat eigenlijk?
Dat was een van de eerste dingen die ik uit heb gezet. Ook zoiets waarvan ik zelf wel weet wat ik doe en wat ik wil doenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:18 schreef menesis het volgende:
even tussendoor: met het uitzetten van die gebruikersaccount beveiliging (dat nare 'doorgaan?' popupschermpje), heb ik opeens een hoop problemen kunnen oplossen!
- ik kan weer bestanden openen vanuit de expoler (kon eerst alleen in het prog. zelf)
- winrar werkt nu wel als ik met rechts op een bestandje klik en dan bijv. extract here
- de cache file van de GIMP (soort gratis fotoshop) werkt nu wel
dusse; waarom bestaat dat eigenlijk?
Dat is van Messenger volgens mij, ik heb die gedeelde mappen in elk geval uitgezet in Messenger zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef dubidub het volgende:
Hallo!
Ik heb sinds 4 uur een laptop met vista. Het werkt super, sommige dingen zin effe wennen. In 'Documenten' heb je zo'n map 'Mijn gedeelde mappen', heb je hier wat aan?
CTRL+SHIFT+ESCquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:15 schreef Ronalld het volgende:
Had een score van 5,2 @ Vista, vind em ook heerlijk werken eigenlijk. Ook met alle programma's enzo. Weet iemand hoe ik in moet stellen dat CTRL+ALT+DEL direct naar Taakbeheer gaat? Ipv dat vreemde menuutje.
Nee, dat is niet van Messenger.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:19 schreef Vava het volgende:
Dat is van Messenger volgens mij, ik heb die gedeelde mappen in elk geval uitgezet in Messenger zelf.
Ik probeerde deze maar me hele IE zat vastquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In Vista is het CTRL+ALT+ESC. Dan krijg je wel gelijk Taakbeheer.
Ah zoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is niet van Messenger.
Persoonlijke mappen zijn beschermd onder Vista, je kan dus als gewone user niet bij de data van een andere user, zaken die je wilt delen stop je dus in de gedeelde mappen. Da's overigens niet nieuw, XP had deze mappen ook al.
Kan handig zijn als je zaken wilt delen over een (thuis) netwerk of als je de computer met anderen moet delen, als je dat niet doet dan zijn ze vrijwel zinloos.
einde 2007 begin 2008quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Logitik het volgende:
Ik zit te wachten tot Service Pack 1 uit gaat komen voor Vista. Dit omdat er mij nog te veel fouten in zitten, en vaak programma's/hardware niet compatible zijn.
Weet iemand wanneer deze service pack uit gaat komen?
Een SP gaat de zaken die jij noemt niet oplossen, drivers en updates voor bestaande software moeten van de respectievelijke producenten komen en niet van Microsoft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Logitik het volgende:
Ik zit te wachten tot Service Pack 1 uit gaat komen voor Vista. Dit omdat er mij nog te veel fouten in zitten, en vaak programma's/hardware niet compatible zijn.
Weet iemand wanneer deze service pack uit gaat komen?
Idd, op die nieuwe IE ben ik ook niet happig, ben weer terug bij oud (Operaquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een SP gaat de zaken die jij noemt niet oplossen, drivers en updates voor bestaande software moeten van de respectievelijke producenten komen en niet van Microsoft.
Fouten heb ik nog niet kunnen ontdekken, wel zaken die ik geen verbetering vindt zoals de nieuwe Explorer maar goed, ook daar gaat een SP geen soelaas voor bieden.
Je hebt gelijk. Had het verkeerd neergezet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:27 schreef trance40 het volgende:
[..]
Ik probeerde deze maar me hele IE zat vast![]()
Hou het maar bij CTRL+SHIFT+ESC
Ligt er aanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:35 schreef Snatsie het volgende:
Ik heb nu de 32 bit versie draaien. Ik wil een nieuwe install doen. Is het aan te raden om 64 bit te installen? Ik heb een 64 bit systeem!
Kopen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef Ambo het volgende:
hey waarschijnlijk is het al eens gevraagd maar ik heb geen zin om 15 topics door te worstelen
ik ben op zoek naar office 2007. Iemand zei dat je dat gewoon kon downloaden, maar ik kan het niet vinden. (een werkende versie)
Het enige wat ik kan vinden is de proefversie van microsoft van 2 maanden.. maar daar heb ik dus niet aan aangezien ik niet van plan ben over 2 maanden me laptop uit het raam te tieven
Huhquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef Ambo het volgende:
hey waarschijnlijk is het al eens gevraagd maar ik heb geen zin om 15 topics door te worstelen
ik ben op zoek naar office 2007. Iemand zei dat je dat gewoon kon downloaden, maar ik kan het niet vinden. (een werkende versie)
Het enige wat ik kan vinden is de proefversie van microsoft van 2 maanden.. maar daar heb ik dus niet aan aangezien ik niet van plan ben over 2 maanden me laptop uit het raam te tieven
Sjezus.. wat ben jij een pannenkoek!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef Ambo het volgende:
hmm nee, dat is dus niet wat ik van plan wasquote:
Dat is dan illegaal en dat bespreken we niet op fokquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef Ambo het volgende:
[..]
hmm nee, dat is dus niet wat ik van plan was![]()
en voor alle andere reacties:
Ik wil gewoon office 2007 ergens downloaden, en dan NIET de trial versie van 2 maanden. Waar kan ik die vinden?
ik heb www.huh.nl en www.watbenjijeenpannekoek.nl al geprobeert, maar daar is helaas niets te vinden.. (sarcastisch grapje natuurlijk!:') )
Het was een belediging voor de pannenkoekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef Ambo het volgende:
Ik wil gewoon office 2007 ergens downloaden, en dan NIET de trial versie van 2 maanden. Waar kan ik die vinden?
ik heb www.huh.nl en www.watbenjijeenpannekoek.nl al geprobeert, maar daar is helaas niets te vinden.. (sarcastisch grapje natuurlijk!:') )
ok is goedquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is dan illegaal en dat bespreken we niet op fok
https://www.ma3d.com/officedownloadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:09 schreef Ambo het volgende:
[..]
hmm nee, dat is dus niet wat ik van plan was![]()
Yep, heb ook een tijdje dual boot gehad. Tot op het moment ik me afvroeg waarom eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:03 schreef Wiehoe het volgende:
Voor spelletjes is het wel een goede reden ja. Ik heb nu al 2 spellen (van de 3 die ik geinstalleerd heb) die er niet op kunnen draaien. Ik zit er over te denken XP er naast te draaien.
acer E-manager dacht ik...quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:50 schreef Devolution het volgende:
De Acer software installeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |