Vista is niet zo blij met jouw pc eerder als het zo lang duurt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Nieuwste versie van Winamp.
Mijn planten zijn trouwens erg dol op Vista. Het gebeurt me regelmatig dat er devices (zoals net de DVD-spelers) niet meer werken zodat ik dan maar weer eens ga rebooten om het aan de praat te krijgen. En rebooten met Vista duurt lang genoeg om alle planten hier uitgebreid water te geven. Bedankt Bill, namens mijn planten.
tot nu toe heb ik ook bijna alleen maar positieve ervaringen met vista.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:29 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Vista is niet zo blij met jouw pc eerder als het zo lang duurt.
Vistasinds de laatste Nvidia drivers ook helemaal geen problemen met spellen meer. Geweldig OS
Kleiner kan ook met FxVisor.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik ook bijna alleen maar positieve ervaringen met vista.
alleen 2 dingen
1 serieuze:
ik verbind 3 netwerkverbindingen met een aparte username+ WW (dezelfe voor alle shares, gebruiker staat niet op vista pc). Dan kan ik alle 3 de shares prima op.. na een reboot kan vista niet meer connecten met de drives...
2de veel minder belangrijke:
ik wil dat snelkoppelings pijltje kleiner (niet weg)
Daarvoor was ie al kapot. Het enige wat ik er mee gedaan heb is die achterlijk grote pijltjes van de shortcuts afgehaald.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:12 schreef niekth het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nu meteen de oorzaak waarom jouw Vista stuk is!
Heb net de pc op me werk ff herstart 1 minuut en 10 secondenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:59 schreef trance40 het volgende:
Toch vreemd dat er zo divers gereageerd word op de snelheid. Mijn vista op me werk en op me laptop duurt een reboot 2 minuten. Ik kan in die tijd ook best een plant water geven maar ik vind 2 minuten niet echt lang.. (me laptop heb ik net geklokt)
Laptop is een Centrino duo core met 1.67 ghz en 1 gig intern geheugen. Pc op me werk is een hp dx7700 weet de specs niet uit me hoofd maar volgens mij duo core 2 met 2.6 ghz. Geheugen is 2 gig ddr2
Voor 1: dat is toch logisch. Als jij de username en pass opgeef bij het aanmaken van de share. en je herstart de pc kan je die weer opnieuw ingeven. Dit gebeurt niet automatisch en daardoor kan hij die shares niet meer connecten.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik ook bijna alleen maar positieve ervaringen met vista.
alleen 2 dingen
1 serieuze:
ik verbind 3 netwerkverbindingen met een aparte username+ WW (dezelfe voor alle shares, gebruiker staat niet op vista pc). Dan kan ik alle 3 de shares prima op.. na een reboot kan vista niet meer connecten met de drives...
2de veel minder belangrijke:
ik wil dat snelkoppelings pijltje kleiner (niet weg)
1: bij XP werkte het wel goed..quote:Op maandag 23 juli 2007 11:41 schreef trance40 het volgende:
[..]
Voor 1: dat is toch logisch. Als jij de username en pass opgeef bij het aanmaken van de share. en je herstart de pc kan je die weer opnieuw ingeven. Dit gebeurt niet automatisch en daardoor kan hij die shares niet meer connecten.
Voor 2: je kan toch ook je icoons kleiner maken. Heb je ook een kleiner pijltje of begrijp ik je verkeerd?
Volgens mij is er pas een update geweest van Nvidea waarbij het een en ander is gaan werken...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
bij mij werkt vista prima , maaarrrrrr omdat het slechts enkele maanden is dat het is uitgekomen werken een aantal dingen (nog) niet.
printer, webcam,scanner,ps2 adapter. voorderest is het een aardig stabiel systeem. (en als nvidia nou s doorgaat met die rotdrivers, werkt het nog beter)
Je hebt een account met default al te weinig rechten kennelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 18:19 schreef Afrodite het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je ervoor kunt zorgen dat er niet bij ieder programma dat ik uit wil voeren gevraagd wordt om een machtiging? Dat komt niet alleen voor bij .exe, ook wanneer ik een bestandsnaam wijzig word ik vijftien keer gevraagd of ik écht door wilt gaan. Ik vind het vrij irritant![]()
Oh jawel hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt een account met default al te weinig rechten kennelijk
Want dit moet hij allemaal niet vragen als je je eigen documenten moet renamen of als je gewoon een programma start.
Ja en?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:46 schreef niekth het volgende:
[..]
Oh jawel hoorHij vraagt hier ook regelmatig om bevestiging.
Zijn alle bestanden en mappen in de root van een schijf en het startmenu systeembestanden volgens jou?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja en?
Bij mij nooit gaan we nu wellus, nietus doen?
Of je moet system bestanden willen renamen of beheer programma's willen opstarten.....
Dan krijg je idd de meldingen.
Wat mag niet?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:07 schreef mschol het volgende:
ik zet UAC standaard uit, ik kom te vaak in voor windows speciale mappen
wat ik wel vreemd vind:
in je c:users<username> folder staan een aantal snelkoppelingen (o.a. my documents, temporary internet files e.d.)
ik snap waarom ze er staan..
maar waarom mag ik ze niet in?
Gebruik ik Vista Manager voor.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarvoor was ie al kapot. Het enige wat ik er mee gedaan heb is die achterlijk grote pijltjes van de shortcuts afgehaald.
als ik op 1 van die snelkoppelingen dubbel klik krijg ik de melding "access denied"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |