Oei, dáár heb je een punt....quote:Op zondag 3 juni 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk de FEBO. Het is toch te gek voor woorden wat ze allemaal toestaan. De populairiteit van Huub gaat met sprongen achteruit op deze manier.
Ik krijg nou ook niet het idee dat hij het allemaal tegen zijn zin doet ... Huub is een autoritair en rancuneus mannetje, die snel in zijn ego aangetast wordt.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet hij toch echt allemaal zelf.
Ik zat er ook vol verwondering naar te kijken... vroeg me ook gelijk af hoe hij dat er uit gaat krijgen.... Hij gooit er denk ik ook een bus (fles) shampoo in...quote:Op zondag 3 juni 2007 12:52 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, Eric spuit me daar een lading lak in zijn haar. Die bus is meteen leeg denk ik.
Wat een rotvraagquote:Op zondag 3 juni 2007 12:55 schreef mootie het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Wat hadden jullie er van gevonden als deze terror tegen een date van Brian of Amanda was uitgevoerd?![]()
voor Eric opzich vind ik het niet zielig, maar zijn date heeft niets met het spel uit te maken.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:55 schreef mootie het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Wat hadden jullie er van gevonden als deze terror tegen een date van Brian of Amanda was uitgevoerd?![]()
Mag ik d'r dan vanaf nu Clara noemen?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Natasia gaat steeds meer lijken op Clarence Seedorf.
Bokito is er niks bij.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Natasia gaat steeds meer lijken op Clarence Seedorf.
Brian en zijn dates observeren was mooie TV.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:55 schreef mootie het volgende:
Hij heeft toch gezien wat er met Sjaak gebeurde, hij wist wat hij kon verwachtenquote:Op zondag 3 juni 2007 12:58 schreef blomst het volgende:
[..]
voor Eric opzich vind ik het niet zielig, maar zijn date heeft niets met het spel uit te maken.
Prima uiteraard, en zelfs tegen Eric is het allemaal nog wel te pruimen. Maar die date had hij er buiten moeten laten.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:55 schreef mootie het volgende:
Wat mij betreft ook walgelijk, dit was/is bijna net zo disgusting als die randdebielen die het gisteren een leuk idee vonden om bij Cheyenne voor de deur te gaan staan met een "Cheyenne gefeliciteerd en je moeder is er niet" spandoek.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:55 schreef mootie het volgende:
Nou... ik denk dat Huub toch wel een paar rake klappen kan ontvangen als hij uit de kooi is.... (Brain ook wel denk ik...)!quote:Op zondag 3 juni 2007 12:59 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Buiten de poort vermoorden mensen elkaar als je in iemands gezicht spuugt"
In wat voor wereld leeft Natasia![]()
![]()
BAN gaat natuurlijk niet Huub helpen. Maar ik denk dat Eric zelf zal opstappen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt nu al dat ze Eric er niet uit zal stemmen.
Binnenkort is het dus BEAN.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zegt nu al dat ze Eric er niet uit zal stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |