Of juist niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:42 schreef Lobasca het volgende:
Dus vanmiddag heeft Life and Coocking zowaar een paar extra kijkertjes?
Kom op Scan, ze valt regelmatig uit haar rol, zodat Huub moet zeggen hoe het spel gespeeld moet worden. Ik heb het hier niet over verliefdheid, maar over het speltechnische gedeelte.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is jou dan duidelijk. Ik denk dat ze juist het spel heel goed snapt. Dat bewees ze wat mij betreft heel goed met haar acties tegen Brian pasgeleden. Verder heeft ze ook nog niets gedaan waaruit blijkt dat ze iets niet zou snappen. Ze snapt Huub regelmatig niet nee, maar dat lijkt me ook vrij logisch.
Ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:42 schreef Lobasca het volgende:
Dus vanmiddag heeft Life and Coocking zowaar een paar extra kijkertjes?
Misschien de manier om Huub uit het spel te krijgen. Dat idee krijg ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft bij mij sinds vannacht afgedaan.
Van een intelligente jongen is hij verworden tot een hersenloze hooligan.
![]()
Durf jezelf toch te zijn, jongen !
Achter Jaap aanhuppelen, je meisje kwetsen en beledigen.... Alles waar je voor stond, gooi je down the drain.![]()
Juistquote:Op zondag 3 juni 2007 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
Huub heeft bij mij sinds vannacht afgedaan.
Van een intelligente jongen is hij verworden tot een hersenloze hooligan.
![]()
Durf jezelf toch te zijn, jongen !
Achter Jaap aanhuppelen, je meisje kwetsen en beledigen.... Alles waar je voor stond, gooi je down the drain.![]()
Ik zie dat echt héél anders. We zien Lieke gewoon beide totaal verschillend.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Scan, ze valt regelmatig uit haar rol, zodat Huub moet zeggen hoe het spel gespeeld moet worden. Ik heb het hier niet over verliefdheid, maar over het speltechnische gedeelte.
Genante vertoning idd.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Het is echt een beetje tragisch. Ze zeggen haast geen woord tegen elkaar.
Samen met die andere dorpsgek Natasia...quote:Op zondag 3 juni 2007 12:47 schreef havefun84 het volgende:
Komt die Dorpsgek Huub bij Life and Cooking?
Ok, daar laten we het bij.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie dat echt héél anders. We zien Lieke gewoon beide totaal verschillend.
Tof Hoe laat begint dat?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen met die andere dorpsgek Natasia...
Kan hem ook de kop kosten als hij daar onvoorwaardelijk op vertrouwd...het is en blijft een spelquote:Op zondag 3 juni 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt allemaal ook aan Huub zelf. Met Lieke kan hij de beste backup ooit hebben, maar dat verknalt hij zelf door zijn grensopzoekende acties. Iedereen die zegt dat Huub het spel juist goed speelt, lult in feite uit z'n nek. Als Huub het spel echt goed speelt zorgt hij er wel voor dat zijn band met lieke beresterk is. En daar is hij alles behalve mee bezig. Eerder het tegenovergestelde. Huub speelt het dus erg dom de laatste tijd.
Denk je dat Jaap dat spel met hem speelt ?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien de manier om Huub uit het spel te krijgen. Dat idee krijg ik.
denk dat die date echt zsm weg wilt gaan, wat dat betreft is het huub en jaap wel gelukt om het te verziekenquote:Op zondag 3 juni 2007 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Het is echt een beetje tragisch. Ze zeggen haast geen woord tegen elkaar.
Zij is een stads gek, dat is net weer een slagje erger.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen met die andere dorpsgek Natasia...
ja dat was jammer............waarom niet die terror tegen het ban groepjequote:Op zondag 3 juni 2007 12:48 schreef schatje het volgende:
Een donderdag na de stemming had ik wel vertrouwen in Lieke, Huub en Eric. Toen waren ze echt sterk met elkaar. Het was echter van korte duur.
Ik denk de FEBO. Het is toch te gek voor woorden wat ze allemaal toestaan. De populairiteit van Huub gaat met sprongen achteruit op deze manier.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Denk je dat Jaap dat spel met hem speelt ?
Omdat Huub en Jaap alléén maar dénken dat ze het spel snappen.....quote:Op zondag 3 juni 2007 12:50 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja dat was jammer............waarom niet die terror tegen het ban groepje
Idd... Huub z'n ego is veels te groot.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt allemaal ook aan Huub zelf. Met Lieke kan hij de beste backup ooit hebben, maar dat verknalt hij zelf door zijn grensopzoekende acties. Iedereen die zegt dat Huub het spel juist goed speelt, lult in feite uit z'n nek. Als Huub het spel echt goed speelt zorgt hij er wel voor dat zijn band met lieke beresterk is. En daar is hij alles behalve mee bezig. Eerder het tegenovergestelde. Huub speelt het dus erg dom de laatste tijd.
Dat doet hij toch echt allemaal zelf.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk de FEBO. Het is toch te gek voor woorden wat ze allemaal toestaan. De populairiteit van Huub gaat met sprongen achteruit op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |