Kan ook vanuit het feit dat hij thuis zit, het voordeel is dat hij dan tot rust kan komen op zijn gemak ander werk kan zoeken, en als hij deze eenmaal gevonden heeft, dan is zijn baas blijer om hem per direct kwijt te raken dan dat hij eerst terug moet komen, de werkgever wil er uiteindelijk toch ook zo goedkoop mogelijk vanaf en zou dus niet willen riskeren dat hij een schadevergoeding moet betalen vanwege de burn-out.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:13 schreef mirannie het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het heel veel zin heeft om je eigen ziek te laten verklaren door de dokter. Uiteindelijk zul je dan toch weer in dezelfde functie aan de slag moeten. Eerst voor een paar uur per dag en later weer volledig. Dit lost nog altijd niet op dat je daar in principe helemaal niet meer wil werken. Zoals eerder gezegd lijkt het me beter een simpel part time baantje te nemen voor een paar maanden en in de tussentijd op zoek te gaan naar wat leukers/beters.
NAtuurlijk jij als 20 jarige snotaap kan dat wellicht doen omdat je bij je pappie en mammie woont maar als je veel vaste lasten hebt is dat natuurlijk niet echt een optie.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef erikkll het volgende:
Ik had het wel gewetenNeem ontslag en ga ergens tijdelijk desnoods voor de helft van je huidige loon werken, tot je weer fatsoenlijk werk hebt?
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:19 schreef Alicey het volgende:
Wat zou je zeggen van een andere baan zoeken en ontslag nemen?
quote:Op zondag 3 juni 2007 09:47 schreef Giantbiker_73 het volgende:
En ik ben heel hard bezig met een andere baan. Woensdag derde gesprek bij een potentiele werkgever, donderdag een kennismakingsgesprek ergens anders en ik heb al een eerste gesprek achter de rug bij werkgever 3, alleen staat dat even op hold.
Overheen gelezen dus...quote:
Ik woon dus echt niet bij mijn pappie en mammie, maar zuinig aandoen moet kunnen, het is maar tijdelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:33 schreef Slasher het volgende:
[..]
NAtuurlijk jij als 20 jarige snotaap kan dat wellicht doen omdat je bij je pappie en mammie woont maar als je veel vaste lasten hebt is dat natuurlijk niet echt een optie.
Dus voordat jij nog eens een goede tip hebt, denk even na aub
ontopic:TS, sterkte met alles....!
Wat een lulkoek.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef Sport_Life het volgende:
je hebt het keidruk, maar je kan wel onder de baas zn tijd een groot topic openen.. ik zou dat target ook verhogen als ik jouw baas was..
Het topic is op zondag geopend.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef Sport_Life het volgende:
je hebt het keidruk, maar je kan wel onder de baas zn tijd een groot topic openen.. ik zou dat target ook verhogen als ik jouw baas was..
Hahahaha, hier stond eerst een reactie op Sport_life, maar dat is door verschillende mensen voor mij ook al opgemerkt.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:22 schreef Sport_Life het volgende:
Contradictio in terminisquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:08 schreef Giantbiker_73 het volgende:
maandag vertel ik ze dat ze hun baantje in hun haren kunnen smeren. Zolang ik zelf geen ontslag neem
Ja, eigenlijk wel he? Maar ik ga maandag met ze om tafel, vertellen dat ik het niet meer trek en dat ze iemand anders moeten zoeken. Er valt vast wel iets te regelen dat ik in dienst blijft zolang ik nog niks anders heb. En zijn ze het er niet mee eens, vragen ze maar ontslag voor me aan. Zolang IK geen brief schrijf dat ik opstap of het goedvind dat ze mij ontslaan, krijg ik gewoon WW.quote:
Werk weigering lijkt mij overigens een goed genoege reden om jou te kunnen ontslaan zonder dat je per direct in de WW komt. Overigens vind ik het echt een hele slappe houding om je op die manier te laten kennen. Als het niet meezit kun je ook meedenken en de situatie op een andere manier benaderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:19 schreef Giantbiker_73 het volgende:
Zolang IK geen brief schrijf dat ik opstap of het goedvind dat ze mij ontslaan, krijg ik gewoon WW.
Haal jij de poep eens uit je ogen en lees het hele verhaal van TS is.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:32 schreef sanni het volgende:
TS, je behoort tot het slag dat een flinke schop onder zijn jeweetwel..moeten krijgen voor zo een gemakzuchtige instelling. [afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |