wel grappigquote:Op zondag 3 juni 2007 02:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
zeg ik......ALTIJD gezellig...
![]()
![]()
![]()
puik TT Fruts..![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel grappig
dat nachtbrakers had ik al staan en zie nu net dat iemand dat in de laatste posts ook nog voorbij schreeuwde
snap de link "modje" en "cijfers" eigenlijk nietquote:Op zondag 3 juni 2007 02:43 schreef Sander170 het volgende:
Cijfers interesseren mij al helemaal niet Frutsel, ik ben tenslotte geen modje.![]()
* Frutsel wrijft JJ effe flink warmquote:Op zondag 3 juni 2007 02:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga ff warme chocomel maken.....heb het een beetje koud...
![]()
Ik snap jou niet, je begon zelf over het modje en cijfers gebeuren.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
snap de link "modje" en "cijfers" eigenlijk niet
en modje zijn, heb ik niet omgevraagd![]()
![]()
in mijn laatste post van het vorige topic, noem ik niets dat slaat op "modje zijn" ? (post 300quote:Op zondag 3 juni 2007 02:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik snap jou niet, je begon zelf over het modje en cijfers gebeuren.![]()
Check je laatste post vorige topic.![]()
Zoals ik zei, IK heb er niet omgevraagdquote:Op zondag 3 juni 2007 02:47 schreef Sander170 het volgende:
Waarom ben je dan modje geworden vraag ik me af Frutsel?![]()
Daarom vroeg ik ook waarom ben jij het dan geworden?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zoals ik zei, IK heb er niet omgevraagd
ZIJ hebben mij gevraagd![]()
Ik bedoelde er ook niks mee, ik zei alleen dat ik blij ben dat ik geen modje ben !quote:Op zondag 3 juni 2007 02:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
in mijn laatste post van het vorige topic, noem ik niets dat slaat op "modje zijn" ? (post 300)
zeg alleen dat cijfertjes en stats op fok niet aan mij zijn besteed?
Qua cijfers begon JJ erover, maar dat is een onderonsje toen zij eens ging aftellen
Ben benaderd voor het nieuwe forum, DE dusquote:Op zondag 3 juni 2007 02:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook waarom ben jij het dan geworden?![]()
Dat staat los van het feit dat ze het aan jouw gevraagd hebben hoor.![]()
gezelli....quote:Op zondag 3 juni 2007 02:55 schreef YourBuddy het volgende:
Ik kom ook ff binnenwaaien!
ok dan is het goed...quote:Op zondag 3 juni 2007 02:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ja hoor![]()
blijft gezellig hoor![]()
dit soort dingen is juist leuk!![]()
![]()
![]()
Ik zei ook altijd dat ik het niet wilde wordenquote:Op zondag 3 juni 2007 02:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik bedoelde er ook niks mee, ik zei alleen dat ik blij ben dat ik geen modje ben !
Ik begon trouwens ook niet over cijfers, dat was inderdaad JJ.![]()
En dat was de reden waarom ik vroeg waarom er niet afgeteld of geteld mag worden?
Dat was uiteraard met betrekking op JJ, mij maakt het niks uit.
Hi YourBuddyquote:Op zondag 3 juni 2007 02:55 schreef YourBuddy het volgende:
Ik kom ook ff binnenwaaien!
Ik denk ook niet dat ze het leuk vinden, daarom deed ik het ook niet hé.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zei ook altijd dat ik het niet wilde wordenMaar dat DE-forum is gewoon perfekt
![]()
![]()
Tuurlijk mag er wel op of afgeteld worden hoor ^^, maar was idd een onderonsje...![]()
Denk alleen dat de GC mods er niet zo blij mee zijn als je tien posts alleen maar volspamt met
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
en meer nietZelfs niet in SC
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zei ook altijd dat ik het niet wilde wordenMaar dat DE-forum is gewoon perfekt
![]()
![]()
Tuurlijk mag er wel op of afgeteld worden hoor ^^, maar was idd een onderonsje...![]()
Denk alleen dat de GC mods er niet zo blij mee zijn als je tien posts alleen maar volspamt met
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
en meer nietZelfs niet in SC
Klopt, in eerste instantie hield ik de boot af, totdat ik wist wat DE ging inhoudenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het leuk vinden, daarom deed ik het ook niet hé.![]()
Maar je word toch niet zomaar mod lijkt me, dus je moet wel ja hebben gezegd.![]()
Nou mooi toch.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, in eerste instantie hield ik de boot af, totdat ik wist wat DE ging inhouden![]()
![]()
euhm...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hoor, dank je Frutsel.![]()
Toevallig ook nog wat te bikken erbij?
Stroopwafels lijken mij wel lekker.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
euhm...
* Frutsel ff in kast kijkt
RibbelChips Paprika... Tuc-koekjes, Stroopwafels en Gangmakers
Onderpondjes... Onderonsjes... zoiets jaquote:Op zondag 3 juni 2007 03:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat meer...????..oh wacht ik weet het al....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Frutsel gooit de stroopwafels richting de Nachtwachtquote:
Je mag ze ook geven hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel] gooit de stroopwafels richting de Nachtwacht[/me]
iemand anders nog?
[me=Frutsel ziet dat JJ met de spekkies wegloopt![]()
Damn, die lagen er ook nog..zij ziet alles zeg
OMG....quote:Op zondag 3 juni 2007 03:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel] gooit de stroopwafels richting de Nachtwacht[/me]
iemand anders nog?
[me=Frutsel ziet dat JJ met de spekkies wegloopt![]()
Damn, die lagen er ook nog..zij ziet alles zeg
Ja ik hou er niet zo van als mensen naar mij gooien.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan je nie vangen?
* Frutsel geeft ze dan maar door
![]()
nah...veel te laat vroeg...quote:Op zondag 3 juni 2007 03:18 schreef Frutsel het volgende:
komen d'r nog (dronken) stappende KSC'ers langs denk je?
gelukkigquote:Op zondag 3 juni 2007 03:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja ik hou er niet zo van als mensen naar mij gooien.![]()
Maar bedankt voor het alsnog aangeven, dat andere wil ik voor nu wel vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |