Ach kom, wat hier vanaf middernacht gebeurt is vele malen erger.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
En na Michael wist hij dit maar al te goed lijkt me.
Ik denk dat het is omdat Huub vindt dat Eric te veel "heult met de vijand" - En ja, Eric irriteert zich terecht al een tijdje mateloos in de kuthuubquote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Stupidisco het volgende:
waar komt de haat tussen Eric en Huub vandaan ? wat heb ik gemist vandaag of gister ?
Het konstant tegenwerken van Huub. Zich bemoeien met ruzie's en het opnemen voor de tegenpartij.... in mijn ogen ongewenste pijp en trekwerk....quote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Stupidisco het volgende:
waar komt de haat tussen Eric en Huub vandaan ? wat heb ik gemist vandaag of gister ?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 3 juni 2007 02:25 schreef Liess het volgende:
Ik heb zo'n dubbel gevoel.... Als ik naar Alex kijk denk ik : Wat sneu, nog ff en hij gaat jankend naar huis.
Maar aan de andere kant lig ik echt plat van het lachen!
Volgens mij heeft Huub het e.e.a. gelezen op het forum van die journalist die over Jaap schreef. Dat Eric stookt in de relatie van Huub en Lieke en dat hij niet te vertrouwen is.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Stupidisco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |