Ach kom, wat hier vanaf middernacht gebeurt is vele malen erger.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
En na Michael wist hij dit maar al te goed lijkt me.
Ik denk dat het is omdat Huub vindt dat Eric te veel "heult met de vijand" - En ja, Eric irriteert zich terecht al een tijdje mateloos in de kuthuubquote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Stupidisco het volgende:
waar komt de haat tussen Eric en Huub vandaan ? wat heb ik gemist vandaag of gister ?
Het konstant tegenwerken van Huub. Zich bemoeien met ruzie's en het opnemen voor de tegenpartij.... in mijn ogen ongewenste pijp en trekwerk....quote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Stupidisco het volgende:
waar komt de haat tussen Eric en Huub vandaan ? wat heb ik gemist vandaag of gister ?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 3 juni 2007 02:25 schreef Liess het volgende:
Ik heb zo'n dubbel gevoel.... Als ik naar Alex kijk denk ik : Wat sneu, nog ff en hij gaat jankend naar huis.
Maar aan de andere kant lig ik echt plat van het lachen!
Volgens mij heeft Huub het e.e.a. gelezen op het forum van die journalist die over Jaap schreef. Dat Eric stookt in de relatie van Huub en Lieke en dat hij niet te vertrouwen is.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:23 schreef Stupidisco het volgende:
sorry hoor, maar als er iemand mediageil is dan is het Huub wel.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:28 schreef Judah het volgende:
Ik snap niet dat mensen medelijden hebben met die kwast.
Die zit daar enkel en alleen nog omdat 'ie mediageil is. Als 'ie echt zo'n toffe peer was geweest, dan had die al gelijk de eer aan zichzelf gehouden...
Ik denk dat ie niet weg durft te lopen, puur omdat ie niet af wil gaan (Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat ie daarom niet op zou stappen)quote:Op zondag 3 juni 2007 02:28 schreef Judah het volgende:
Ik snap niet dat mensen medelijden hebben met die kwast.
Die zit daar enkel en alleen nog omdat 'ie mediageil is. Als 'ie echt zo'n toffe peer was geweest, dan had die al gelijk de eer aan zichzelf gehouden...
Inderdaad.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Beiden een dikke kop, daar houdt het eigenlijk op.
Ga je af wanneer je zegt:quote:Op zondag 3 juni 2007 02:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet weg durft te lopen, puur omdat ie niet af wil gaan (Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat ie daarom niet op zou stappen)
Nu gaat ie ook af, maargoed.
Zat ik me ook al af te vragen.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:32 schreef Tissik het volgende:
Wat is dat trouwens voor een verhaal dat Eric voor geld mensen met een fietsketting in elkaar heeft gebeukt?
Maar hij blijft zijn waardigheid behouden.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:32 schreef schatje het volgende:
Die gozer kijkt zo zielig uit zijn ogen.
Huub heeft Jaap gewaarschuwd?quote:Op zondag 3 juni 2007 02:30 schreef Kaleddis het volgende:
Het enige plan dat Eric heeft is jou bezopen voeren en verkrachten zegt Japio![]()
NEE, je gaat niet af... dat zeg ik ook niet....quote:Op zondag 3 juni 2007 02:32 schreef Judah het volgende:
[..]
Ga je af wanneer je zegt:
"Mensen, ik werk hier niet aan mee. Veel plezier en succes." ?
Dan is iedereen 'm binnen 10 seconden vergeten.
Nu staat 'ie met z'n verneukte shirt op 367182 foto's op het net.
Nope, Eric heeft zowel Huub als Nicolaas aangerand.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:32 schreef rooie3 het volgende:
En het woord verkrachter komt ook weer boven.
Huub heeft er toch twee gepakt.
Vergeet Nicolaas niet.
vergeet michael nietquote:Op zondag 3 juni 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nope, Eric heeft zowel Huub als Nicolaas aangerand.
Ja, vooral Huub.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nope, Eric heeft zowel Huub als Nicolaas aangerand.
Dat vertelde Eric toch eerder op de avond na het verhaal dat een klant van hem geneusde en gebroken ribben had opgelopen. Eric belde daarna die gast z'n vrouw om hem te vertellen waar haar man was....quote:
Owja, zeker niet te vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |