u-u-uh niet meer schelden he...quote:Op zondag 3 juni 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar is Dutchy als je hem nodig hebt!?
Klote homo's.
maar toch vind ik het niet liefquote:Op zondag 3 juni 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wedden dat Dutchy hier geen moeite mee zou hebben?![]()
nee, je mag even helemaal niet schelden..quote:
Sodeflikker op met liefde!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:22 schreef Fc_k het volgende:
[..]
nee, je mag even helemaal niet schelden..
liefde gaat even door deze topic
ok doei!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sodeflikker op met liefde!![]()
Er is niets mis met een gezonde dosis negatieve energie.![]()
Het is hier de Loverscorner nietquote:Op zondag 3 juni 2007 01:22 schreef Fc_k het volgende:
[..]
nee, je mag even helemaal niet schelden..
liefde gaat even door deze topic
Dat dus.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is hier de Loverscorner niet![]()
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
Laat ze allemaal sterven!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Wat een puinhoop op de streams zeg... ik heb ze wel een minuut of 3 aangehad....
Ik zeg: laat maar een vliegtuig neerstorten op die hele fucking kutvilla.
Oe, wat gebeurt er dan? Japioterror?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
Wat een puinhoop op de streams zeg... ik heb ze wel een minuut of 3 aangehad....
Ik zeg: laat maar een vliegtuig neerstorten op die hele fucking kutvilla.
Die vind ik wel heel gewaagd.... persoonlijk weiger ik m te openen, maar als compromis ben ik wel bereid dat te doen (mocht ik er zijn als het zo ver is) maar dan met de letters omgedraaid....quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vind ik wel heel gewaagd.... persoonlijk weiger ik m te openen, maar als compromis ben ik wel bereid dat te doen (mocht ik er zijn als het zo ver is) maar dan met de letters omgedraaid....
2 lov or not 2 lov
Huub en Jaap gedragen zich meer dan onbeschoft tegen Alex, de date van Eric.quote:
Dat hoort toch in de loverscorner thuis?quote:Op zondag 3 juni 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die vind ik wel heel gewaagd.... persoonlijk weiger ik m te openen, maar als compromis ben ik wel bereid dat te doen (mocht ik er zijn als het zo ver is) maar dan met de letters omgedraaid....
2 lov or not 2 lov
Nah, dat vind ik dan weer walchelijk. Laat de gasten met rust zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub en Jaap gedragen zich meer dan onbeschoft tegen Alex, de date van Eric.
We hebben het hele scenario van schoppen, slaan, koffer in het water, spullen afpakken enz. al gehad.
En dan heb ik het nog niet over de ketchup over zijn auto, en ze zijn waarschijnlijk door achter gewaarschuwd niet in de auto te gaan lopen klieren, want volgens mij hadden ze de sleutels al te pakken.
Wat is dat toch de laatste tijd....... neemt iedereen dat gedeformeerde taalgebruik van Lieve over ofzo??quote:Op zondag 3 juni 2007 01:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik dan weer walchelijk. Laat de gasten met rust zou ik zeggen.
Sterf, allemaal!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat toch de laatste tijd....... neemt iedereen dat gedeformeerde taalgebruik van Lieve over ofzo??
fontijnquote:Op zondag 3 juni 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat toch de laatste tijd....... neemt iedereen dat gedeformeerde taalgebruik van Lieve over ofzo??
Dat is nieuwe spelling.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
slow topicquote:Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed topic.
Hou dat maar ff zo, anders ben ik morgen weer de halve dag bezig om de SC bij te lezenquote:
Fucking mietje!quote:Op zondag 3 juni 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou dat maar ff zo, anders ben ik morgen weer de halve dag bezig om de SC bij te lezen
En ik heb morgenmiddag een verjaardag![]()
Dus: Truste![]()
![]()
Trusten Leandra.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou dat maar ff zo, anders ben ik morgen weer de halve dag bezig om de SC bij te lezen
En ik heb morgenmiddag een verjaardag![]()
Dus: Truste![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |