True, neuken die hap.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is nog veilig vandaag de dag, zelfs in second life kan je een virus oplopen

quote:Op zondag 3 juni 2007 03:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ian ik wil je lulll
Ik heb net trrio gehad in de discooo was swel lachen hahahaha

quote:Op zondag 3 juni 2007 03:33 schreef LoveProfusion het volgende:
jaah heb net trio gehad in leiden in de discooooo...hahahahahaha.. ik had geen zin om oiets te doen dus nou jah hahaha..ze waren wel lekker

ja op de plee/.....die ene heb ik zijn nmmer die lekkere en die anderee ijn ik niet eens gedagquote:

quote:Op zondag 3 juni 2007 03:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ja op de plee/.....die ene heb ik zijn nmmer die lekkere en die anderee ijn ik niet eens gedag

Vrouwen met dik uitgesmeerde lipstickquote:Op zondag 3 juni 2007 03:39 schreef LoveProfusion het volgende:
waat is jeij nieuwe obespspeoe?

quote:Op zondag 3 juni 2007 03:42 schreef LoveProfusion het volgende:
ik wil je pijpen.

Heb je mijn coke foto gezien?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:46 schreef LoveProfusion het volgende:
ik heb `1 gram coke op hahha ik wqil jw ian

Dacht het nietquote:Op zondag 3 juni 2007 03:49 schreef LoveProfusion het volgende:
nee laat zien..ik wil het van je lul af zuiugne

Coke moet door je neus, lieverd.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:49 schreef LoveProfusion het volgende:
nee laat zien..ik wil het van je lul af zuiugne

Je hebt het er maar druk mee!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:50 schreef LoveProfusion het volgende:
mijn ex haalt me zo op..ik moet dalijk weer aaan die bak

ik ben nog ergeeer dan Huub..ik zal je vertellen ik heb met 50 mensen sex gehad en een stuk of 400 gezoend.quote:

Is mijn geld alweer dan, gore ranshoerquote:Op zondag 3 juni 2007 03:50 schreef LoveProfusion het volgende:
mijn ex haalt me zo op..ik moet dalijk weer aaan die bak

Stoerquote:Op zondag 3 juni 2007 03:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik ben nog ergeeer dan Huub..ik zal je vertellen ik heb met 50 mensen sex gehad en een stuk of 400 gezoend.

Let je wel op dat je geen dingen post waar je morgen spijt van krijgt?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik ben nog ergeeer dan Huub..ik zal je vertellen ik heb met 50 mensen sex gehad en een stuk of 400 gezoend.

je neukt als een gorrilla..bedoel eigenlijk dat dier dat zo langzaam loopt..een zeedier maar kan niet opde naam kommen.quote:

ach ik ben een slet..ik cch smaaam me menietquote:Op zondag 3 juni 2007 03:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Let je wel op dat je geen dingen post waar je morgen spijt van krijgt?![]()

Ik niet dan?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:51 schreef LoveProfusion het volgende:
doe is lief ik ben wwereeldrecordhouder pjijpen
[..]
![]()

Hoeveel vraag je?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:55 schreef LoveProfusion het volgende:
er moeet een meeting komene dan pijp ik jullie allememanal
tegen het tjiujst e trarief

Je mag het wel bij mijn ex doen, dan komt die ook eindelijk uit de kastquote:

ik had nog een jongen die achter mee ee aan zat..hijz ei je bent wel leuk maar heel arrogant..ik zei "dan k je spook, een smirnoff" hahahaquote:Op zondag 3 juni 2007 03:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Je mag het wel bij mijn ex doen, dan komt die ook eindelijk uit de kast. Maak je wel even foto's?

HAHAHAHAHA!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik had nog een jongen die achter mee ee aan zat..hijz ei je bent wel leuk maar heel arrogant..ik zei "dan k je spook, een smirnoff" hahaha

Vet stoer manquote:Op zondag 3 juni 2007 03:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik had nog een jongen die achter mee ee aan zat..hijz ei je bent wel leuk maar heel arrogant..ik zei "dan k je spook, een smirnoff" hahaha

,aaar alleen een grote lul..weet je dat je klaarstaat alsof je een olympssiich nummer moet doen...dus klaar ad...zuig zuig zuig..alsof je het voor het vrijheid van aderland doet.quote:

ja. ik spreek met alless en iedereeeen zolang ze maar van me afblijven er zat een |jAAP achter me aan en raakt me telkens aan ik zei kan je je dikke varkenspoten vn me afblijven.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vet stoer man![]()
Zou je dat ook zonder coke durven?

Bij mij deed je ook niet moeilijk, maar nu opeens een grote bekquote:Op zondag 3 juni 2007 04:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ja. ik spreek met alless en iedereeeen zolang ze maar van me afblijven er zat een |jAAP achter me aan en raakt me telkens aan ik zei kan je je dikke varkenspoten vn me afblijven.

ke grote swans pasttte er priima in toc>?quote:Op zondag 3 juni 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bij mij deed je ook niet moeilijk, maar nu opeens een grote bek![]()

En, hoe ver krijg jij 'em erin?quote:Op zondag 3 juni 2007 04:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ke grote swans pasttte er priima in toc>?
oh ik ben zo dronkene ne

NEE MIJ!! MIJ IAN!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 04:07 schreef LoveProfusion het volgende:
NEUK ME

Zelfs het engeltje verliest haar onschuldquote:

En moet je dan ook kokhalzen? Ik niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:09 schreef LoveProfusion het volgende:
21..heleammaal.

BITCH!quote:Op zondag 3 juni 2007 04:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
En moet je dan ook kokhalzen? Ik niet.

quote:Op zondag 3 juni 2007 04:11 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
En moet je dan ook kokhalzen? Ik niet.

Waarom ben ik een bitch?quote:Op zondag 3 juni 2007 04:12 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
BITCH!
hhaha ik ook niet..maar krijg wel moeilijk adem.

Doe 's laten zien danquote:Op zondag 3 juni 2007 04:14 schreef TherAngelina het volgende:
Kijk, IK! IK heb borsten!

Zo ongeveerquote:Op zondag 3 juni 2007 04:14 schreef TherAngelina het volgende:
Kijk, IK! IK heb borsten!

Go for it!!quote:Op zondag 3 juni 2007 04:15 schreef LoveProfusion het volgende:
hahha mijn ex belt net..hij wil me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |